mirekcafa Vloženo 22. Června Vloženo 22. Června (editace) Před několika měsící jsem koupil O3 sedana s motorem CKFC r.v 2014 a nájezdem cca 370.000 km. Auto mělo v podstatě jednoho majitele, koupila ho firma kde s ním jezdila paní která ho po leasingu od firmy odkoupila, vypadá to, že jezdila dlouhé trasy. Nyní s ním jezdí moje žena v podstatě jen do práce 15 km tam 15 zpět, občas něco delšího. Auto vypaluje co 370 - 420 km, výfuk naprosto čistý. Firma, ani po ní majitelka s DPFkem nic nedělala (vyměna, čištění) a tak mi je divný že se v podstatě to DPFko chová skoro jak u novýho auta. Oil ash Residuje po koupi dle Vag DPF a i VCDS 88,8 g. Mechanik mi po kontrole stáhl Oil ash Residuje na 10% že prý by to mohlo padat do nouzáku. Auto s DPFkem jsem nikdy neměl a tak mám z toho trochu zamotanou hlavu jak se k tomu chovat. Editováno: 22. Června, autor: mirekcafa Citovat
mirekcafa Vloženo 22. Června Autor Vloženo 22. Června (editace) Určitě do toho nechci hrabat, jen mi to prostě vrtá hlavou když tady čtu o problémech s DPF filtry při daleko menším nájezdu a předpokládané životnosti filtru. Editováno: 22. Června, autor: mirekcafa Citovat
denial Vloženo 22. Června Vloženo 22. Června (editace) u noveho auta by som povedal, ze je dobry interval regeneracie 800 km, na vectre som mal aj 1000 a nikto mi to neveril. s 15 km za pol dna sa to ozve skoro, netreba sa bat jak se k tomu chovat: ZASADNE nevypinat motor, ked bezi regeneracia Editováno: 22. Června, autor: denial Citovat
LosDavos Vloženo 22. Června Vloženo 22. Června (editace) už to že ti ten oil ash resetoval do stavu nového filtru byla chyba, nemělo se do toho jebkat když to fungovalo. Naopak teď nebudou jednotce sedět diferenční tlaky a může to začít padat do nouzáku. Editováno: 22. Června, autor: LosDavos Citovat
mirekcafa Vloženo 22. Června Autor Vloženo 22. Června (editace) Údajně to při zaplněnosti 88% už mělo do nouzáku padat. Zatím to vypadá v pohodě Editováno: 22. Června, autor: mirekcafa Citovat
marfan Vloženo Úterý v 20:32 Vloženo Úterý v 20:32 Ja by som si z toho ťažkú hlavu nerobil, ak ti to začne regenerovať po 100km prípadne ti to bude padať do núdzaku tak to potom rieš vyčistením DPF (ak nebude prasknutý) a jazdi ďalej. Zbytočne robiť paniku. Kamarád na Passate B6 s 2.0TDI PD má na origo DPF bez čistenia natočených 320tkm a to pri tomto kóde motora umierali tie DPF tak pri 180tkm a regeneruje mu to po 250-300km. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.