Millis Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Já dostal od p. Jandy obdobnou odpověď předevčírem. Proto mě zajímá, jestli někdo řešil jiným způsobem? Nemám potřebu s autem z hlediska výkonu něco dělat, tahle stará atmosféra je v podstatě na hranici výkonových možností a závodit s tím nechci, ale tu prodlevu bych chtěl vyřešit, to mě rozčiluje. Hlavně když sundám nohu z plynu a motor je ještě krátkou dobu v záběru a až potom začne brzdit. Kdyžtak mi pak prosím dej vědět, až budeš mít hotovo, jak budeš spokojen. Třeba bych zvolil podobnou cestu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Hm, tak az takhle velikou prodlevu plynu nemam. Nemas nejaky jiny problem? Treba staci vycistit klapku, nebo vzduchovy filtr vymenit, zkusit prehrat soft ridici jednotky ve skodovce….. Vim, ze velikou prodlevu pedalu akcelerace mela moje predesla jednickova oktavie. Tam jsem to resil upravou od CIMBU. Nynejsi auto, reaguje lepe na pedal akcelerace…., ale porad to jaksi neni ono. Motor je takovy jalovy a na to, ze jde o osmiventil, tak se mu od spodu moc nechce. Asi risknu chip i presto, ze vetsina lidi kolem mne, jen krouti hlavou… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Odkud jsi? Pokud se nachazis nekde pobliz, tak se muzeme domluvit a auta si navzajem vyzkuset. Ja jsem od Olomouce…. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millis Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Díky za nabídku, bohužel jsem od Jičína. Nevím, jestli je to vlastnost, nebo hledat nějakou chybu. Když jsem měl auto u servisáka, říkal, že auto je ok a žádný problém není, že ta reakce je normální. Ta prodleva v reakci nebude ani půl vteřiny, ale prostě mi to vadí. Nenajde se tu někdo z okolí Českého Ráje, kdo by byl ochotný navzájem vyzkoušet auta, abych ověřil, zda-li prodleva na plynu je na mém autě stejná jako na ostatních, nebo jestli mám hledat nějakou chybu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 ta reakce je normální... ...asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Jsem majitelem OII s motorem 1.6 MPI a chtěl bych se vás zeptat na jednu věc, která se týká klimatizace. Doposud jsem tomu nevěnoval nějakou pozornost, ale jelikož jsou v posledních dnech velké tepla, tak mi přišlo že klimatizace v autě málo chladí. Někdy mi dokonce přišlo, že sotva vychladí celý interiér. Můžu se vás zeptat, jak vám klimatizace funguje s tímto motorem ? Porovnával jsem to s kámošovou OII po faceliftu s 1.4TSI a ten když zapne klimu, tak snad jede ihned od nastartování a když ji dá na max, tak je to za 5 minut na svetr. Já když nastartuji, tak pustím klimu na AUTO cca 18 - 20 stupnů, a čekám tak cca 5 - 8 minut než začne foukat chladnější vzduch, pak se klima trochu rozjede, ale že by to byl nějaký fičák se mi teda nezdá. Dále mi přijde, že mi funguje až tehdy když se motor zahřeje na 90 stupnů, má to tak být ? Jak je to u vás s 1.6 MPI motorem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 klíma musí fungovať prakticky ihneď , daj ju na LOW a porovnávaj , rozhodne nie 5-8 min a motor nemusí mať 90st Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviabenzin Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Tak jak zde píše suri. klima musí fungovat hned po nastartování, problém by mohl být v klimakompresoru resp. v určitém ventilu který ji spíná, někdy jí sepne hned jindy až třeba po několika kilometrech. Nebo je nedostatečně naplněná klima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 mhhory - proč řešíš klimatizaci v tématu o motoru ??? Hledat se ti nechtělo? V sekci elektrika jsou k tomu příslušná témata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocker Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 (editace) Ve Světu motorů č. 47/2014 byl uveřejněn test tohoto motoru. Rád bych zjistil, co přesně máme doma v garáži za "klenot". Máte někdo tento test a byli byste ochotni se o něj podělit? Předem díky za info (příp. SZ). Editováno: 31. Březen 2016, autor: Rocker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Nemám ten test a ani ho nedoporučujem čítať , nič rozumné tam nebolo teda ak sa nechceš dočítať že na 1,6 sa nedajú vymeniť sviečky bez demontáže sania alebo iné blbosti ... ak ťa niečo konkrétne zaujíma pýtaj sa ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 suri nestras ho ..vies ze to ide aj bez demontaze sania ale musi byt sikovny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 ja ho nestraším len robím prepis toho článku kde je blbostí viac len si ich už nepamätám ,toto je jedna z nich a každý priemerný človek vie že tie sviečky je vymeniť malina ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damianus Vloženo 27. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2018 Koupil jsem novou hadici sání pro 1.6 MPI Octavia 2 dle VIN kódu. Nicméně jak vidíte na nové hadici je nějaká příprava na hadici a na mém originálním sání je tato příprava zaslepená (trubka sání nahoře) věděl by někdo prosím co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Normalne ju pouzi , iba tu dierku zaslep. Sluzi na pripojenie podtlaku pre EGR , ktory ty nemas a ani ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damianus Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Moc děkuji za odpověď. Chtěl jsem se ještě zeptat kde jste k té informaci došel proroze jsem prolezle snad vše a nikde jsem nic nenašel ani dílenskou příručku pro tento motor. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Napisal som na eshop kde to predavaju. . Ale neviem povedat ci sa predavaju este rozne verzie tychto hadic , kedze motor BSE je bez EGR . Staci ten otvor uzavriet zaslepkou , alebo tam strcit napr klinec podla velkosti tej diery. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damianus Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Dotaz jsem pokládal i na obchod zatím nic. Nicméně jsem to tušil jelikož jsem hledal fotky s tímto motorem a našel jsem u audi jak jde někam právě hadice k EGR. No záslepku nějakou vyrobím. Ale hadici bez této přípravy jsem nikde na internetu nenašel. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 U mna to je tiez bez , ale kludne by som tam tu hadicu dal , nebude robit ziadny problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damianus Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 No vzhledem k tomu jakou díru jsem měl mezi napojením na olej a tou trubkou, kde mi olej tekl na motor, je tato dírka miniaturní [emoji23] nicméně stejně zadělám.Moc děkuji za pomoc. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Tu to je , motor BGU,vec č.15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eva 02 Vloženo 29. Srpna Sdílet Vloženo 29. Srpna Ahoj. Prosím o radu. Koupila jsem Octavii 1,6 benzín,2005. Myslela jsem že motor je MPI,no došel mi techničák a na něm je typ FMS..nemůžu to na internetu nikde dohledat. Může mi někdo prosím říci jestli mám 1,6 MPI nebo co to znamená FMS... dík BGU..75kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Srpna Sdílet Vloženo 29. Srpna Samozřejmě, že máš motor 1.6 MPI 75 kW - s tímto výkonem ani jiný motor 1.6 75 kW v Octavii 2 neexistuje. MPI znamené Multi Point Injection - vícebodové vstřikování. Je to jen obchodní označení. Zatímco BGU je tovární označení - typ (kód) - motoru. Ten by měl být uveden ve velkém techničkáku. Co je FMS netuším. Můžeš to vyfotit a dám to sem? PS: Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.