Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo netusite zda existoval superb 2.0 tdi 110kw se 7. rychlostnim dsg a zaroven bez vstrikovani mocoviny ad blue ? Chtel bych verzi bez ad blue a tyto verze jsem zatim nasel jen se 6. rychlostnim dsg. Popripade, zda mate zkušenosti jaka z techto dsg prevodovek je lepsi. Napriklad ve spolehlivosti, spotrebe a realnem provozu, diky.

Vypadá to že tyto dvě věci se vylučují,  když začla 7q  tak zároveň začla močovina.    Být tebou tak radši vybírám "novější model".  Čili se 7q a s močovinou

image.thumb.png.e5e5e0e20258c6b5dffa1ddd38489490.png

  • Autor

A z jakeho duvodu bys doporucil novejsi verzi ? Bez ohledu na sedacky a vetsi displej. Stoji za to mit v aute ad blue ?

Já jsem kdysi jel v předváděčce, která byla 110kW se 7° DSG a neměla ještě AD blue. Takže nějaké kusy asi budou. 

 

Pokud se ptáš čistě na DSQ7  tak výhody oproti DSQ6:

delší servisní interval (120 tis)

lepší chlazení oleje

neomezuje točivý moment - 6q nezvládala vyšší točivé momenty dieselů a musela být škrcena

lepší spotřeba, nižší hluk

 

Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám.  Za 3 roky jsem dolíval jen jednou.

  • Autor

Diky za rady :)

před 8 minutami, honza-marek napsal:

Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám.  Za 3 roky jsem dolíval jen jednou.

U mýho 2.0 TDI 110kW vychází spotřeba na necelý litr AdBlue na 1000 km jízdy.

Ahoj, mám auto 20 000km, teraz som prvý krát dolial adblue. 

DSG určite novú DQ381, takže automaticky bude aj adblue. 

  • Autor

Mne slo o to,  ze kamarad ma verzi s ad blue a uz se mu to rozbilo. Tak jsem se chtel jen vyhnout dalsi slozitosti navic.

A co konkretne?

Ani neviem, ze to v aute je.

Po roku aj pol som dolial adblue, to je vsetko.

Tak rozbít se může všechno, ale za mně taky převažují výhody DQ381 nad potenciální možností opravy AdBlue systému.

  • Autor

To samozrejme je jasne, jen si rikam, ze by bylo o dalsi slozitost mene.

tak na adblue su klasika rozpadnute konce pri ventile močoviny , nasledny unik a pri velkej ignoracii aj preskoceny rozvod , casto prezrate kable od kuny k vstrekovacu tak ze nejdu opravit a je nutna vymena a pri nej casto odide aj bod jedna .. sem tam KO cerpadlo ADBLUE

 

riesil by som konkretny stav a auto a isiel sa povozit ... zase tolko vyhod v tej sedmicke nevidim , akurat sa zase zacali tie prevodovky sypat co sa o starej DQ250 povedat nedalo , riadiacky mechatronik , olej z nich tecie celkom pravidelne spod cerpala a aj vaznejsie veci ... je to skor o stasti ... 

DSG bola o rozume vtedy ak si isiel 80 na 6 a pri plnom plyne bleskovo radila trojku , dnes ked tie DSG su vsetky eco tak ani pri benzine to nevie rozumne radit aby sa auto bezpecne hybalo napriklad pri prebiehani ...

 

zbytocne o tom lamentovat ,niekto ma vsetko a nepokazi sa mu nic , a niekto ma holobyt a praskne mu aj mechanicke stahovanie okna 

 

a 120tis interval z raz tak drahym olejom a bez vymeny filtra moc ako stastne riesenie ani klad nepovazujem , resp na svojom by som sa drzal zauzivaneho intervalu 60aj s filtrom 

Upraveno od suri.

  • Autor

Takze myslis ze stara dq250 je spolehlivejsi nez nova dq381 ? A co si myslite v pripade chiptuningu u 2.0tdi 110kw. Vydrzi to tyhle dag prevodovky ?

Suri ..........  s 7DSG auto ze sedmicky normalne zaradi na trojku  kdyz chces predjizdet a pri vymene oleje v DSG se filtr meni .. nevim kde beres ten nesmysl ze nemeni ... a zavad s add a 7DSG moc neni  co pozoruji ..... kde to beres?? mam 7dsg  a zadny problem zatim 5 let stare auto  110kw 7 DSG a kamos  ma podobny rok  a taky v  pohode :) ..

Suri má pravdu,Autorizáky od sedmičky už nemají v popisu měnit filtr.

Jinak-AD blue se už dá dnes docela dobře a levně obejít,ale to už je na každém,zda-li do toho půjde či nepůjde.

dq381 filtr ma (dva), vetsi venku za prevodovkou se ofiko nemeni a neni na to dilensky postup...  ale menim ho

druhy je v prevodovce a musel by si pulit prevodovku a to nechces... 

Cosby ... sury psal  bez vymeny  filtru ... a pravdu nema  .. jde lehce vymenit pri vymene oleje  pokud  majitel auta chce ... on to dava za zapor  k te DSG ... jak to muze byt zapor kdyz jde vymenit  :)

neviem či vieš alebo nevieš čítať a posudzovať to nebudem , písal som o stanovenom intervale 120tkm bez filtra a aj o tom že keby som majiteľ takej prevodovky tak mením po starom 60tis km s filtrom ...   

 

všetko ide ľahko keď sa chce , už som nejaký taký filtrík vymenil , nebolo tých DSG veľa , možno okolo stovky ale vymenil ...

  • 1 rok později...

Zdravím, rád bych se zeptal, do kterého roku výroby u Superbu III 2.0 TDI, 110 kW s manuální převodovkou není v tomto voze adblue. Děkuji za Info!

Podle dílenské příručky a údajů uvedených v druhém příspěvku tohoto tématu, se lze domnívat, že 2.0 TDI 110 kW předokolka bez AdBlue skončila v 11/2017. Je to motor s kódem CRLB.

Děkuji👍

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.