Leden 13Led 13 U výbavy 130 let (Premium) ne. Nebo se pletu? U jiných možná ano. Upraveno Leden 13Led 13 od technikus
Leden 13Led 13 Blbne jen grafika konfigurátoru, nebo HW tlačítko PARK už je nyní u MR25 skutečně jen s automatickým parkováním? Tady třeba u First edition je HW tlačítko PARK a přitom nemá boční park. senzory ani panoramatický kamerový systém. Proč ukazuje konfigurátor rozdílné ceny příplatků? Konkrétně liftback Octavia Top Selection > Audiosystém CANTON s dojezdovým rezervním kolem za 15.800 Kč a u Octavia 130 let Premium 11.900 Kč.
Leden 13Led 13 To je dáno přepdokládám ceníkem, koukni na přípatkové pakety a někde máš 2 ceny, a každý cena je u různých základních výbav... ale víc jsem to nestudoval.
Leden 14Led 14 V cenících a cc bývají chyby. Podstatný je tzv. prodejní program. Škoda historicky mívá “kombinační ceny”, takže pokud si člověk něco připlatí nebo je to obsaženo v nějakém paketu/akční výbavě, další příplatek obsahující stejnou věc o to bývá levnější. Např. tady ta rezerva.
Leden 14Led 14 Obávám se, že se zákazník nedostane k výše uvedenému prodejnímu programu. To lze zřejmě až u prodejce. V konfigurátoru chyby, v cenících chyby, čemu pak má zákazník vlastně věřit? A to se bavíme o gigantické firmě jménem Škoda Auto. To nemohou ten ceník/konfigurátor opravit?
Leden 14Led 14 No a v prodejnim programu pak taky chyby. Kdyz jsme konfigurovali 1.11 moji O IV, tak se to tvarilo, ze si mam priplatit u 130 Premium skoro 30KKc za Matrix+, ktery ale je v zakladu. Takze ani ten neni bez chyby:(
Leden 17Led 17 S prodejnim programem jsem chtel rict, ze tam je podrobnejsi rozpad a (obecne) plati, co je tam uvedene.
Leden 21Led 21 Tak jak to tak sleduji tak nejhorší je kupovat auto hned po představení. Když vidím co tam vše naskákalo. To stejné u Superbu ( iV v liftback ) apod... Nejzajímavější varianta bude 150 kw 4x4, protože mně třeba 4x4 chybí v RS jako sůl.
Leden 21Led 21 @rostak475 Kamarád znalý stavu výroby v ŠA říká, že brát auto do 12 (někdo jen 6) měsíců po začátku výroby, je risk. A to i u faceliftů. Upraveno Leden 21Led 21 od petr.podzimek
Leden 22Led 22 Tak u me FIII combi, kterou jsem bral tesne po FL (objednano 09/2018 dodani 10/2018) se to co se tyce vybavy vyplatilo. Mam edition 100 a od rijna 2018 se pomer vybavy a ceny jen zhorsoval. U O IV mi kdyz jsem nad ni drive premyslel, po zruseni FIV kombi, v AS odrazovali, ze jen to ne:). Ted jdu do te 130 Premium a o te uz rikali radsi O IV nez Karoq:). Akorat jsem zvedavy kdy bude. V pondeli jsem se mel cestu kolem a byl zeptat v AS a nejak se ji nechce do planu na linku:(. Nejprve naskakovalo v komisi 13-152025. pak to zmizelo. dodal jsem v pulce listopadu akusticke okna, tak se to tam vratilo a po nejake dobe opet zmizelo. Prodejce rikal, ze v utery bude v Boleslavi a potka se s clovekem co ma komise na starosti osobne, a zepta se kde je problem. Protoze pri harmonizaci konfigurace mu to zadnou chybu nehaze. Pry jsem ale jinak na nejakem prioritnim seznamu do vyroby. Tak uvidime zda se ozve at s dobrou ci spatnou zpravou.
Leden 22Led 22 V 9. 1. 2025 na 18:03, ExecutedDonut napsal: O3 mela uplne jinou kameru, kde drzeni uprostred jizdniho pruhu fungovalo urcite pouze pri zapnutem tempomatu a v infotaimentu muselo byt jeste zaskrtnute dynamicke drzeni v jizdnim pruhu, jinak auto hralo pouze pingpong. Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím.
Leden 28Led 28 O4 (alespoň ta moje) to neumí. Vzal jsem si mojí starou O3 L&K, abych to vyzkoušel a ta se drží uprostřed pruhu vždy. O4 FL (First Edition Ultimate) se drží jen při zapnutém tempomantu, jinak reaguje až při přiblížení k čáře, kde zasáhne.
Leden 28Led 28 Ještě dotaz, existuje nějaké kapacitní udělátko na volant, aby to emulovalo že ho držím? Sice jej držím, ale lehce zespodu a stále to řve, abych držel volant.
Leden 30Led 30 Jediná možnost je překódování Travel Assistantu z těch cca 7 sekund na několik minut. O jiné možnosti nevím a že jsem zkoušel pár věcí (přilepit knoflíkovou baterku na volant, zavěšení závažíčka ....).
Leden 30Led 30 S tím nesouhlasím i když mám ruce na volantu tak pokaždé chce auto abych s tím po nějakém čase pohnul což je pěkně debilní. Dělal to Arteon, Kodiaq a teď to dělá i O4 .. Pokud jedu po dálnici rovně a držím ruce na volantu nemám důvod s tím nějak hýbat. Nechápu proč Škoda nemá prostě snímač toho, že tam ta ruka prostě je. U BMW autí cítí, že tam ty ruce jsou a dá od všeho pokoj...
Leden 30Led 30 Pokud máte Travel Assist, tak tady řešení je. Na mém profilu najdete řešení. Nemyslím, že by měl být ve faceliftu rozdíl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.