Přejít na obsah

Unik oleje u intercooleru


GameKeeper

Doporučené příspěvky

Zkušenosti sice nemám, ale z doslechu vím, že se tak začíná projevovat turbo když odchází.

Kolik žere oleje motor.

Pokud má turbo vůli v ložiscích, dostane se přes ně olej ven.

Jestli nejsou moje informace pravdivé tak mě nekamenujte píšu opravdu jen co jsem slyšel.

Zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Jenom pro info - katastrofický scénář se nepotvrdil a turbo je O.K vzhledem k počtu najetých km. Problém byl v uvolněném intercooleru v držácích. Nějak se hnul a pak se prodřel o "plast" ve kterém má držet. Opravdu o "plast". Je děravej jak řešeto. Dal jsem novej a vše je O.K. Ale stejně díky za rady. Alespoň mě to dokopalo k tomu, abych s tím něco udělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nechapu,pokud se ti prodrel mezichladic,tak ti musel uchazet vzduch pri plneni a nejelo to a pokud ti z toho valil olej jak pises,tak odnekud se musel brat,ne?Zalezi,kolik ti pak z toho vyteklo,jak si to vydelal,pokud par kapek,je to ok,pokud vic jak 2deci,neco je v pr.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi začal kapat olej s intercooleru,ale já mám najeto 240000km.Vaša mi psal,že je to při mých Km. normální,ale mám před STK tak nevím jestli to nemám nějak utěsnit.Moc to sice neteče,ale není to zas moc pěkný když jsou tam masné kapky.Jen mám strach,že jak to utěsním nebo vyměním intercooler,tak se tam bude ten olej hromadit a může mi to poškodit celej motor jak o tom už tady někdo psal... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Taky mi začal kapat olej s intercooleru,ale já mám najeto 240000km.Vaša mi psal,že je to při mých Km. normální,ale mám před STK tak nevím jestli to nemám nějak utěsnit.Moc to sice neteče,ale není to zas moc pěkný když jsou tam masné kapky.Jen mám strach,že jak to utěsním nebo vyměním intercooler,tak se tam bude ten olej hromadit a může mi to poškodit celej motor jak o tom už tady někdo psal... :(

no to by me zajimalo jak zamezit tomu hromadeni oleje .... no ale ctu dál ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Taky mi začal kapat olej s intercooleru,ale já mám najeto 240000km.Vaša mi psal,že je to při mých Km. normální,ale mám před STK tak nevím jestli to nemám nějak utěsnit.Moc to sice neteče,ale není to zas moc pěkný když jsou tam masné kapky.Jen mám strach,že jak to utěsním nebo vyměním intercooler,tak se tam bude ten olej hromadit a může mi to poškodit celej motor jak o tom už tady někdo psal... :(

[/quote

Na STK se to moc neřeší ještě sem za to nikoho nevyhodil mě to vlží u IC taky spíš mě ale trápí že při startu auto zadýmí (jak kdy) a je cítit olej :feve:

Editováno: , autor: macomen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No ten únik je stopro prodřený IC o ten regulátor proudu vzduchu já už to rozebral a zadělal dvousložkou zatím drží spíš mě vyděsilo to množství oleje z turba asi je po něm zkoušel jsem to na vagíně a ve třech tisících vytlačí tak 1300 místo 1850 :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 roky později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Nie mas puklinu na intercolerii a preto ti kvapka . Zhod dole naraznik a nasavaci kryt intercolleru. Ten skus dokladne vystriekat aby bol cisty pripadne so stetcom dokladne vycisty a skus sa ist prebehnut a potom ak sa vyskytne machula na intercolleri mas niekde dierku. To iste som mal aj ja a po zalepeni dvojzlozkovym lepidlom je uz pol roka klud alebo daj to niekomu zavarit kto zvara hlinik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
V 18. 9. 2014 na 9:14, snicl napsal:

ahoj chci se zaptat. Od inelcooleru mi kape olej. Zhruba 10 000 Km me vykapalo cca 2,5 L oleje. Bude stacit vycistit olej nebo se mam pripravit na nove turbo ??

2,5 litra? Tak to je už poriadnych pár kapek :)

To tam leješ olej pri každom tankovaní? :)  Ešte sa nikto nevybúral na olejovej stope, čo nechávaš na ceste:) Myslím že je veľmi pravdepodobné, že máš turbo v prdeli, ale sú firmy, čo ti urobia repas, a vyjde to hodne lacnejšie ako nové, pričom tá životnosť by mala byť rovnaká. Takže kvôli tomu pod vlak neskáč :)

Editováno: , autor: Jessy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...