p2p Vloženo 4. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 Jestli neni skrat tak zmer ty diody a uprav max proud odporem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonekkk Vloženo 4. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 (editace) Asi vím kde je zakopaný pes… podle nejmenovaného fóra se to má řešit lineárním regulátorem napěti: Píší tohle:a dva regulátory napětí 12v až 5v, protože b7 LED indikátory v zrcátkách jsou napájeny 5v a 5Q0 radary posílá 12v do led indikátorů. Číslo stabilizátoru: LM7805 5V 1,5A x 2 ks. přidávám foto Editováno: 4. Listopad 2022, autor: Leonekkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 4. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 S tím sériově vřazeným odporem mě to napadlo taky, ale řešení se stabilizátorem napětí na 5V bych mohl vyzkoušet. Škoda, že neexistuje nějaké SW kodování/adaptace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 4. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 pokial dobre vidim, chybu pise iba pravy ukazovatel, teda lavy by mal byt OK. mozes ich skusit medzi sebou prehodit a ked sa chyba presunie na lavu stranu, chyba je v LED-ke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 4. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 Dělají to oba, měl jsem je zapojené, dokonce jsem je prohodil. Ve výpise je jen pravý, protože levý indikátor jsem měl ve skle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 4. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2022 S tim stabilizatorem je to reseni elegantni... Dej vedet jak to dopadlo... :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Jen bacha při vyšším odběru se rád přehřívá a po čase odejde takovým způsobem že začne propouštět těch 12 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 (editace) Tak mi to nedalo a proměřil jsem parametry LED ve sklíčku a LED v novém indikátoru 3V0949145. Při aktivaci asistenta mrtvého úhlu s jednotkou 5Q0 proběhne jakýsi test, kdy se LED ve sklíčku rozsvítí na plný jas při napětí až 12 V, tomu odpovídá odběr proudu 30 mA. Nový modul LED odebírá při tomto napětí až 150-200mA, což původní jednotka 5Q0 vyhodnotí jako zkrat na kostru s chybovým hlášením a deaktivaci mrtvého úhlu. Pokud jsou mé závěry správné, nový modul by měl být napájen takovým napětím, při kterém proudový odběr nepřesáhne těch 30 mA. Tomu odpovídá napětí 6 až 7V. Při napětí 5V totiž indikátory vůbec nesvítí, proudový odběr je 0 mA. Vím, že je to řešení, kdy se pravou rukou škrábu za levým uchem, ale tímto postupem by se snad dala ošálit původní jednotka 5Q0, aby nehlásila poruchu "zkrat na kostru". Jednotky 2Q0 umí regulovat jas změnou napětí, prozatím nechci jít do výměny jednotek. Není to tedy až tak jednoduché, jak uváděl Krosta ("je to jen LEDka"). Zajímalo by mě, jestli se s tou závadou "zkrat na kostru" (short to ground) již setkal, když ji ve svém příspěvku zmiňoval. Editováno: 5. Listopad 2022, autor: KarelM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
japok Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 (editace) Já jsem předělal radary na 2Q0 a diodu ve skle jsem nechával původní a vše funguje normálně i s tím jak psal Krosta, že jde regulovat jas diody. Je divné že to obráceně nefunguje. Kodoval mi to Ferda tak se zkus zeptat jeho jestli tam opravdu není nějaké softwarové řešení. Editováno: 5. Listopad 2022, autor: japok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Zpřesnil jsem svůj poslední příspěvek, pokud máš kontakt na Ferdu, přeptej se. Možná existuje elegantnější řešení se starými jednotkami 5Q0 a novým modulem LED. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 před 5 hodinami, KarelM napsal: Tak mi to nedalo a proměřil jsem parametry LED ve sklíčku a LED v novém indikátoru 3V0949145. Při aktivaci asistenta mrtvého úhlu s jednotkou 5Q0 proběhne jakýsi test, kdy se LED ve sklíčku rozsvítí na plný jas při napětí až 12 V, tomu odpovídá odběr proudu 30 mA. Nový modul LED odebírá při tomto napětí až 150-200mA, což původní jednotka 5Q0 vyhodnotí jako zkrat na kostru s chybovým hlášením a deaktivaci mrtvého úhlu. Pokud jsou mé závěry správné, nový modul by měl být napájen takovým napětím, při kterém proudový odběr nepřesáhne těch 30 mA. Tomu odpovídá napětí 6 až 7V. Při napětí 5V totiž indikátory vůbec nesvítí, proudový odběr je 0 mA. Vím, že je to řešení, kdy se pravou rukou škrábu za levým uchem, ale tímto postupem by se snad dala ošálit původní jednotka 5Q0, aby nehlásila poruchu "zkrat na kostru". Jednotky 2Q0 umí regulovat jas změnou napětí, prozatím nechci jít do výměny jednotek. Není to tedy až tak jednoduché, jak uváděl Krosta ("je to jen LEDka"). Zajímalo by mě, jestli se s tou závadou "zkrat na kostru" (short to ground) již setkal, když ji ve svém příspěvku zmiňoval. Tak tam dej odpor, aby to při těch 12V bralo 30mA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonekkk Vloženo 5. