Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Půl roku starou jetou Oktávku, kterou jako předváděcí vůz vůbec nikdo nešetřil, za 1,16 milionu, by koupil jen blázen

@kozakm a nakonec se za tu cenu stejně prodá. Jak se říká : "Každá věc má svého kupce. "

Upraveno od LukášCBR

  • 1 měsíc později...

To jo. Na jeho test jsem čekal, baví mě jeho videa sledovat. Už aby byl duben 2022 😅

Ten nájezd je u nás v Lovosicích jak má na konci videa, tam se dá zkoušet 😀

 

1E8F9F48-EFD6-4B75-92CE-30C11B3D242B.jpeg

To mají i česká RS nebo nový soft ?

 

9A6899DD-F7D0-4CEE-B6AF-D71741BCC9EA.jpeg

  • 3 týdny později...

H&R - 55/50 8x18 ET48 vypadá to velmi hezky

 

4DF590EE-F450-47ED-81A9-6C4F2B96B599.jpeg

Kluci, těšil jsem se že si přečtu "Dálkový test" jak to třeba kdysi dělal SM kdy jezdilo několik řidičů a najeli v kuse třeba 10 000km. Tak otevřu link a hele - čtu "reportáž" z dovolené. 12 let jezdím takhle do Vieste, 1600km, předtím až na Capo Vaticano, snad 2000km jeden směr. V životě by mne nenapadlo o tom napsat článek jako o dálkovém testu svého auta. A to jsem třeba jel s plně naloženou céčkovou Vectrou combi někdy v roce 2009 s ukazovanou vnější teplotou 42°C po 6-ti pruhové dálnici z Neapolu do Říma v hodně rychlém tempu.

No jo, ale RS jsem neměl. Jsem rád že "testovatel" dojel bez poruchy oběma směry.

Od 26.8. změna v ceníku: combi RS 2,0 TDI 147 kW 4x4 o 10 tisíc Kč dražší oproti předchozímu ceníku.

Jaký je důvod změny pouze u této varianty jsem nepostřehl.

před 1 hodinou, OpelInsi napsal:

Kluci, těšil jsem se že si přečtu "Dálkový test" jak to třeba kdysi dělal SM kdy jezdilo několik řidičů a najeli v kuse třeba 10 000km. 

Takový test s Octavií nikdo neudělá. To je vhodné pro segment B.

Octavia má dávno pověst auta na dálky, u čtvrté generace vypilovali hluk a komfort.

"Pověst auta na dálky" měli i Wartburgy a Trabanty - tisíce jich každý rok jelo od Berlína, Magdeburgu, Karl-Marx-Stadtu (pokud ti něco tohle město říká) až do Sozopolu. Více než 2000km táhli za sebou na tu dobu obrovské obytné přívěsy, na střechách 2 i 3 windsurfy...

No nic. Myslel jsem, že se zamyslíš. Nevadí.

Je dobře, že si spokojen s tím co máš. Ale v žádném případě být tebou bych si nesednul do auta, které by potenciálně mohlo být lepší než O4 (ani nemluvím o drahých autech ale třeba by jsi si zkusil někde posed v opravdové AGR sedačce nebo viděl v noci slušně funkční matrix světla). Buď bys musel dlouho hledat jak si před sebou obhájit to svoje a prominout mu co nedopilovali nebo co je horší a nepřeji to nikomu můžeš skončit s těžkou depresí. Ať se ti daří, přeji hodně kilometrů bez závad a nehod.

Ty Matrix mohou být dobré, ale pár videí, jak nefunguje to přepínání dálková/tlumená.

Měl jsem to v Toyotě a ty jsou s elektronikou na vyšší úrovni a také to moc nefungovalo. S Matrix jsem jel, ale nevadí mi ani halogen vidím krásně.

V 29. 5. 2021 na 23:30, Mics0d napsal:

Ta žlutá takhle na fotkách je nádherná. :o

Jen ohledně předešlého témata RSko v TSI a v iV, tak ohledně té elektriky. Koukal jsem na mnoho
testů, protože sám teď přemýšlím nad octavií a každý tam říkal, že 2-3x na to ze začátku pořádně
šlápnul a pak ta elektrika nedávala už 100% výkon, ale třeba jen 60%. Jedná se o to a to je i 
oficiálně od škody prý, že motor ze začátku vydá nad rámec výkonu a pak se zpomalí skrze 
unavení. Takže i když člověk má dojezd na elektriku kolik chce, tak stejně po celou dobu nemá
100% výkon od toho elektra. To jen tak k tomu jak se řešilo, že 60km je dost za sportovní jízdu. 
 

