Přejít na obsah

Kolik vám to jede


michalkot

Doporučené příspěvky

ja proti tomu motoru nic nemam kazdy ma svoje urcenie ale vadi mi to ze to niekto kupi a potom zacne prudit ze to ide bezproblemov 180 a ide to aj 200 a ked mu clovek neveri tak hned hlada najstrmsi kopec v republike aby to rozbehol a este to aj vyfoti a citi ako ako king, ked mu clovek povie ze je pako tak hned chce s kazdym zavodit a dokazovat neviem co asi ze ma nizke ego. preto taki kecalovia mi mozu fuck kazdy zdravo uvazujuci vie coho je to schopne. 1,2 ide ale 1,4 o chlp lepsie ale stale nic moc. jedine co ide je 1,9 a 2,0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houmr: 1.4 101k podle tebe nejede???

btw jestli si někdo představuje pod pojmem "jede" plnej kotel na pětku ve 2000 ot/min, tak to potom jo...

raz som mal tu cest ist za 1.4benzin 101koni s mojim autom 1.9Tdi 101koni a rozdiel je tam obrovsky... to auto ide fajn ale chyba mu ten traktorovy krutiaci moment ktory ma diesel. inak by to bolo OK.. spotreba je trosku vacsia ale inak to chodi pekne... no do kopca sa mi stracal na kazdom metri :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houmr: 1.4 101k podle tebe nejede???

btw jestli si někdo představuje pod pojmem "jede" plnej kotel na pětku ve 2000 ot/min, tak to potom jo...

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Svoje srovnání jsem nikdy nedělal, ale jednou jsem na nějakým foru četl, že prázdný TDI i 16V jedou nastejno (i výrobce to tak má), ale když se naloží, tak TDI ukáže záda (což je logický, protože dokáže jet stejně rychle jako 1.4 i přesto že tahá už v základu navíc 80kg, takže stejná zátěž udělá u každého auta jiný procentový nárust...)

No, 2.0 je už jiná liga, přece jenom má ten objem a oproti 1.4 nezáleží tolik na otáčkách... To video jsem už jednou viděl a ukazuje, že když to oba ždímou, tak na obyč. silnici jsou shruba stejně rychlý kvůli provozu :) Ale jakmile se nebudou motory ždímat na max, tak je 1.4 suvereně nejhorší (ale nejlevnější) z této trojice díky malému objemu, přesto bych jí zařadil mezi motory se k terými fabka už trochu jede... akorát člověk musí více hlídat otáčky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Svoje srovnání jsem nikdy nedělal, ale jednou jsem na nějakým foru četl, že prázdný TDI i 16V jedou nastejno (i výrobce to tak má), ale když se naloží, tak TDI ukáže záda (což je logický, protože dokáže jet stejně rychle jako 1.4 i přesto že tahá už v základu navíc 80kg, takže stejná zátěž udělá u každého auta jiný procentový nárust...)

No, 2.0 je už jiná liga, přece jenom má ten objem a oproti 1.4 nezáleží tolik na otáčkách... To video jsem už jednou viděl a ukazuje, že když to oba ždímou, tak na obyč. silnici jsou shruba stejně rychlý kvůli provozu :) Ale jakmile se nebudou motory ždímat na max, tak je 1.4 suvereně nejhorší (ale nejlevnější) z této trojice díky malému objemu, přesto bych jí zařadil mezi motory se k terými fabka už trochu jede... akorát člověk musí více hlídat otáčky...

dokonca sa robilo porovnanie prazdne TDI a 16V a vysledky boli ze do tych 140km/h isli narovnako ale potom uz to TDI utekalo tomu 16V. a dokonca sa skusalo ze TDI malo 5 ludi a 16V iba trochu a nebola sanca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Svoje srovnání jsem nikdy nedělal, ale jednou jsem na nějakým foru četl, že prázdný TDI i 16V jedou nastejno (i výrobce to tak má), ale když se naloží, tak TDI ukáže záda (což je logický, protože dokáže jet stejně rychle jako 1.4 i přesto že tahá už v základu navíc 80kg, takže stejná zátěž udělá u každého auta jiný procentový nárust...)

