Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

zdravim mám fabii rv 2001 a mám problém svítí my na palubovce oranžová kontrolka vypadá jako nádobka abyl jsem na diagnostice a ukázalo my to chyby . mužete mi prosím poradit a který program do počítače abych mohl se připojit na auto děkuji

post-43757-1266006711_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Chtěl bych vás moc poprosit - uz me to stve dva dni a nevím si stím rady.

Vag mi vypisuje toto:

16490 - tlak v sacim potrubi / tlak vzduchu (G71/F96) - neverohodny signal

P0106 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0101

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka:

1 závad nalezeno.

01314 - ridici jednotka motoru

013 - prosim, prectete pamet chyb - Sporadická

Druhou chybu neřeším,nevím co konkretne znamena ale minulý tyden tam jestě nebyla a předpokladam ze to ma neco spolecneho stou prvni na motoru.

Ale co ten tlak v sacím potrubí???den pred tím než to začlo vypisovat tuto chybu mel jsem venku EGR (pročištění) který zřejmě nefunguje - nevím jistě :( , no a dnes to vypisuje uz jen toto?

Nemuze byt nekde nezapojeny konektor?Kde to čidlo najdu ať jej možu zkontrolovat??

Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych vás moc poprosit - uz me to stve dva dni a nevím si stím rady.

Fabia I 7/2005 1.2 47kw

Vag mi vypisuje toto:

16490 - tlak v sacim potrubi / tlak vzduchu (G71/F96) - neverohodny signal

P0106 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0101

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka:

1 závad nalezeno.

01314 - ridici jednotka motoru

013 - prosim, prectete pamet chyb - Sporadická

Druhou chybu neřeším,nevím co konkretne znamena ale minulý tyden tam jestě nebyla a předpokladam ze to ma neco spolecneho stou prvni na motoru.

Ale co ten tlak v sacím potrubí (po smazaní se ihned po nastartovaní objeví znova) ???den pred tím než to začlo vypisovat tuto chybu mel jsem venku EGR (pročištění) který zřejmě nefunguje - nevím jistě :( , ještě jsem si všiml vypadlé hadičky od EGR která patří do filtru vzduchu tak jsem ji zapojil. No a dnes to vypisuje uz jen toto?

Nemuze byt nekde nezapojeny konektor,poškozený kabel?Kde to čidlo najdu ať jej možu zkontrolovat??

Díky za odpověď

Editováno: , autor: kisik20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

obracím se na vác s prosbou, zda jste se někdo nesetak s touto chybou:

Mám fábii 1,4 16V 55kw, 2001 (modelovej 2002), najeto 96 000km. Během posledních 6 tisíc (co ji mám) se mi 3x obejvil problém ztráty komunikace řídící jednotky.

Normálně během jízdy (je jedno, zda jedu na nohu, tempomat, na hlavní pěkné cestě, rozbití cestě) mi najednou spadnou otáčky na nulu, rozsvítí se kontrolka ASR, okamžitě ovšem otáčky vyletí zpátky a auto jede dále. Na diagnostice je vždy stejná chyba: ŘJ bez komunikace, chyba se objeví na všech jednotkách, které s ní spolupracují, sporadická chyba. Zkoušeli jsem kontrolovat kontakty na řídíce jednotce, zde jsme problém nenašli. Pokud někdo máte radu, zkušenost, budu rád za pomoc. Jsem už z fábie celkem nešťastnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta se zdá být v pořádku. Táta už to několikrát proměřil, co šlo. Největší problém, že není možné změřit chybu, jelikož je vše v pořádku, auto šlape, jen občas během jízdy tato chyba, zkusíme rozdělat svazky drátů, co jdou k motorovce, zda to není tam nějaký divný. Tátoj to někdo poradil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás všechny, napojil jsem své auto na VAG a kontroloval vše co se dalo.

Ale na abs vypsalo tohle:

Adresa 03: ABS brzdy Labely:

Pozn.: Nadměrné množství přenosových chyb

Nevíte někdo co to znamená?

Asi před 3 týdny bylo spojení ok a nehlásilo to nic. Při brždění abs funguje (vyzkoušeno dnes na štěrku). Děkuji za každou radu a zlušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne..

Popravdě ani nevím jaký je to kabel, je-li to čína nebo ne, má to kámoš.Ještě se ho na to zeptám, jak s ním budu. Ale je pravdou, že minule se připojoval starým typem (chyběly tam nějaké piny na konci, který patří do auta) a tím to načetlo. Teď má nějaký nový, a tím už to nešlo.

Díky za tip, zkusím to načíst se "starým" tipem. Pak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno sa to stalo mne na Alhambre RJ hlásila príliš mnoho prenosových chýb.Tak som patral v čom to môže byť a údajne by malo pomôcť znížiť prenosovú rýchlosť BAUD.To by vysvetlovalo aj tie rozdiely v kábloch záleží ako to má ktorý nastavené.Ja mám na com port, ktorý ma ešte nesklamal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,

už začínám být dost zoufalý. Asi před rokem se mi rozvítily kontroly žhavení motoru a EPC. Pak přešel jít i tempomat. Vyřešila to výměna čídla brzdových světel (nebo tak nějak).

Teď cca měsíc mám jiný problém. Nejprve jsem si myslel, že je to zase spojené s tempomatem ale mýlil jsem se. První projev: jedu po dálnici na tempomat cca 110km/h.

Pak konec dálnice, značka 70km/h, zmačknu spojku (vyřadím tempomat), nechám zařazenu pětku a poté pomalu spojku pouštím, brzdím motorem. Najednou kontrolka motoru a EPC - a končím. Šlapu na plyn, nic, budíky jdou dolu, začnu podřazovat a nic...takže na kraj, výstražné a vypnout a znovu nahodit motor. V pohodě jedu. Teď se to stává každý den, nicméně už to není spojené s tempomatem, většinou když brzdím motorem.

Včera jsem byl za kámošem - VAG - našli jsme dvě chyby. Něco jako chyba nasátého vzduchu nebo tak něco. Samozřejmě jsem blbec a před smazáním závad jsme to nepoznamenali.

Nicméně při cestě domu se mi kontrolka žhavení rožla na pořád. Plus dnes při cestě z práce opět při brzdění motorem, kontroky EPC a dokonce i ABS a taková ta, že jako dostáváte smyk (ASR).

Zdá se mi, že to teď tahá nějak méně - menší výkon.

A ještě jedna zajímavost: mezi kontrolkami světel a dálkových světel mi svítí, problikává červená kontrolka posunu sedaček.

Zítra zajedu za tím kámošem a zkusím napsat přesné kódy chyb.

Sakra.

Nevíte i tak někdo něco.

Díky za rady.

Ještě jsem zapomněl - Fabia I combi, r.v. 2004, nalítáno 102 tis.km, 1.4 16V 55KW

Update 1.4.2010

Po cestě dnes cca 50km ke kámošovi, znovu se to stalo. Cca 2x. Při druhém pádu, jsem znovu nastartoval a normálně nešel posilovač řízení - málem jsem to opřel.

Chyby z VAG:

16490 - snímač nasavaného / barometrického tlaku

16502 - čidlo teploty chladící kapaliny

17912 - ident. netěsnosti v sacím systému vzduchu

Pak výmaz chyb.

Nevíte někdo? Taky jsem trochu vypozoroval, že se to spíše projevuje při přeřazování (spojka, přibrždění do zatáčky např. z 3 na 2), takže že by spíše volnoběh a sání?

Asi to dám už zítra do servisu :( ach jo.

M

Editováno: , autor: muti2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...