bleak Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Zdravím váš, vybil se mi akumulátor, potřebuji jej odpojit a nabít. Když chci akumulátor odpojit při zamknutém autě, spustí se alarm, který lze vypnout jen odemknutím auta dálkovým ovládáním. Když odemknu auto a odpojím akumulátor, jak potom zamknu všechny dveře? Ještě se zeptám, jak by se měl správně odpojoat akumulátor? Podle návodu jsem chtěl odpojit nejprve minus pól, ale v uvolňované svorce to jakoby lehce jiskří, problikávají blinkry atd. Nerad bych něco zničil na elektronice. Citovat
bleak Vloženo 25. leden 2007 Autor Vloženo 25. leden 2007 odpovím si sám: zadní dveře a pravé přední dveře se zamknou zevnitř. Levé přední dveře klíčem zvenku :-) Citovat
brunoos Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Ještě se zeptám, jak by se měl správně odpojoat akumulátor? Podle návodu jsem chtěl odpojit nejprve minus pól, ale v uvolňované svorce to jakoby lehce jiskří, problikávají blinkry atd. Nerad bych něco zničil na elektronice. Jiskři to protože auto z baterky pořad bere elektriku - hodiny, display km, autoradio atd. Citovat
Lugo Vloženo 25. leden 2007 Vloženo 25. leden 2007 Ještě se zeptám, jak by se měl správně odpojoat akumulátor? Podle návodu jsem chtěl odpojit nejprve minus pól, ale v uvolňované svorce to jakoby lehce jiskří, problikávají blinkry atd. Nerad bych něco zničil na elektronice. Jiskři to protože auto z baterky pořad bere elektriku - hodiny, display km, autoradio atd. a pokud má třeba otevřené řidičovy dveře tak i čerpadlo...a to už nějaký odběr mít bude.... Citovat
Wassermann Vloženo 29. leden 2007 Vloženo 29. leden 2007 Což takhle zvednout kapotu, pak zamčít klíčem řidičovy dveře (centrál zamkne všech 5 dveří) a poté teprve odpojit baterku, zabouchnout kapotu a tradá domů na nabíjení ... Citovat
Roman.V Vloženo 29. leden 2007 Vloženo 29. leden 2007 Ve škole mě učili jako správný postup odpojit - pól a pak + pol. Je to z toho důvodu, aby si se nedotkl klíčem karoserie při odpojování + a připojené kostře ke karoserii. Jo a montáž opačně. Nejprve + pol. Jinak je to jedno protože u Fábie je to dost daleko od karoserie. Jinak jiskření je jak už tu někdo psal odběrem spotřebičů. A zamkl bych si auto klíčem a pak jen zaklapnout kapotu. Toť můj názor Citovat
speedo009 Vloženo 26. Listopad 2007 Vloženo 26. Listopad 2007 Ještě se zeptám, jak by se měl správně odpojoat akumulátor? Podle návodu jsem chtěl odpojit nejprve minus pól, ale v uvolňované svorce to jakoby lehce jiskří, problikávají blinkry atd. Nerad bych něco zničil na elektronice. Jiskři to protože auto z baterky pořad bere elektriku - hodiny, display km, autoradio atd. a pokud má třeba otevřené řidičovy dveře tak i čerpadlo...a to už nějaký odběr mít bude.... Asi jsem pako, ale jaky cerpadlo bezi, kdyz se otevrou ridicovy dvere? Vsiml jsem si na Fabii 2005, ze neco sepne, ale u my nic neslysim... Citovat
hubo44 Vloženo 27. Listopad 2007 Vloženo 27. Listopad 2007 Zapne palivove čerpadlo myslim od roku 05. no staršie nemaju taketo zapojene. Citovat
Flag Vloženo 27. Listopad 2007 Vloženo 27. Listopad 2007 07/2003 taky sepne čerpadlo při otevření dveří. Citovat
Snooori Vloženo 27. Listopad 2007 Vloženo 27. Listopad 2007 No ja mam MR 2006 a ked otvorim dvere tak je ticho.. HTP 40kW Citovat
profor Vloženo 27. Listopad 2007 Vloženo 27. Listopad 2007 odpojiť mínus pól, potom plus pól. Čerpadlo tlačí len po dlhom ststoji, jeď tlak v palivovej sústave povolí. teda raz načerpá a po druhom otvorení dverí sa nič nedeje. Iskrí mínus pól preto, lebo svieti vnútorné osvetlenie, čo je cca 0,9A, ak máš svetlá v dverách tak aj to sa k tomu priráta, dačo spotrbujú budíky, bsg, komfort, ale to osu len miliampére Citovat
sheriff Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 (editace) Mám r. v. 2004 (construct 1.2, 47 KW)a když otevřu dveře tak slyším taky krátce zvuk nějakého elektromotorku, asi čerpadlo. ---------------------- A ještě by mě zajímalo jak se Wassermann potom dostane zpět do auta aby připojil baterku? Editováno: 16. Prosinec 2007, autor: sheriff Citovat
aquos Vloženo 13. Listopad 2010 Vloženo 13. Listopad 2010 (editace) odpovím si sám: zadní dveře a pravé přední dveře se zamknou zevnitř. Levé přední dveře klíčem zvenku :-) tak jsem to zamcil podle tveho navodu ALARM to nevzdal. diky. Editováno: 13. Listopad 2010, autor: aquos Citovat
Host amissus Vloženo 3. Únor 2011 Vloženo 3. Únor 2011 Já bych měl opačnou otázku. Když otevřu kapotu, zamknu auto s centrálem, vytáhnu baterku, zabouchnu kapotu ... dostanu se pak do toho auta nenásilným způsobem? Resp. funguje zámek ve dveřích řidiče mechanicky nebo je to taky jen "spínač" elektrického zámku "bez baterie ani ránu". Citovat
vosamrsk Vloženo 16. Duben 2014 Vloženo 16. Duben 2014 1 - v první řadě odpojit alarm, stačí vyndat pojistku. 2 - dále pak zabouchnout a zamknout dveře centrálem 3 - odpojit baterii. První - a potom + 4 - nabít baterii 5 - zapojit baterii Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.