Rodney Storm Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky Citovat
SnakeBR Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 ak ti nevadia koruny tak tam davaj V-Power Racing a mas klid Je to zrejme najkvalitnejsi benzin...100 oktanov v plnej sile, nic s tym pokazit nemozes, motoru to spravi dobre. Jedina vec co mi na tomto benzine vadi je cena Citovat
stihacka Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Zdravim vas...Prosim, lidi co mate Rsko poradte, jsem z toho jelen. Chtel bych si rsko koupit, rocnik nekde kolem 2002-2003. Nekteri rikaji, ze to jezdi jedine na natural 98, nekteri to vyvraci a rikaji ze uz najezdili 50 tis. km na natural 95 a vse vpohode.Vim ze predepisovany benzin je 98. Kdyz se podivam na golfa 4 GTI- ta silnejsi verze- 132kw, tak ta ma predepsano 95, i kdyz by to mely byt stejne motory. Tak jakou mate zkusenost? jezdite na 95 a sem tam proplachnete 98 nebo stabilne jezdite na natural 98...???? diky To je celkem jedno co tam dáš, jestli 95 nebo 98 a víc, maximálně to bude mít o něco menší výkon a jinou odezvu na přidání, ale motoru to nic neudělá... Citovat
Rodney Storm Vloženo 15. Březen 2007 Autor Vloženo 15. Březen 2007 opravdu tomu nic neudelam, kdyz tam budu davat 95? cetl jsem, ze celkem riskuju poruchu motoru s timto benzinem... Citovat
MichalF Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 opravdu tomu nic neudelam, kdyz tam budu davat 95? cetl jsem, ze celkem riskuju poruchu motoru s timto benzinem... Nene tomu never, nekdy kdyz na shellce V-power nemaj tak tam leju abyc N95 a jeste nikdy zadnej problem nebyl Citovat
Rodney Storm Vloženo 15. Březen 2007 Autor Vloženo 15. Březen 2007 TAk dekuji, dam na Vas, ale beda jak tomu tak nebude Citovat
MichalF Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 TAk dekuji, dam na Vas, ale beda jak tomu tak nebude Ale V-POWER je stejne nejlepci Citovat
Rodney Storm Vloženo 15. Březen 2007 Autor Vloženo 15. Březen 2007 a co je na nem tak bajecneho??? pry to nejde citit zda tam mas 95 nebo ten tvuj vysneny V-Power Citovat
Albert Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí. Citovat
stihacka Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí. Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější... Citovat
Saty Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí. Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější... Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona. Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru. Citovat
stihacka Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí. Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější... Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona. Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru. Tak já to v 1.6 docela poznal...asi taky záleží na motoru...turbo nebude tak citlivý... Citovat
Grygy Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 A tak ja to poznal:Jedine V-power nafta Citovat
acter Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 Jelikoz u nas nemame Shell, ale pouze Benzinu, kde nastesti maji BlueOctan99 (v realu je to 98), tak to prubezne stridam....Natural95 a BlueOctan...zasadni rozdil jsem nepoznal, ale prijde mi, ze BlueOctan tahne lepe v nizsich otackach...je to ovsem jen subjetivni nazor Citovat
bicouncz Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 Ja myslim,ze to zarucene pozna jenom tvoje srajtofle Citovat
Tesna Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 Naprostý souhlas. Je to jen o peněžence. U tohodle motoru jsem párkrát zkusil VP95 a proti normální 95, kterou tankuju už 3 roky u všemožných, většinou no name pump, absolutně žádný rozdíl. Ale nejdo zobecňovat, u minulého auta (upravená Felda 1.6) byl rozdíl mezi VP95 a N95 velmi znatelný - hlubší zvuk motoru, klidnější chod, záběr od nižších otáček a lepší akcelerace. Citovat
danone Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 na Discovery skusali na brzde tri auta a tri benziny. Boli tam tusim renault clio potom neviem a potom pekny sportovy golf. Benziny 95, 98 a 100 v tych prvych dvoch autach sa zmenou benzinu nic nezmenilo, v golfikovi ten 100 oktanovy benal pridal zopar koni a hlavne Mk. takze v Rs kovej octe by sa mozno oplatilo davat nieco drahsie Citovat
MichalF Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 tak kupuj naftu a máš to vyřešený Nafta smrdi Citovat
Octavianus Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 tak kupuj naftu a máš to vyřešený Přesně tak. TDi forever Citovat
Rodney Storm Vloženo 16. Březen 2007 Autor Vloženo 16. Březen 2007 Nevím no, vzdycky jsem byl priznivec benzinu jak nafty... A nehodlam to menit., i kdyz jezdit za 5l neni spatny... Citovat
SnakeBR Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 V-Power Racing je V-Power Racing..... urcite lepsie nez 95. Uz aj ked odmyslime o trochu lepsiu akceleraciu,tak aspon dobry pocit s toho, ze to motor cisti...davaju tam specialne aditiva. Citovat
///M5 Vloženo 16. Březen 2007 Vloženo 16. Březen 2007 V-Power Racing je V-Power Racing..... urcite lepsie nez 95. Uz aj ked odmyslime o trochu lepsiu akceleraciu,tak aspon dobry pocit s toho, ze to motor cisti...davaju tam specialne aditiva. Kamarád natankoval Shell V-Power Diesel do Mercedes-Benz C270 CDI a začal mu kopat motor na volnoběh, dobrý pocit to rozhodně nebyl... Citovat
Martyp Vloženo 17. Březen 2007 Vloženo 17. Březen 2007 Jezdím jen na 95. 98 tam byl tak 2x a žádný rozdíl. Jen v ceně. Motoru to určitě nevadí. Tak tam dej V-Power a ne obyč 98 a poznáš to, spotřeba klesne a motor půjde líp odspoda a bude celkově klidnější a vyrovnanější... Normalne jezdim na N95, ted tam mam druhou nadrz V-power Racing a zadny zasadni rozdil pri normal jizde nevidim. Urcite to bude mit o neco mensi vykon, ale nic drastickeho se nekona. Pise to i vyrobce, ze je mozne pouzivat N95, pri mirnem snizeni vykonu motoru. Presne takhle to je..Na N95 se Ti nic nestane..ja na N98 taky zadny extra zmeny nepozoruju..A kolikrat neni ani 95ka jako 95 ka.. Neni se ceho bat...Je to jak pise Saty, i fabrika udava moznost 95ky... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.