Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

U výbavy 130 let (Premium) ne. Nebo se pletu?

U jiných možná ano.

Upraveno od technikus

U výbavy 130let ani u premium nikdy nešel objednat. 

Upraveno od smekac

Blbne jen grafika konfigurátoru, nebo HW tlačítko PARK už je nyní u MR25 skutečně jen s automatickým parkováním?

Tady třeba u First edition je HW tlačítko PARK a přitom nemá boční park. senzory ani panoramatický kamerový systém.

 

Proč ukazuje konfigurátor rozdílné ceny příplatků? Konkrétně liftback Octavia Top Selection > Audiosystém CANTON s dojezdovým rezervním kolem za 15.800 Kč a u Octavia 130 let Premium 11.900 Kč. 

To je dáno přepdokládám ceníkem, koukni na přípatkové pakety a někde máš 2 ceny, a každý cena je u různých základních výbav... ale víc jsem to nestudoval. 

 

U Cantonu tomu tak není. 

image.thumb.png.9599c43cbb127223268001d61f91a49b.png

130 let premium má dojezdovku v základu, proto bude Canton o dojezdové kolo levnější.

To by potom měly být dvě ceny v ceníku, ne? Pro 130 let Premium a zbytek výbav. 

V cenících a cc bývají chyby. Podstatný je tzv. prodejní program. Škoda historicky mívá “kombinační ceny”, takže pokud si člověk něco připlatí nebo je to obsaženo v nějakém paketu/akční výbavě, další příplatek obsahující stejnou věc o to bývá levnější. Např. tady ta rezerva.

Obávám se, že se zákazník nedostane k výše uvedenému prodejnímu programu. To lze zřejmě až u prodejce. 

V konfigurátoru chyby, v cenících chyby, čemu pak má zákazník vlastně věřit? 

A to se bavíme o gigantické firmě jménem Škoda Auto. To nemohou ten ceník/konfigurátor opravit? 

No a v prodejnim programu pak taky chyby.

Kdyz jsme konfigurovali 1.11 moji O IV, tak se to tvarilo, ze si mam priplatit u 130 Premium skoro 30KKc za Matrix+, ktery ale je v zakladu. Takze ani ten neni bez chyby:(

S prodejnim programem jsem chtel rict, ze tam je podrobnejsi rozpad a (obecne) plati, co je tam uvedene.

2.0 TSI 150 KW 4x4 DSG v DE konfigurátoru.

Tak jak to tak sleduji tak nejhorší je kupovat auto hned po představení. Když vidím co tam vše naskákalo. To stejné u Superbu ( iV v liftback ) apod...

 

Nejzajímavější varianta bude 150 kw 4x4, protože mně třeba 4x4 chybí v RS jako sůl. 

@rostak475 Kamarád znalý stavu výroby v ŠA říká, že brát auto do 12 (někdo jen 6) měsíců po začátku výroby, je risk. A to i u faceliftů.

Upraveno od petr.podzimek

Tak u me FIII combi, kterou jsem bral tesne po FL (objednano 09/2018 dodani 10/2018) se to co se tyce vybavy vyplatilo. Mam edition 100 a od rijna 2018 se pomer vybavy a ceny jen zhorsoval. U O IV mi kdyz jsem nad ni drive premyslel, po zruseni FIV kombi, v AS odrazovali, ze jen to ne:). Ted jdu do te 130 Premium a o te uz rikali radsi O IV nez Karoq:). Akorat jsem zvedavy kdy bude. V pondeli jsem se mel cestu kolem a byl zeptat v AS a nejak se ji nechce do planu na linku:(. Nejprve naskakovalo v komisi 13-152025. pak to zmizelo. dodal jsem v pulce listopadu akusticke okna, tak se to tam vratilo a po nejake dobe opet zmizelo. Prodejce rikal, ze v utery bude v Boleslavi a potka se s clovekem co ma komise na starosti osobne, a zepta se kde je problem. Protoze pri harmonizaci konfigurace mu to zadnou chybu nehaze. Pry jsem ale jinak na nejakem prioritnim seznamu do vyroby. Tak uvidime zda se ozve at s dobrou ci spatnou zpravou.

V 9. 1. 2025 na 18:03, ExecutedDonut napsal:

O3 mela uplne jinou kameru, kde drzeni uprostred jizdniho pruhu fungovalo urcite pouze pri zapnutem tempomatu a v infotaimentu muselo byt jeste zaskrtnute dynamicke drzeni v jizdnim pruhu, jinak auto hralo pouze pingpong. 

Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím.

O4 (alespoň ta moje) to neumí. Vzal jsem si mojí starou O3 L&K, abych to vyzkoušel a ta se drží uprostřed pruhu vždy. O4 FL (First Edition Ultimate) se drží jen při zapnutém tempomantu, jinak reaguje až při přiblížení k čáře, kde zasáhne.

Ještě dotaz, existuje nějaké kapacitní udělátko na volant, aby to emulovalo že ho držím? Sice jej držím, ale lehce zespodu a stále to řve, abych držel volant.

To je ovsem, jako bys ho nedrzel

Jediná možnost je překódování Travel Assistantu z těch cca 7 sekund na několik minut. O jiné možnosti nevím a že jsem zkoušel pár věcí (přilepit knoflíkovou baterku na volant, zavěšení závažíčka ....). 

Nejlepší řešení podle mě je držet volant (pořádně) a věnovat se řízení. 

S tím nesouhlasím i když mám ruce na volantu tak pokaždé chce auto abych s tím po nějakém čase pohnul což je pěkně debilní. Dělal to Arteon, Kodiaq a teď to dělá i O4 ..

Pokud jedu po dálnici rovně a držím ruce na volantu nemám důvod s tím nějak hýbat. Nechápu proč Škoda nemá prostě snímač toho, že tam ta ruka prostě je. U BMW autí cítí, že tam ty ruce jsou a dá od všeho pokoj...

Pokud máte Travel Assist, tak tady řešení je. Na mém profilu najdete řešení. Nemyslím, že by měl být ve faceliftu rozdíl. 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.