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Takže když bude jednotka 2Q0 tak ty indikátory půjdou bez problému? rozhoduji se totiž jaké vzít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Japok tvrdí, že ano, pokud jsi myslel původní LED ve skle a nové jednotky 2Q0. Stará jednotka 5Q0 s novým LED zásuvným modulem na boční straně krytu zrcátka nikoliv - viz můj předchozí příspěvek. Nicméně jsem to nakonec vyřešil sériově vřazeným odporem tak, abych omezil max. proud na 30 mA (dle rady Petra L.) Chyby to nehlásí, testovat za jízdy budu zítra a v pondělí na dálnici. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonekkk Vloženo 5. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Myslel jsem nové jednotky s novýma ledkama indikátory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 5. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2022 Tak to by mělo být samozřejmé, s nějakou úpravou kabeláže, více o tom píše Krosta právě v tomto vláknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonekkk Vloženo 7. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2022 Tak se do toho budu chystat akorát může mi někdo zjistit čislo dilů na uchycení jednotky 2Q0? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
japok Vloženo 7. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2022 Je rozdíl mezi sedan a combi. 3V5 sedan 3V9 combi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
naskox Vloženo 20. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2022 (editace) On 05/11/2022 at 16:15, KarelM wrote: Japok claims that yes, if you meant the original LEDs in the glass and the new 2Q0 units. The old 5Q0 unit with the new LED plug-in module on the side of the mirror cover does not - see my previous post. However, I finally solved it by serially inserted resistor so as to limit the max. current to 30 mA (according to the advice of Peter L.) Errors do not report, I will test while driving tomorrow and Monday on the highway. Ahoj, používám google překladač, tak omluvte můj pravopis. Jaký odpor jsi přesně zkoušel a jaký byl výsledek? Pozdravy Editováno: 20. Listopad 2022, autor: naskox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 20. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2022 Simple answer: Left mirror 330 Ohm, right 150 Ohm. I wanted a higher brightness for the right mirror, because it is a little outside the driver's main field of vision. Everything works perfectly, without any error messages. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2022 zapojil si je paralerne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
naskox Vloženo 20. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2022 před 2 hodinami, KarelM napsal: Simple answer: Left mirror 330 Ohm, right 150 Ohm. I wanted a higher brightness for the right mirror, because it is a little outside the driver's main field of vision. Everything works perfectly, without any error messages. Děkuji, How many Watts? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2022 0.2 W is enough Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2022 před 20 hodinami, p2p napsal: zapojil si je paralerne?? Nikoliv, je třeba zapojit do série. Paralelní zapojení by naopak zvětšilo proudový odběr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2022 jj to dava smysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasF Vloženo 4. leden 2023 Sdílet Vloženo 4. leden 2023 Tieto kryty niekto skusal? € 149,10 5%OFF | Mirror Case Covers & Blind Spot LANE CHANGE Side Assist Light FOR MQB Skoda Superb MK3 https://a.aliexpress.com/_mPLhxVo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.