No, 2.0 je už jiná liga, přece jenom má ten objem a oproti 1.4 nezáleží tolik na otáčkách... To video jsem už jednou viděl a ukazuje, že když to oba ždímou, tak na obyč. silnici jsou shruba stejně rychlý kvůli provozu :) Ale jakmile se nebudou motory ždímat na max, tak je 1.4 suvereně nejhorší (ale nejlevnější) z této trojice díky malému objemu, přesto bych jí zařadil mezi motory se k terými fabka už trochu jede... akorát člověk musí více hlídat otáčky...

Ja mam jiz zminenou verzi 1.4 101PS jako kdyz to nalozim 5 ti lidma tak to neciti, nerikam, neni to ereso, ale na to, ze to ma obsah motoru 1.4 a jeste 16V, tak to jede slusne, kdyz potrebuji predjet, podradim si a lupnu ho ani nemrkne, zadny zavodeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Svoje srovnání jsem nikdy nedělal, ale jednou jsem na nějakým foru četl, že prázdný TDI i 16V jedou nastejno (i výrobce to tak má), ale když se naloží, tak TDI ukáže záda (což je logický, protože dokáže jet stejně rychle jako 1.4 i přesto že tahá už v základu navíc 80kg, takže stejná zátěž udělá u každého auta jiný procentový nárust...)

No, 2.0 je už jiná liga, přece jenom má ten objem a oproti 1.4 nezáleží tolik na otáčkách... To video jsem už jednou viděl a ukazuje, že když to oba ždímou, tak na obyč. silnici jsou shruba stejně rychlý kvůli provozu :) Ale jakmile se nebudou motory ždímat na max, tak je 1.4 suvereně nejhorší (ale nejlevnější) z této trojice díky malému objemu, přesto bych jí zařadil mezi motory se k terými fabka už trochu jede... akorát člověk musí více hlídat otáčky...

dokonca sa robilo porovnanie prazdne TDI a 16V a vysledky boli ze do tych 140km/h isli narovnako ale potom uz to TDI utekalo tomu 16V. a dokonca sa skusalo ze TDI malo 5 ludi a 16V iba trochu a nebola sanca.

Tak se uz nedivte vsichni, kdyz to ma turbo 1.9, tak to poleti.

Editováno: , autor: Mikosar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako som dopisal tak ma hned napadlo ze urcite niekto zareaguje ze 1,4 101HP ale ja som nechcel kazdy motor detailne rozoberat tak som to zovseobecnil. tak ako bolo napisane hore 1,4 101HP ide ked je prazdna ale na TDI nema, ono aj ta 55kW ide v celku slusne len to musi byt prazdne a nie kopcovite.

p.s.: ak najdem videa 1,4 16V 74kW vs. 2,0 MPI 85kW tak tu dam odkazy. ale od cca 130km/h ide vyrazne lepsie 2,0 tam zacne uplne ta 1,4 zaostavat na 1,2 sa este drzi, 3 uz zacina trochu stracat no a 4 ho uz pochova uplne. je to tym ze 2,0 170Nm vs. 1,4 126Nm.

Svoje srovnání jsem nikdy nedělal, ale jednou jsem na nějakým foru četl, že prázdný TDI i 16V jedou nastejno (i výrobce to tak má), ale když se naloží, tak TDI ukáže záda (což je logický, protože dokáže jet stejně rychle jako 1.4 i přesto že tahá už v základu navíc 80kg, takže stejná zátěž udělá u každého auta jiný procentový nárust...)

