Přejít na obsah

Chip na felicii 1.6


S0T0

Doporučené příspěvky

Zdravím,máte s touto upravou nekdo zkusenosti?dival jsem se na stranky Cimbu a nevypada to spatne.Ten rust vykonu me ani netrapi,jde mi spise o rust kroutaku...Popripade nevite o nekom z okoli Ostravy - Těšín apod. kdo by to delal? Do M.B. cestu zrovna nemam ;) jinak kdo by nevedel tak myslim totu: http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=3&chip=7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,máte s touto upravou nekdo zkusenosti?dival jsem se na stranky Cimbu a nevypada to spatne.Ten rust vykonu me ani netrapi,jde mi spise o rust kroutaku...Popripade nevite o nekom z okoli Ostravy - Těšín apod. kdo by to delal? Do M.B. cestu zrovna nemam ;) jinak kdo by nevedel tak myslim totu: http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=3&chip=7

Zdar nikdy jsem tohle nedelal, zabyvam se jen diesly ale nasel jsem ve sve databazy tohle, jsme z Ceskeho Tesina.A pokud mas zajem tak se muzem na to mrknout co s tim pujde udelat. Pokud jsi teda schopny zjistit typ rid.jednotky a bude sedet tak to muzem zkusit udelat nejjak .

Felícia 1.6/55kW

032 906 030 AG

FY6G1M38

Obvod: AM27C010 ( DIL32/PLCC32 )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně bych věřil tomu, kde udávají 5000. 3750 je nesmysl, leda že by to předělali na naftu :)

Měl jsem tenhle motor a sloužil k maximální spokojenosti. Pokud bys to finančně zvládl, tak tam dej i ostrou vačku, protože ta pak přidá možná 2x tolik co samotná úprava ŘJ a motor jede ochotně až k 6000ot. jede to pak jak drak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oficialni technicka data znela nasledovne:

Felicia 1.6 MPi

Max. výkon: 55kW/4500 ot.

Max. toč. moment: 135N.m./3500 ot.

Prave tyhle parametry zpusobily, ze motor od cca 4500 ot./min ztraci dech, resp. zacina byt nevyrazny.

Proto je vhodne upravu RJ doplnit vymenou vacky, jak bylo zmineno vyse.

Jinak charakteristiku je mozne si prohlednout treba na www.cimbu.cz, presneji zde: Graf 1.6 MPi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tou vackou mate recht,moc nad 5tis se ji nechce :) o rychlost mi ani tak nejde na to mam druhe auto,tohle zatim pouzivam jako diesel,povaluje se vetsinou mezi 2-3tis ot. a tahne slusne,co sem zkousel tak takova 1.9TDI 66kw ma s timto motorem znacne problemy... jinak diky za rady a stejne prvni co bude,tak se auti ubere na hmotnosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Zdravím,máte s touto upravou nekdo zkusenosti?dival jsem se na stranky Cimbu a nevypada to spatne.Ten rust vykonu me ani netrapi,jde mi spise o rust kroutaku...Popripade nevite o nekom z okoli Ostravy - Těšín apod. kdo by to delal? Do M.B. cestu zrovna nemam ;) jinak kdo by nevedel tak myslim totu: http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=3&chip=7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,máte s touto upravou nekdo zkusenosti?dival jsem se na stranky Cimbu a nevypada to spatne.Ten rust vykonu me ani netrapi,jde mi spise o rust kroutaku...Popripade nevite o nekom z okoli Ostravy - Těšín apod. kdo by to delal? Do M.B. cestu zrovna nemam ;) jinak kdo by nevedel tak myslim totu: http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=3&chip=7

