Publikováno Prosinec 5, 20222 r Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo netusite zda existoval superb 2.0 tdi 110kw se 7. rychlostnim dsg a zaroven bez vstrikovani mocoviny ad blue ? Chtel bych verzi bez ad blue a tyto verze jsem zatim nasel jen se 6. rychlostnim dsg. Popripade, zda mate zkušenosti jaka z techto dsg prevodovek je lepsi. Napriklad ve spolehlivosti, spotrebe a realnem provozu, diky.
Prosinec 5, 20222 r Vypadá to že tyto dvě věci se vylučují, když začla 7q tak zároveň začla močovina. Být tebou tak radši vybírám "novější model". Čili se 7q a s močovinou
Prosinec 5, 20222 r Autor A z jakeho duvodu bys doporucil novejsi verzi ? Bez ohledu na sedacky a vetsi displej. Stoji za to mit v aute ad blue ?
Prosinec 5, 20222 r Já jsem kdysi jel v předváděčce, která byla 110kW se 7° DSG a neměla ještě AD blue. Takže nějaké kusy asi budou.
Prosinec 5, 20222 r Pokud se ptáš čistě na DSQ7 tak výhody oproti DSQ6: delší servisní interval (120 tis) lepší chlazení oleje neomezuje točivý moment - 6q nezvládala vyšší točivé momenty dieselů a musela být škrcena lepší spotřeba, nižší hluk Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám. Za 3 roky jsem dolíval jen jednou.
Prosinec 5, 20222 r před 8 minutami, honza-marek napsal: Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám. Za 3 roky jsem dolíval jen jednou. U mýho 2.0 TDI 110kW vychází spotřeba na necelý litr AdBlue na 1000 km jízdy.
Prosinec 6, 20222 r Ahoj, mám auto 20 000km, teraz som prvý krát dolial adblue. DSG určite novú DQ381, takže automaticky bude aj adblue.
Prosinec 6, 20222 r Autor Mne slo o to, ze kamarad ma verzi s ad blue a uz se mu to rozbilo. Tak jsem se chtel jen vyhnout dalsi slozitosti navic.
Prosinec 6, 20222 r A co konkretne? Ani neviem, ze to v aute je. Po roku aj pol som dolial adblue, to je vsetko.
Prosinec 6, 20222 r Tak rozbít se může všechno, ale za mně taky převažují výhody DQ381 nad potenciální možností opravy AdBlue systému.
Prosinec 6, 20222 r tak na adblue su klasika rozpadnute konce pri ventile močoviny , nasledny unik a pri velkej ignoracii aj preskoceny rozvod , casto prezrate kable od kuny k vstrekovacu tak ze nejdu opravit a je nutna vymena a pri nej casto odide aj bod jedna .. sem tam KO cerpadlo ADBLUE riesil by som konkretny stav a auto a isiel sa povozit ... zase tolko vyhod v tej sedmicke nevidim , akurat sa zase zacali tie prevodovky sypat co sa o starej DQ250 povedat nedalo , riadiacky mechatronik , olej z nich tecie celkom pravidelne spod cerpala a aj vaznejsie veci ... je to skor o stasti ... DSG bola o rozume vtedy ak si isiel 80 na 6 a pri plnom plyne bleskovo radila trojku , dnes ked tie DSG su vsetky eco tak ani pri benzine to nevie rozumne radit aby sa auto bezpecne hybalo napriklad pri prebiehani ... zbytocne o tom lamentovat ,niekto ma vsetko a nepokazi sa mu nic , a niekto ma holobyt a praskne mu aj mechanicke stahovanie okna a 120tis interval z raz tak drahym olejom a bez vymeny filtra moc ako stastne riesenie ani klad nepovazujem , resp na svojom by som sa drzal zauzivaneho intervalu 60aj s filtrom Upraveno Prosinec 6, 20222 r od suri.
Prosinec 6, 20222 r Autor Takze myslis ze stara dq250 je spolehlivejsi nez nova dq381 ? A co si myslite v pripade chiptuningu u 2.0tdi 110kw. Vydrzi to tyhle dag prevodovky ?
Prosinec 7, 20222 r Suri .......... s 7DSG auto ze sedmicky normalne zaradi na trojku kdyz chces predjizdet a pri vymene oleje v DSG se filtr meni .. nevim kde beres ten nesmysl ze nemeni ... a zavad s add a 7DSG moc neni co pozoruji ..... kde to beres?? mam 7dsg a zadny problem zatim 5 let stare auto 110kw 7 DSG a kamos ma podobny rok a taky v pohode :) ..
Prosinec 7, 20222 r Suri má pravdu,Autorizáky od sedmičky už nemají v popisu měnit filtr. Jinak-AD blue se už dá dnes docela dobře a levně obejít,ale to už je na každém,zda-li do toho půjde či nepůjde.
Prosinec 7, 20222 r dq381 filtr ma (dva), vetsi venku za prevodovkou se ofiko nemeni a neni na to dilensky postup... ale menim ho druhy je v prevodovce a musel by si pulit prevodovku a to nechces...
Prosinec 7, 20222 r Cosby ... sury psal bez vymeny filtru ... a pravdu nema .. jde lehce vymenit pri vymene oleje pokud majitel auta chce ... on to dava za zapor k te DSG ... jak to muze byt zapor kdyz jde vymenit :)
Prosinec 10, 20222 r neviem či vieš alebo nevieš čítať a posudzovať to nebudem , písal som o stanovenom intervale 120tkm bez filtra a aj o tom že keby som majiteľ takej prevodovky tak mením po starom 60tis km s filtrom ... všetko ide ľahko keď sa chce , už som nejaký taký filtrík vymenil , nebolo tých DSG veľa , možno okolo stovky ale vymenil ...
Leden 6, 20241 r Zdravím, rád bych se zeptal, do kterého roku výroby u Superbu III 2.0 TDI, 110 kW s manuální převodovkou není v tomto voze adblue. Děkuji za Info!
Leden 6, 20241 r Podle dílenské příručky a údajů uvedených v druhém příspěvku tohoto tématu, se lze domnívat, že 2.0 TDI 110 kW předokolka bez AdBlue skončila v 11/2017. Je to motor s kódem CRLB.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.