Přejít na obsah

Ztráta chladící kapaliny


m.s.k

Doporučené příspěvky

Mám dotaz, dneska jsem zjistil že mi zmizelo asi půl litru chladící kapaliny a přibyl mi olej. Takže ho mám asi 0,5 cm nad horní mírou. Je to špatný těsnění pod hlavou? Auto se

nepřehřívá. Co se může stát když je olej nad ryskou? Díky

1,6 75kw.

Editováno: , autor: m.s.k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Být tebou, tak s tím nejezdím a raději to opravím. Tohle už není žádná sranda. Doufej že to bude to těsnění pod hlavou a né třeba zkroucená hlava. Jinak větší hladina oleje opravdu může odepsat katalyzátor a nebo může vyvalit i nějaký simering.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se stalo přesně mě :( . Měl jsem v motoru více oleje než má být a vyvalil se mi simering na klice k převodovce. Sralo mě neustále utírat fleky od oleje v garáži, tak převodovku ven a olej už neteče ;) . Alespoň jsem skouknul spojku.

Takže pozor na hladinu oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Mám dotaz, dneska jsem zjistil že mi zmizelo asi půl litru chladící kapaliny a přibyl mi olej. Takže ho mám asi 0,5 cm nad horní mírou. Je to špatný těsnění pod hlavou? Auto se

nepřehřívá. Co se může stát když je olej nad ryskou? Díky

1,6 75kw.

Kdyz otevres vicko tak se uvolni pod tlak a kapalina zase vystreli vejs

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo může vyvalit i nějaký simering.

čo je simering?

uff, dúfam že táto vec nie je u 1,6 75kw bežná.... Vzniká nejak napr. vadou nejakého materiálu, zlého servisu alebo prasáckym jazdením?

nejčastější příčinou proč se poškodí těsnění pod hlavou, je přehřátí motoru... Tedy na začátku je vždy zanedbaná údržba. Prasáckým ježděním u 75kW? To asi ne... :smich::smich: sám ji mám tak vim o čem mluvim :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já teda nejsem odborník, ale myslím si, že větší hladina oileje ti nevyvalí gufero, pokud tvůj motor teda není nějak hermeticky a tlakově uzavřený. Pro tento případ jsou na motoru přepady kudy ti nadbytek uteče. Rovněž si nemyslím, že by větší hladina oleje oddělala katalisátor, jak ?? motor ti bude spalovat pořád stejně. Spíš bych se obával předření některých kluzných částí motoru vlivem úniku chladící kapaliny. Opakuji, že nejsem odborník, :palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam taky 1.6 75 kW, taky se občas ztrácela voda, pak mi najednou vyletěla voda na 130 a bylo vymalováno.Při rozebrání se zjidtilo, že při zahřátí prokluzuje vodní pumpa/na té hřídelce uvnitř je nalisovaná plast. vrtula a ta se po zahrátí začala pomalu protáčet, navíc jak se přehřálo, zkroutila se mírně hlava a termostatu praskla taková packa co drží termostat. Nový stojí 2400, oprava, srovnání hlavy, těsnění ,čerpadlo ,práce a bylo z toho 15000.Pozor, při výměně těsnění musí být bezpodmínečně nové šrouby/jeden za dvě stovky/.To nena...., to přijde líto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam taky 1.6 75 kW, taky se občas ztrácela voda, pak mi najednou vyletěla voda na 130 a bylo vymalováno.Při rozebrání se zjidtilo, že při zahřátí prokluzuje vodní pumpa/na té hřídelce uvnitř je nalisovaná plast. vrtula a ta se po zahrátí začala pomalu protáčet, navíc jak se přehřálo, zkroutila se mírně hlava a termostatu praskla taková packa co drží termostat. Nový stojí 2400, oprava, srovnání hlavy, těsnění ,čerpadlo ,práce a bylo z toho 15000.Pozor, při výměně těsnění musí být bezpodmínečně nové šrouby/jeden za dvě stovky/.To nena...., to přijde líto...

no tohle taky smrdí zanedbanou údržbou... asi někdo šetřil a s rozvodama nevyměnil i vodní pumpu, páč jinak toto :o:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zanedbaná údržba??? To snad ani ne ,zapoměl jsem napsat, že se mi to stalo při cca 87000 km, navíc je auto pod stálou kontrolou, protože je mám ve firmě, kdo přijde kvůli LPG tak má možnost se svézt. Poprvé mi to začalo v létě při cestě do Chorvatska,jízda 12 hodin v kuse, pěkně prohřáté,pak mi to začako cukat na plyn, když jsem zvedl haupnu tak jsem měl reduktor plynu jeden led, myslel jsem v tu chvíli že jsem natankoval blbý plyn,dojeli jsme na pobřeží, auto dva dny stálo a pak v pohodě. A pak se to za dva měsíce stalo doma. Odstupem času jsem došel k závěru, že to nebylo plynem, ale už tenkrát se ta vrtulka začala uvolňovat,potvrdili to i v servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...