No, 2.0 je už jiná liga, přece jenom má ten objem a oproti 1.4 nezáleží tolik na otáčkách... To video jsem už jednou viděl a ukazuje, že když to oba ždímou, tak na obyč. silnici jsou shruba stejně rychlý kvůli provozu :) Ale jakmile se nebudou motory ždímat na max, tak je 1.4 suvereně nejhorší (ale nejlevnější) z této trojice díky malému objemu, přesto bych jí zařadil mezi motory se k terými fabka už trochu jede... akorát člověk musí více hlídat otáčky...

dokonca sa robilo porovnanie prazdne TDI a 16V a vysledky boli ze do tych 140km/h isli narovnako ale potom uz to TDI utekalo tomu 16V. a dokonca sa skusalo ze TDI malo 5 ludi a 16V iba trochu a nebola sanca.

Tak já čet, že jedou vedle sebe asi do 180km/h a potom začne TDI ujíždět, ale to jsou rychlosti kterými se zrovna u fabie moc často nejezdí, tak proto jsem to neuváděl (ale to je moje chyba) a ten test dělal nějaký uživatel...

To fakt to TDI jede lépe s 5 lidma než 16V třeba se dvěma??? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam jiz zminenou verzi 1.4 101PS jako kdyz to nalozim 5 ti lidma tak to neciti, nerikam, neni to ereso, ale na to, ze to ma obsah motoru 1.4 a jeste 16V, tak to jede slusne, kdyz potrebuji predjet, podradim si a lupnu ho ani nemrkne, zadny zavodeni.

Já jí mám taky :) A podle mě to znát je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam jiz zminenou verzi 1.4 101PS jako kdyz to nalozim 5 ti lidma tak to neciti, nerikam, neni to ereso, ale na to, ze to ma obsah motoru 1.4 a jeste 16V, tak to jede slusne, kdyz potrebuji predjet, podradim si a lupnu ho ani nemrkne, zadny zavodeni.

Já jí mám taky :) A podle mě to znát je...

jasne ze je to poznat, kamarat ma suzuki 1,6 72kW a ked sadnu to toho 4 ludia tak povie ze je to citit ako svina na tom aute a to pritom fabia je proti tomu tazka krava to suzuki ma cca 950kg.

aj SDI je lenive a ked ho nalozis tak ide stale rovnako a to ze TDI s 5 ludmi ide lepsie ako benzin s 3 je pravda.

kamarat este ked mali passata 1,9 TDI 81kW a viezol 8 ludi v tom tak ze to uz nechcelo brat rychlosti do kopca 90km/h na 3-ke na rovine taktiez a az potom 4-ka som sa zasmial a povedal mu ze isiel ako s nalozenym benzinom ze aj ten treba tocit a podradovat. takze aj TDI ma hranice ale kto vozi 8 ludi v aute ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne ze je to poznat, kamarat ma suzuki 1,6 72kW a ked sadnu to toho 4 ludia tak povie ze je to citit ako svina na tom aute a to pritom fabia je proti tomu tazka krava to suzuki ma cca 950kg.

čím lehčí auto, tím víc to bude znát, takže to neznamená, že když je fabia těžší, že to bude více cítit, právě že naopak ;) Uvedu trochu extrémní příklad. 1. auto s 600kg pojede dost rozdílně se zátěží 100kg a 300kg (nárust hmotnosti o 16,7% a 50%), 2. auto s 1200kg nepozná tolik rozdíl, protože nárust se moc neliší (8,3% a 25%)

jinak to znát je, o to se nepřu :)

aj SDI je lenive a ked ho nalozis tak ide stale rovnako a to ze TDI s 5 ludmi ide lepsie ako benzin s 3 je pravda.

hmm, tak to je dobře, protože možná SDI budu kupovat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximálka 210 tachometrových, podotýkám, že z dost prudkého kopce. A najednou se kolem mně prohnalo Hovno To Pojede obrovskou rychlostí. :) Nechápu lidi, kteř se tu motorem ze sekačky vytahují nad 77kW a 240 Nm u TDi. Jasně, že Tdi je mnohem silnější už jen ten mamutí krouťák, ale ta cena :angry: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximálka 210 tachometrových, podotýkám, že z dost prudkého kopce. A najednou se kolem mně prohnalo Hovno To Pojede obrovskou rychlostí. :) Nechápu lidi, kteř se tu motorem ze sekačky vytahují nad 77kW a 240 Nm u TDi. Jasně, že Tdi je mnohem silnější už jen ten mamutí krouťák, ale ta cena :angry: .