 

@Mics0d No mám supa IV a to co píšeš výše asi nebude pravda. 100% elektro výkonu mám k dispozici v řezimu sport i zcela vybité baterce.  Kolikrát jsem předjížděl a baterka 0% a boost tam vždy byl. I kdybych jezdil pořád na sport režim, tak 100% elektriky a 100% motoru mám jen při kick downu. Samozřejmně když to uděláte několikrát za sebou při 0% baterky, tak auto si samo začne akumulátor dobíjet celkem intenzivně. Kapacita baterky je 13,4kwh a využitelných je 10,4kwh - ty 3kwh jsou rezerva asi pro tyto případy a i pro kapacitní pokes časem asi.....

Jak víš, žes měl boost? Protože to indikovala kontrolka, nebo protože bylo něco jinak (zjevně na jiném kusu asfaltu na docela jiných podmínek)? Nebo to srovnáváš s autem se stejným motorem bez baterky?

Ani se nedivím, že hybrid vytuhne a pak z EV nedá 100%. Zaprvé je předem dáno, kolik kickodwnů ten systém snese. Určitě se najdou lidi, kteří by vyčerpali životnost baterie za týden (ne kapacitu, životnost). Zadruhé - každý kickdown extrémně zatíží baterii (viz první bod), ta vydává značné teplo, aby v zápětí začala vydávat další teplo, při dobíjení. Nevím, jak je řešeno chlazení, dost o něm pochybuji. Řešením je tedy používat tu EV část s rozumem a nenechat ji vybít. Protože pak se stane přesně to, co zabije studený spalovací motor - automatický start třeba při 90 km/h nebo prudké akceleraci.

Upraveno od bouchy

Zkusím odpovědět:

Jak víš, žes měl boost?    ano indikace na virtual kokpitu, sešláplý kickdown,režim sport, možná kickdown a boost jde u všech jizdních režimů - nevím nezkoušel jsem

 

Ani se nedivím, že hybrid vytuhne a pak z EV nedá 100%. Zaprvé je předem dáno, kolik kickodwnů ten systém snese. Určitě se najdou lidi, kteří by vyčerpali životnost baterie za týden (ne kapacitu, životnost).  nikdy jsem nezkoušel třebas předjet ,zařadit, předjet - tj.několik kickdownu za sebou - kolik system snese asi nikdo neví ale na baterku to bude nápor a nic v dobrém pro životnost

 

Zadruhé - každý kickdown extrémně zatíží baterii (viz první bod), ta vydává značné teplo, aby v zápětí začala vydávat další teplo, při dobíjení. Nevím, jak je řešeno chlazení, dost o něm pochybuji. neumím odpovědět, tohle asi by ti řekli jen v ŠA. Ale při nabíjení doma se baterka chladí - jede ventilátor. Baterie má samostatné chlazení - nějak to fungovat bude, detaily se asi běžný člověk nedoví, důležité je že se to nějak chladí

 

řešením je tedy používat tu EV část s rozumem a nenechat ji vybít. Protože pak se stane přesně to, co zabije studený spalovací motor - automatický start třeba při 90 km/h nebo prudké akceleraci. přesně jak říkáš - s rozumem, nikdy nedávám kickdown při studeném motoru.

 

Tak to mě trochu zajímá - kde se nachází ten ventilátor? U baterek, vzadu? Pak by dávalo smysl, že za jízdy se to bude chladit líp.

No právě při nabíjení jede ventilátor ve předu v masce. Zkoumal jsem odkud to hučí, ležel jsem pod autem a bylo to zepředu. Asi to bude hlavní ventilátor, jiný tam nebude. Za baterkama vzadu je nádrž.

 

U Toyoty HSD byl téměř bezhlučný ventilátor ještě nad bateriemi v interiéru pod LZ sedákem, ale plastovou mřížku by si viděl hned.

před 1 hodinou, Michal B. napsal:

Asi to bude hlavní ventilátor, jiný tam nebude. Za baterkama vzadu je nádrž.

Takže water cooling, nice (y) Takže musí běžet i pumpa (která třeba běží během dochlazování turba po vypnutí motoru...) Jen jestli to není trošičku overkill u auta (snad to platí v tomto tématu), které je mHEV a nic jiného, jen má naprosto zbytečnou zásuvku, se kterou se pak tváří jako PHEV.

Upraveno od bouchy

Dneska jsem potkal tuhle krasavici. RS edice 120 let Motorsport. 
 

19F25C05-ED4F-45B4-BB7F-80F1B103FECF.jpeg

A05CB290-8135-47C7-A0A3-17233BB49710.jpeg

A6F383E5-AC56-4862-B151-FEFBB7661906.jpeg

Kde to je? 

Vypadá to na letiště.

Jj letiště Praha 1 terminál přílety mimo EU. Je to přístupné. Já ji tam viděl 22.8.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.