Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

tak to je dobrej začátek, hlavně ho nezapomen pravidelně čistit. Já těm sportovním moc nevěřím. Taky jsem ho měl a vyhodil jsem to. Někdo mě přesvědčil, že se skrz něj stejně dostává ten nejjemnější prach a je to jak šmirgl ve válcích. Takže hlavně včas a pořádně čistit a napouštět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně říkali, že to má normální intervaly výměny jako sériový, ovšem s tím, že nebudu muset kupovat nový, ale pouze ho vyčistím a "nainpregnuji" olejem. Myslím si, že firma jako K-N má už v tom nějaké zkušenosti, proto by se tam prach dostávat neměl, to by asi nebyla ve svém oboru tak úspěšná....a navíc, nebyl to nejlevnější vzduchový filtr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně říkali, že to má normální intervaly výměny jako sériový, ovšem s tím, že nebudu muset kupovat nový, ale pouze ho vyčistím a "nainpregnuji" olejem. Myslím si, že firma jako K-N má už v tom nějaké zkušenosti, proto by se tam prach dostávat neměl, to by asi nebyla ve svém oboru tak úspěšná....a navíc, nebyl to nejlevnější vzduchový filtr...

Ja to cistim dle zaspineni, vetsinou tak po 5000-8000km. KN pri doporucovani cisteni po 50000km nebo kolik to probuh maji, nepocita s bordelem na nasich silnicich, rozhodne na to mrkni driv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně říkali, že to má normální intervaly výměny jako sériový, ovšem s tím, že nebudu muset kupovat nový, ale pouze ho vyčistím a "nainpregnuji" olejem. Myslím si, že firma jako K-N má už v tom nějaké zkušenosti, proto by se tam prach dostávat neměl, to by asi nebyla ve svém oboru tak úspěšná....a navíc, nebyl to nejlevnější vzduchový filtr...

Ja to cistim dle zaspineni, vetsinou tak po 5000-8000km. KN pri doporucovani cisteni po 50000km nebo kolik to probuh maji, nepocita s bordelem na nasich silnicich, rozhodne na to mrkni driv.

Tak když to budu čistit po 15 tis. kilometrech tak se nic nestane ne? a čím to pak imregnuješ..? ...mimochodem máte někdo intercooler? Je to pak "cítit" když si ho nechám udělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně říkali, že to má normální intervaly výměny jako sériový, ovšem s tím, že nebudu muset kupovat nový, ale pouze ho vyčistím a "nainpregnuji" olejem. Myslím si, že firma jako K-N má už v tom nějaké zkušenosti, proto by se tam prach dostávat neměl, to by asi nebyla ve svém oboru tak úspěšná....a navíc, nebyl to nejlevnější vzduchový filtr...

Ja to cistim dle zaspineni, vetsinou tak po 5000-8000km. KN pri doporucovani cisteni po 50000km nebo kolik to probuh maji, nepocita s bordelem na nasich silnicich, rozhodne na to mrkni driv.

Tak když to budu čistit po 15 tis. kilometrech tak se nic nestane ne? a čím to pak imregnuješ..? ...mimochodem máte někdo intercooler? Je to pak "cítit" když si ho nechám udělat?

No nemelo by, zalezi na tom, v jakym prostredi jezdis. Pouzivam na to cistidlo a olej od KN, viz http://www.knfilters.com/clningacc.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale ta cena...to nějak kazí....i s prací 12.000,- €...To bych si už koupil radši jiný auto s jiným motorem.

To je jasný, ta cena je ukrutná... Ale někdo může mít šikovný český ručičky a zmákne to levnějc :palec2:

Myslim, ze se to da u nas udelat o hodne levneji. Jinak ty hodnoty zrychleni po jednotlivych upravach sou zajimave, bych rad vedel jestli je to realne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale ta cena...to nějak kazí....i s prací 12.000,- €...To bych si už koupil radši jiný auto s jiným motorem.

To je jasný, ta cena je ukrutná... Ale někdo může mít šikovný český ručičky a zmákne to levnějc :palec2:

Myslim, ze se to da u nas udelat o hodne levneji. Jinak ty hodnoty zrychleni po jednotlivych upravach sou zajimave, bych rad vedel jestli je to realne.

Myslím, že od reality nejsou tak vzdálené - Leon Cupra má 6,4 sekundy do 100 km/h a to má 240k... Je teda pravda, že má i jinak nastavenou převodovku, atd., ale pokud to jde u Seatu, proč by to nešlo u škodovky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale ta cena...to nějak kazí....i s prací 12.000,- €...To bych si už koupil radši jiný auto s jiným motorem.

To je jasný, ta cena je ukrutná... Ale někdo může mít šikovný český ručičky a zmákne to levnějc :palec2:

Myslim, ze se to da u nas udelat o hodne levneji. Jinak ty hodnoty zrychleni po jednotlivych upravach sou zajimave, bych rad vedel jestli je to realne.

Myslím, že od reality nejsou tak vzdálené - Leon Cupra má 6,4 sekundy do 100 km/h a to má 240k... Je teda pravda, že má i jinak nastavenou převodovku, atd., ale pokud to jde u Seatu, proč by to nešlo u škodovky ;)

To je fakt, jako to uz je dost velikej rozdil oproti seriovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale ta cena...to nějak kazí....i s prací 12.000,- €...To bych si už koupil radši jiný auto s jiným motorem.