tak ne kazdy co ma HTP se pysni tim jak to jede s vetrem o zavod,ja jsem realista a vim kolik mi to jede a kdyz je to bavi tak co s tim nadelas. Ono s tim HTP nevim co furt vsici blbnete,od roku 2002 - 2003 se tyhle motory oznacovaly MPI,to byste zadne kecy nemeli bo tohle oznaceni mate taky co lol a ze sekacky to rozhodne neni lol:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximálka 210 tachometrových, podotýkám, že z dost prudkého kopce. A najednou se kolem mně prohnalo Hovno To Pojede obrovskou rychlostí. :) Nechápu lidi, kteř se tu motorem ze sekačky vytahují nad 77kW a 240 Nm u TDi. Jasně, že Tdi je mnohem silnější už jen ten mamutí krouťák, ale ta cena :angry: .

tak ne kazdy co ma HTP se pysni tim jak to jede s vetrem o zavod,ja jsem realista a vim kolik mi to jede a kdyz je to bavi tak co s tim nadelas. Ono s tim HTP nevim co furt vsici blbnete,od roku 2002 - 2003 se tyhle motory oznacovaly MPI,to byste zadne kecy nemeli bo tohle oznaceni mate taky co lol a ze sekacky to rozhodne neni lol:p

Souhlas,jsem uplně vysazenej na typy co haněj HTP.

Pokud ho máš tak je to jenom tvá věc,a těm lojzum co to haněj do toho nic neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,9 Tdi - max 210km/h - to bylo jen jednou, asi dobrý vítr v zádech :palec2:

normálně 205km/h bez problému - ale od těch 190 to už na to auto je moc, chtělo by to 6st domontovat a jelo by to 220-230 - pokud bych se nevyrejpal na nějaké díře ,

ano pri 2,0 a 1,9 uz podvozok zacina nestihat motoru. nuz je to kategoria male auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,9 Tdi - max 210km/h - to bylo jen jednou, asi dobrý vítr v zádech :palec2:

normálně 205km/h bez problému - ale od těch 190 to už na to auto je moc, chtělo by to 6st domontovat a jelo by to 220-230 - pokud bych se nevyrejpal na nějaké díře ,

ano pri 2,0 a 1,9 uz podvozok zacina nestihat motoru. nuz je to kategoria male auto.

myslim ze pisatel je oktavian,aspon to vyplyva z podpisu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,9 Tdi - max 210km/h - to bylo jen jednou, asi dobrý vítr v zádech :palec2:

normálně 205km/h bez problému - ale od těch 190 to už na to auto je moc, chtělo by to 6st domontovat a jelo by to 220-230 - pokud bych se nevyrejpal na nějaké díře ,

ano pri 2,0 a 1,9 uz podvozok zacina nestihat motoru. nuz je to kategoria male auto.

myslim ze pisatel je oktavian,aspon to vyplyva z podpisu ;)

nejako si mylia

jj len kto by cital ten jeho zoznam v podpise :) nejako si mylia sekcie alebo ked uz napise sem tak dam TDI 81kW popr. este doplnim ze ide o octavku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě tach 190km/h....1.4/55kW.

joo ale ked ta taha TDi :)lol

nené, táhlo mě HTP :p

Schávně by mě ale zajímalo jak dloho takovouto rychlostí jedete...? To bysme měli porovnávat...jestli to někdo roztahne (se strachem v očích při pohledu na tacho v HTP stroji,nebo i v 1.4) na minutu na 190km/h tak z toho moc stejně nemá - teda dýl než tu minutu :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...