Od Cimbu mám F1.6 upravenou již 9 let a jsem naprosto spokojený.Dělají to na počkání výměnným způsobem ŘJ.Aktuální cena viz www.cimbu.cz, V praxi se zvýšily volnoběžné otáčky z 660 na 890 ot/min, což zklidňuje běh motoru a dovoluje rozjezd a pomálé manévry bez přidání plynu.Kroutící moment se opravdu zvýšil,Felda velmi dobře běhá i do kopců.Maximální rychlost je nyní 195 km ( tachometrových) na pneumatikách 175/65 R14.Nevýhody: jen málo řidičů si na dálnici uvědomí, že jej dohání Felda ryclostí přes 180 km/hod a pak se leknou-někdy je to i dost nebezpečné, podvozek a hlavně brzdy na to nejsou stavěné musí se hodně předvídat dopředu kdy ubrat plyn.Více nežli rychlosti si cením kroutícího momentu, který umožňuje svižný nájezd na dálnici i jízdu do kopce.Motor se dá dále ještě vylepšit ostrou vačkou a laděným výfukem ale v praxi to nemá smysl vzhledem k možnostem podvozku a brzd, opravdu se vyplatí jen Chip-tuning.Cimbu nabízí i snížení hlavy a zvýšení komprese ale pro tento motor je to nevhodné z důvodu větších vůlí v ojničních okách, kde pak hrozí prasknutí ojničního oka a zadření motoru.Mám ještě leštěné kanály výfukového paroží ale zda-li to má smysl to nevím.Úprava opravdu zlepší běh motoru bez navýšení spotřeby-samozřejmě ve 180 to na dálnici baští přes 12 litrů ale normálně je moje spotřeba od 6,2 do 7,1 l/100km.Na podvozku jsem dělal jedinou úpravu a to přidal jsem zkrutný stabilizátor na zadní nápravu-mám kombíka a ty vzadu stabilizátor nemají-trochu to pomohlo zklidnit záď a úprava je velmi levná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim, kamoš mi nabízí ochcávku 1.6MPi 55kw z roku 1997 za 50tis. Za tu cenu jsem si říkal, že by asi nebylo špatny do toho jit a to i z toho duvodu, že u axi dam za pojisteni bez bonusu 4600,-kč. Potom bych teda chtěl určitě nějak zvýšit výkon. Díval jsem se na stránky cimbu a nechal bych namontovat chip. Chtěl bych samozdřejmě i tu vačku ale zda se mi to byt dost lovů. Nešla by ta původní jen naostrit? Ještě jedna věc kterou bych chtěl udělat tak je výměna palubovky za tu novější i s tapecem dvěří. Je tu něco co na co byste mohli přispět vlastní zkušeností? Škodovku budu mit poprve, takze nic moc o ni nevim, spis o francouzech... dikec :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, kamoš mi nabízí ochcávku 1.6MPi 55kw z roku 1997 za 50tis. Za tu cenu jsem si říkal, že by asi nebylo špatny do toho jit a to i z toho duvodu, že u axi dam za pojisteni bez bonusu 4600,-kč. Potom bych teda chtěl určitě nějak zvýšit výkon. Díval jsem se na stránky cimbu a nechal bych namontovat chip. Chtěl bych samozdřejmě i tu vačku ale zda se mi to byt dost lovů. Nešla by ta původní jen naostrit? Ještě jedna věc kterou bych chtěl udělat tak je výměna palubovky za tu novější i s tapecem dvěří. Je tu něco co na co byste mohli přispět vlastní zkušeností? Škodovku budu mit poprve, takze nic moc o ni nevim, spis o francouzech... dikec :-)

vačku ti udělají různí borci v brusírnách co se zabívají motorama atd. Třeba taková Brusírna Pavlíček Bosonohy u Brna. Tam jsem si nechal dělat vačku na fávo 280/280, cena 1400,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čus díval jsem se na to Cimbu a ostatní chiptuningy a nic moc teda. Mě osobně se nejvíce zamlouvá chip od bitpoweru tento chip na feldu 1,6 není totiž tak vyhoněný otáčkama jako u ostatních firem ty hodnoty mluví za vše a slyším na ně samou chválu.

Přesvědčte se sami http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky

Výkon: 75 Hp / 4500 rpm

Točivý moment: 135 Nm / 3500 rpm

Hodnoty bitpower :

Výkon: 82 Hp / 4590 rpm

Točivý moment: 149 Nm / 3450 rpm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...