Petr Svetr Vloženo 30. Říjen 2024 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2024 (editace) před 18 hodinami, Plzeňáček napsal: To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále. z výzkumů jednoznačně vyplývá, že je mnohem nebezpečnější, když někdo svítí a někdo ne, než když všichni nebo nikdo nesvítí...a to platí jak pro přední, tak pro zadní světla... a klidně si mě zase mínusujte, je to vaše volba, ale realita hovoří jasně Editováno: 30. Říjen 2024, autor: Petr Svetr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 30. Říjen 2024 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2024 před 18 hodinami, VeteranChild napsal: Pokud se moc interně v elektronice nezměnilo změnilo se téměř vše... kdyby tu byl ještě ferda25, vysvětli by to jistě fundovaně... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 30. Říjen 2024 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2024 Jsou auta, co z výroby svítí i ve dne zadními obrysovkami (např. Renault nebo BMW) a žádný problém s tím není. Superb 4 je (stejně jako O4) platforma MQB Evo, takže by mělo být možné aktivovat tzv. skandinávský režim. Problém je, že na nových autech je zavedený systém SFD2, kvůli kterému je nutné pro kódování použít ODIS. Jinak by asi stálo za to, vytvořit pro další diskuzi o téhle problematice nové téma v sekci elektrika. 🤔 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 5. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2024 V 30. 5. 2024 na 19:45, Adam Rýpar napsal: Taky jsem dnes staticky viděl bílou ve verzi LK. Ženě jsem řekl, že tohle je nový S4. A prý, že vypadá divně, nic moc proti S3. Nicméně měl 17" a konečně i s těmi vypadá auto fajn. Bohužel ale úplně zapadá, není na něm z mého pohledu žádný výrazný prvek. Škoda... LaK má 18". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 5. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2024 V 17. 10. 2024 na 14:46, Kudas napsal: Hlavně 2.0 TSI 150kw stojí na korunu stejně, jako 2.0 TDI 110kw. Teď jen prodat svého S3 a jde se objednávat. 😁 TSI/195 kW stálo stejně jako TDI/142 kW. Ale má jiné brzdy! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kudas Vloženo 5. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2024 Nechápu co mi tím chceš říct? Já píšu o 150kw benzínu, který byl představen ceníkově teprve před pár dny... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 6. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2024 (editace) Že tam bylo za stejnou cenu ještě něco navíc. Už jsou známy parametry auta s tímto motorem? Jakou chceš výbavu, a co tě láká na tomto motoru? Editováno: 6. Listopad 2024, autor: mito7 Doplnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 6. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2024 Mne sa tiez paci ten motor, parametre uz mas 150kW a 320Nm od 1500ot. To je za mna slusne. 100vka za 7,4s combi. Kto nechce naftu alebo IV a nestaci mu 1.5 tsi a 2.0 195 kW je vela/drahe a nechce 4*4 tak tomu rozumiem. Oproti 1.5 pojde lepsie a spotreba nebude az taky rozdiel a za mna je tam velke plus ze ma mokre dsg. Ked nechces nevyuzijes 195kW a 4*4 tak za mna super volba ktora bude jazdit o 1,5-2 l menej ako silnejsi 2.0tsi. Bral by som kombi sportline. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2024 Presne takto som kupoval predchodcu, prakticky za cenu 110 kW TDI bolo 140 kW TSI. Ak niekto nejazdí obrovskú porciu kilometrov aby sa mu oplatilo zobrať naftu, tak je ten motor taká zlatá stredná cesta. Samozrejme aj ja som slintal po 206 kW TSI, ale tam bol výrazný cenový skok (vyššia cena auta, vysoká registračná daň, vyššie servisné náklady a samozrejme aj spotreba niečo pridá do súčtu). Ak by som bral nového Superba, a financie by to dovolili, tak pravdepodobne by som znovu išiel do tohto motora. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kudas Vloženo 6. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2024 Já na ten motor čekal od představení S4. Upřímně jsem čekal, že bude cena vyšší než za 2.0TDI 110kw, proto mě to mile překvapilo. Naftu už jsem nechtěl, takže za mě ideální volba tenhle motor se shodnou cenou jako za naftu. Objednal jsem ho v Laurinu s webastem, tažné, R19 a stěrač . Jen jsem teď koukal, že ho vyřadili z nabídky pro Sportline a to i u Kodiaqu. Tak nevím co se děje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo 11. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2024 Kolik tě to vyšlo. Koupil jsem 195 kW v Laurinu s webastem, tažné, stěrač, přímé měření. A vč. střešního nosiče, vaku na lyže, lišty zadního nárazníku, prodloužené záruky a předplaceného servisu na 5 let/100 000 km jsem dal 1 280 600,-. Čekal jsem přes 5 měsíců. Když už, tak maximum. A nelituju toho, předokolka i se silným motorem toho hodně "prohrabe" a ztratí na zrychlení. Pro normální pojížďky jsem do 8 litrů na 100. " Výkonu není nikdy dost" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LH S4 2025 Vloženo 12. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2024 Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m) 2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm) díky za váš názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 Pokud neparkujes v garazi nebo nebydlis na jihu Spanelska, ber NT. Ja uz bych si bez toho dnes auto nevzal, zvlast u nafty, zima je tady dlouha.... Za me nej ficurka v aute co muzes dokonfigurovat. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 Přesně jak píše kolega. Ber webasto. Je to neskutečná pohoda. Paket pro špatné cesty je taky fajn. Má zesílený kryt pod motorem a výška navíc se taky mino silnici moc hodí. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 13. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2024 (editace) tak tak, Webasto jsme nechali namontovat i do KAMIQa, kam nejde z výroby, mimo komfortu to současně šetří motor, v zimě žádné studené straty, škrábání oken, ani vyhřívání volantu není potřeba zapínat ... Editováno: 17. Prosinec 2024, autor: Petr Svetr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2024 Vaculik... test 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2024 (editace) On 12/12/2024 at 12:31 PM, LH S4 2025 said: Ahoj všem prosím o radu mám si nakonfigurovat firemní S4 combi a dotaz zní zdali DCC je nutností - upřednostnit např před webastem nebo se dá vůbec bez DCC se s autem dá pohodlně jezdit (nájezd cca 5000km/m) 2.0 TDI 110kw, jsme stavební firmou a někdy stojí cesty za to (na 4x4 však není rozpočet) uvažuji tak, že paket pro špatné cesty by mi mohl na těžším terénu více pomoci než DCC (+15mm) díky za váš názor Nezávislé kúrenie je super vec, to je bez debaty, ale poviem na rovinu, pri 60 tisíc km za rok by som určite riešil aj komfort podvozku, tým pádom by som sa snažil tam mať aj DCC Pro + a hlavne ergonomické sedačky. Editováno: 18. Prosinec 2024, autor: e1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo včera v 11:31 Sdílet Vloženo včera v 11:31 Nacpat tam vše a dotlačit prodejce na pořádnou slevu a tím se dostat pod stanovenou cenu. Já jsem dostal na individuální objednávku slevu z ceníku 182 100,- Kč. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.