To je jasný, ta cena je ukrutná... Ale někdo může mít šikovný český ručičky a zmákne to levnějc :palec2:

Myslim, ze se to da u nas udelat o hodne levneji. Jinak ty hodnoty zrychleni po jednotlivych upravach sou zajimave, bych rad vedel jestli je to realne.

Myslím, že od reality nejsou tak vzdálené - Leon Cupra má 6,4 sekundy do 100 km/h a to má 240k... Je teda pravda, že má i jinak nastavenou převodovku, atd., ale pokud to jde u Seatu, proč by to nešlo u škodovky ;)

To je fakt, jako to uz je dost velikej rozdil oproti seriovce.

To teda je..a opravdu tady nema nekdo zkusenosti s intercoolerem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale ta cena...to nějak kazí....i s prací 12.000,- €...To bych si už koupil radši jiný auto s jiným motorem.

To je jasný, ta cena je ukrutná... Ale někdo může mít šikovný český ručičky a zmákne to levnějc :palec2:

Myslim, ze se to da u nas udelat o hodne levneji. Jinak ty hodnoty zrychleni po jednotlivych upravach sou zajimave, bych rad vedel jestli je to realne.

Myslím, že od reality nejsou tak vzdálené - Leon Cupra má 6,4 sekundy do 100 km/h a to má 240k... Je teda pravda, že má i jinak nastavenou převodovku, atd., ale pokud to jde u Seatu, proč by to nešlo u škodovky ;)

To je fakt, jako to uz je dost velikej rozdil oproti seriovce.

To teda je..a opravdu tady nema nekdo zkusenosti s intercoolerem?

Ja osobne ne,ale mam dva kamose,co maji.Prvni ma subaru impreza gti, a intercooler co byl puvodne nad motorem pod kapotou vymenil za podstatne vetsi a navic jej umistil pred motor,tedy pod masku,vysledek znatelny.Totez druhy kolega s evo8,ktery si koupil profi kit a ma jej v prednim narazniku,oproti originalu byl narust rovnez znat.Kdyz se podivas do starsiho tematu tusim uprava tfsi hardware ne software,jesou tam odkazy na jednu americkou firmu,ktera za cenu vice nez lidovou nabizi kompletni kit na dobirku i s navodem na vymenu.Zvyseni vykonu je pak asi o 10 procent.Ja jdu toho hned po zaruce a az vymyslim jak to sehnat levneji nez za 40 prutu,ale uz jsem na neco prisel lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejprve se nauč s tím autem víc než tam lít jenom benzín, protože bud tě někdo vezme sakra na hůl nebo se něco posere.

Nejsem vůl abych si to auto zkazil...a do intercooleru určitě vrážet takový prachy nebudu, dám si tam chip od Cimbu...a asi si tam dám ještě lepší svíčky...to mně bude stačit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem vůl abych si to auto zkazil...a do intercooleru určitě vrážet takový prachy nebudu, dám si tam chip od Cimbu...a asi si tam dám ještě lepší svíčky...to mně bude stačit...

JJ, to bude stacit. Mas filtr, daš chip a svíčky a bude to v pohodě. i když nevim, jestli ten narust vykonu u svíček neni moc drahej, na to kolik přidaj.

Jako další úpravu bych viděl výfuk. Zkus se podívat, jestli někdo nedělá přímo na OII RS od turba až po koncovku sportovní výfuk. Když bude i se středem, tak si myslim, že nebudeš muset mít strach o rámus. Zvuk by neměl bejt nějak nepříjemnej. My mame na OI bez katu a středu od Supersprintu a zvuk je super a ani neni nijak hlasitej.

Pokud budeš mít tohle, myslim, že budeš spokojenej. Nějaký vstřiky bych měnil až třeba pozdejc i s turbem, ale to by se k tomu musel udělat i novej soft.

Pokud to budeš honit jen někde na dálnici, tak velkej IC ani neupotřebíš. Max upravit proudění vzduchu, aby nebyl třeba někde v kapse, ale aby přes něj mohl ten vzduch proudit. Při tý rychlosti se to uchladí. Ale pokud pojedeš někde pomalejc, klikatý silničky a na krev, tak tam jednoznačně velkej IC, eliminuje ztráty výkonu, protože to líp uchladí i v menších rychlostech, kde originalni nebude stačit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takovej pocit, že než se pustim do zvyšování výkonu, tak radši zainvestuju do brzd... Zdá se mi, že ty origo OII RS brzdy jsou takový nemastný neslaný :( Nejezdim sice stylem brzda-plyn, ale na 200k se mi zdají trošku poddimenzovaný a pokud bych měl dál zvyšovat výkon, tak jedině zároveň s výměnou brzd ;) , protože co neubrzdíš, to neukecáš... Ale samotnej chip by se s tim snad ještě dalo ubrzdit... Jinak souhlasím s klukama - chip, IC a výfuk je dobrej základ pro pár koníků navíc :palec2:

Editováno: , autor: Kuči
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...