Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já nevím ale není to trochu málo jen 2000kč za tolik oprav? A nevím ale bez vetšího katu z opravárenské sady se to stane asi znovu ..

Upraveno od Petrkiller

Tak každopádně by to chtělo i delší vodící lištu k Těm rozvodům, jinak je oprava asi na dvě věci.... Vyjedete s opravny a můžete tam znovu :D

Ale zase se podpalujou ventily... To u 12V nehrozí. Nevíš náhodou od jakého roku se dávaly delší vodící lišty, aby nepřeskakoval řetěz??

to je tu věčný spor, někdo říká 2004, někdo až od faceliftu a někdo tu teď psal, že mu skočily rozvody u AZQ, tedy 12V a měl 2003 a když to rozdělali, byla tam dlouhá lyžina ... tak těžko říci

Ja som písal aj do fabriky kde auto vyrobili aj som udal VIN a nikto sa mi neozval.Celé auto je skladačka,napr.ja mám auto r.v.2004 a na káblovačke čo ide k zadným svetlám je štítok a je tam dátum 4/2003,to by znamená že káblovačka bola vyrobená v roku 2003 a kde potom ležala celý rok až ju niekto namontoval do auta a takto to je aj s tými lištami montovali aké im prišly pod ruku a začali meniť dlhšie až keď sa ten problém objavil.

Ta naše HaŤaPka 47 Kw je už po faceliftu, najeto 85 000 km, zatím musím zaklepat že s motorem nejsou potíže, ono je jen potřeba to točit a vydrží to, holt někdo jezdí po městě na 4ku na 700 ot./min., tak pak se nedivím :D

tak pokud máš poface, tak tam už bude tutově dlouhá lišta ... jinak souhlas, dvanáctiventil je potřeba točit a nebát se toho, já moji stařenu (7 let, 233 t km) stále občas při předjíždění nebo dvouproud do kopce proženu na trojáka 5,5-6t otáček, aby nezlenivěla a frčí pořád pěkně na ty kiláky.

Jen ty ženský to kazej.... Ty to pořád podtáčejí, já mamku musím taky prohánět aby to točila víc, řadí na 3tis. :D Jezdit sportovně - to pak má ten motor teprve radost, ne jako stálá jízda na 1500 ot./min. :kol-28:

  • 3 měsíce později...

Ten českej to je TYLL ten mám na autí cca 2,5 roku a už je dost zvrchu orezlej za těch 16set bych šel do toho origo to je hodně dobrá cena oproti škodárně.

2,5 roku? Tak to je super.

Naši jezděj jen 1x v týdnu 10 km tam a zpátky do Kauflandu :kol-28:

Takže by ten TYLL mohl vydržet.

Díky

tak při tomto stylu ježdění mu dávám tak max. životnost 2 roky a zhnije zevnitř ... na tak krátké trase se kondenzát z výfuku všecek nevypaří a zůstává tam.

když se započítá co píše Malta tak bude Tyll lepší volba,přece jenom když vydrží tři-čtyři roky vyfuk za litr tak ten za dva nevydrží o moc dyl,taky jezdím převážně krátké tratě a origo šel ven po 5ti letech(a jedné opravě) a teď už mám dva a pul roku Tyll,.

Zdravím.

Vlastním fábii 1,2 40kw a tenhle týden se mi pokazila-podpálené ventily.Auto mám v opravně a tam mi řekli, že je možné že po opravě hlavy se stane žě motor bude brát olej.Údajně se musí vyměnit i pístní kroužky.Nevíte co je na tom pravdy?

Ked maš nad 100tis. km. tak to ozaj treba hned prekružkovať ked sa repasuje hlava.

Na tom neni pravda nic, repasy hlavy sem si dělal sám a motor ani po 20000km nežere ani kapku oleje. Sou to amatéři ! Chtěj s tebe jen vytáhnout prachy. Pokavad se oprava udělá dobře nemůže to žrát olej.

Ale může, a je to hodně častý jev. Pokud se hlava udělá dobře, zvýší se tlaky a motor začne papat olej. Zákazníků co k nám přijeli z různých servisu - (včetně autorizovaných kde jim namontovali novou hlavu za těžký prachy) kterým to po opravě hlavy začlo žrát olej a kouřit jsme měli a máme hodně. Takže ano, v této opravně říkají pravdu, a je fér že tě na to upozornili (doufám včas ještě před opravou).

Nemaš pravdu velmi často po repase začne žrať olej motor nad 100tis.

To nestačí původní hlavu opravit? Zaleštit sedla atd?

než to rozebírat 2x, tak jak píše Hubo, repas hlavy, ale i kroužky

Stačí,ale v origo servisu to nikdo neudělá,protože 1)to neumí 2)kčemu by jim pak byla opravná sada a proč se srát se zabroušením,když se muže jenom měnit.pokud není hlava prasklá tak se normálně vymění vodítka daj se nové ventily pořádně zabrousí,u nás to udělaj v brusírně válcu co tu máme,ale klidně bych to udělal i doma v dílně,jediné co chybí je větší kat,kterej prej za to muže,ale už se to tu podělalo někomu i po opravě takže včasná vyměna oleje a trochu se o auto starat,občas tu kapotu zvednout a podívat se kolik tam toho oleje ještě je a včas dolejt a pod.

Upraveno od Vlasta

Auto není v origo servise.Mám najeto 92000km a auto se pokazilo.Asi po opravě hned prodám.Co teda je potřeba všechno vyměnit aby to po repasi hlavy nebralo olej?

pro jistotu ještě překroužkovat písty, už to tu psal Hubo :kol-28: , alebo nevies citat po slovensky :kol-32::kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.