Duben 11, 201213 r Ahoj řeším klasický problém u fabie 1.2 htp 40kw máte někdo zkušenost s tímto pánem http://www.motorcentrum.eu/motorcentrum/?page_id=29 Děkuji
Duben 11, 201213 r Já nevím ale není to trochu málo jen 2000kč za tolik oprav? A nevím ale bez vetšího katu z opravárenské sady se to stane asi znovu .. Upraveno Duben 11, 201213 r od Petrkiller
Duben 12, 201213 r Tak každopádně by to chtělo i delší vodící lištu k Těm rozvodům, jinak je oprava asi na dvě věci.... Vyjedete s opravny a můžete tam znovu
Duben 13, 201213 r Ale zase se podpalujou ventily... To u 12V nehrozí. Nevíš náhodou od jakého roku se dávaly delší vodící lišty, aby nepřeskakoval řetěz??
Duben 13, 201213 r to je tu věčný spor, někdo říká 2004, někdo až od faceliftu a někdo tu teď psal, že mu skočily rozvody u AZQ, tedy 12V a měl 2003 a když to rozdělali, byla tam dlouhá lyžina ... tak těžko říci
Duben 13, 201213 r Ja som písal aj do fabriky kde auto vyrobili aj som udal VIN a nikto sa mi neozval.Celé auto je skladačka,napr.ja mám auto r.v.2004 a na káblovačke čo ide k zadným svetlám je štítok a je tam dátum 4/2003,to by znamená že káblovačka bola vyrobená v roku 2003 a kde potom ležala celý rok až ju niekto namontoval do auta a takto to je aj s tými lištami montovali aké im prišly pod ruku a začali meniť dlhšie až keď sa ten problém objavil.
Duben 13, 201213 r Ta naše HaŤaPka 47 Kw je už po faceliftu, najeto 85 000 km, zatím musím zaklepat že s motorem nejsou potíže, ono je jen potřeba to točit a vydrží to, holt někdo jezdí po městě na 4ku na 700 ot./min., tak pak se nedivím
Duben 15, 201213 r tak pokud máš poface, tak tam už bude tutově dlouhá lišta ... jinak souhlas, dvanáctiventil je potřeba točit a nebát se toho, já moji stařenu (7 let, 233 t km) stále občas při předjíždění nebo dvouproud do kopce proženu na trojáka 5,5-6t otáček, aby nezlenivěla a frčí pořád pěkně na ty kiláky.
Duben 16, 201213 r Jen ty ženský to kazej.... Ty to pořád podtáčejí, já mamku musím taky prohánět aby to točila víc, řadí na 3tis. Jezdit sportovně - to pak má ten motor teprve radost, ne jako stálá jízda na 1500 ot./min.
Srpen 7, 201213 r Zdravím ,potřebuju koupit zadní díl výfuku na 1.2 40 kW. Mám vzít tento: http://www.cc-autodily.cz/vyfuk-zadni-dil-4?brand=SKODA&model=FABIA nebo: http://www.cc-autodily.cz/vyfuk-zadni-dil-fabia-5_5?brand=SKODA&model=FABIA Nebo nevíte o lepší varianě do 1600 peněz? Díky
Srpen 7, 201213 r Ten českej to je TYLL ten mám na autí cca 2,5 roku a už je dost zvrchu orezlej za těch 16set bych šel do toho origo to je hodně dobrá cena oproti škodárně.
Srpen 8, 201213 r 2,5 roku? Tak to je super. Naši jezděj jen 1x v týdnu 10 km tam a zpátky do Kauflandu Takže by ten TYLL mohl vydržet. Díky
Srpen 8, 201213 r tak při tomto stylu ježdění mu dávám tak max. životnost 2 roky a zhnije zevnitř ... na tak krátké trase se kondenzát z výfuku všecek nevypaří a zůstává tam.
Srpen 8, 201213 r když se započítá co píše Malta tak bude Tyll lepší volba,přece jenom když vydrží tři-čtyři roky vyfuk za litr tak ten za dva nevydrží o moc dyl,taky jezdím převážně krátké tratě a origo šel ven po 5ti letech(a jedné opravě) a teď už mám dva a pul roku Tyll,.
Srpen 10, 201213 r Zdravím. Vlastním fábii 1,2 40kw a tenhle týden se mi pokazila-podpálené ventily.Auto mám v opravně a tam mi řekli, že je možné že po opravě hlavy se stane žě motor bude brát olej.Údajně se musí vyměnit i pístní kroužky.Nevíte co je na tom pravdy?
Srpen 10, 201213 r Ked maš nad 100tis. km. tak to ozaj treba hned prekružkovať ked sa repasuje hlava.
Srpen 10, 201213 r Na tom neni pravda nic, repasy hlavy sem si dělal sám a motor ani po 20000km nežere ani kapku oleje. Sou to amatéři ! Chtěj s tebe jen vytáhnout prachy. Pokavad se oprava udělá dobře nemůže to žrát olej.
Srpen 10, 201213 r Ale může, a je to hodně častý jev. Pokud se hlava udělá dobře, zvýší se tlaky a motor začne papat olej. Zákazníků co k nám přijeli z různých servisu - (včetně autorizovaných kde jim namontovali novou hlavu za těžký prachy) kterým to po opravě hlavy začlo žrát olej a kouřit jsme měli a máme hodně. Takže ano, v této opravně říkají pravdu, a je fér že tě na to upozornili (doufám včas ještě před opravou).
Srpen 10, 201213 r Stačí,ale v origo servisu to nikdo neudělá,protože 1)to neumí 2)kčemu by jim pak byla opravná sada a proč se srát se zabroušením,když se muže jenom měnit.pokud není hlava prasklá tak se normálně vymění vodítka daj se nové ventily pořádně zabrousí,u nás to udělaj v brusírně válcu co tu máme,ale klidně bych to udělal i doma v dílně,jediné co chybí je větší kat,kterej prej za to muže,ale už se to tu podělalo někomu i po opravě takže včasná vyměna oleje a trochu se o auto starat,občas tu kapotu zvednout a podívat se kolik tam toho oleje ještě je a včas dolejt a pod. Upraveno Srpen 10, 201213 r od Vlasta
Srpen 10, 201213 r Auto není v origo servise.Mám najeto 92000km a auto se pokazilo.Asi po opravě hned prodám.Co teda je potřeba všechno vyměnit aby to po repasi hlavy nebralo olej?
Srpen 10, 201213 r pro jistotu ještě překroužkovat písty, už to tu psal Hubo , alebo nevies citat po slovensky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.