Přejít na obsah

Ztráta výkonu, velká spotřeba 135 Kw, CUNA


irwin

Doporučené příspěvky

Čau mám na vás dotaz. Škoda Octavia 3, 135 Kw, kod motoru CUNA, DSG, najeto 140 tis. Auto jsem kupoval nové. Ježděno 70 % město, 30% dálnice. Po nějakém čase se na vozidle zvýšila spotřeba cca ve 130 tis. Pokud jezdím na pohodu 90 - 100 km/h, tak se nemůžu dostat se spotřebou pod 6,5 l. Běžně mám mimo město okolo 6,8 až 7,5 litrů. Aktuálně jsem nechal změřit výkon na vozidle a výsledek je 124 Kw a 364 Nm. Co jsem na vozidle zatím zkontroloval přes VAG: Hodnoty vstřikovačů za studena po 20 s běhu motoru 1,63/-055/-0,66/-0,35 mg za tepla 0,22/-0,33/-0,26/0,34 mg. Filtr DPF, mez naplnění cca 40 g, poslední regenerace proběhla ve 183 km. Brzdy a náboje v pořádku, bez odporu. Olej v DSG vyměněn. Auto na diagnostice bez závad.  

Kdyžtak piště co by vás napadlo. Budu rád za každý poznatek.

Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze začátku jsem dodržoval delší interval, vyměňoval jsem dle palubního PC, ale bylo to zhruba po 22 tis, někdy 24 tis km. V těchto intervalech jsem doplnil cca 0,5l. Když auto mělo najeto zhruba 70 tis. km, tak jsem přešel na pevný interval po 15 tis. km, v tomto intervalu jsem nic nedoléval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka toho výkonu tak je to pri týchto motoroch úplne bežné, máloktorý má toľko čo má mať. 

 

Skúsil by som sa zamerať na palivový systém. Pretože pri takom štýle ako popisuješ mám na troška upravenej RS okolo 5,5l do 100kmh. Na neupravenej mám aj blízko 5l.

 

Inak tvoj motor ma vyriabilné časovanie a ešte druhé EGR. Myslím, že stojí zato aj toto skontrolovať či funkcia týchto dvoch vecí funguje tak ako má. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podíval jsem se zpětně kolik jsem kupoval mot. oleje a ještě pro jistotu jsem se zaměřil na to dolévání, jelikož mi to splynulo s dalšími auty v rodině.. Na 15 tis. km jsem v průměru dolil cca 1,5 l. Vyměním mot. olej a více se zaměřím na spotřebu, předtím jsem tomu nevěnoval až tak velkou pozornost. Další věc je, že DPF regeneruje cca za tich 180 km, to mi připadá velmi málo. Zkusil jsem do mot.oleje BG 109 + chci ještě udělat BG 120 a do paliva jsem zatím dal BG PD 15 a následně BG 245. Možná koupím ještě něco od VW, ale jinak nejsem zastánce těchto věcí, jelikož mám zkušenosti, že to je spíš prevence než řešení daného problému. Jinak spotřeba paliva šla mírně dolu, trasa cca 200 km, rychlost cca 90-110 km/h a spotřeba mezi 6,2 až 6,5l. Za kolik km Vám regeneruje filtr DPF ? Ohledně vstřikovačů, tak hodnoty podle diagnostiky jsou v normálu. Auto necuká, má tichý projev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jezdíš hodně město tak regenerace po 180km je normální. Když jezdím jenom město tak regeneruju klidně po 150. Mám sice 110kw, ale taky EU6 bez AdBlue. 
Když bych jel jak ty píšeš 90-100km/h typicky nějaká 1.třída tak jedu za 4,5l. Ale to se nedá srovnávat s tvým autem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednej RS s 290tkm mi regeneruje od 300 do 600km. Na druhej co ma 200tkm tak od 350 do 550km. 

 

Aj ked som jazdil velmi vela kratkych jazd tak regeneracia bola po tych 300km. 

 

110kw verzia je uplne niekde inde. Niektorym aj v pripade ze maju vsetko ok tak to regeneruje po 150-200km. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...