Přejít na obsah

Stále plná nádrž


moncell4

Doporučené příspěvky

čaute,

prosím Vás o radu. Mám 1.2HTP 40kW 2004 a v posledních dnech zjištuji, že mám stále plnou nádrž dle ukazatele na přístrojovce. Od posledního tankování na plnou nádrž (k prvnímu cvaknutí, neplním až po hrdlo, nemačkám odvzdušňovák) se ručička hla asi jen o 1mm a stále zůstává v této poloze. Mám už najeto 300km a to dříve znamenalo ručičku tak v půlce. Po vynutí ručička padá do "0".

Nevíte v čem by mohl být problém??? Je zaseknutý plovák, nebo něco s elektroinstalací u čerpadla či v přístrojovce??? Bude to mít vliv i na signál a kontrolku prázné nádrže???

Díky všem za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čaute,

prosím Vás o radu. Mám 1.2HTP 40kW 2004 a v posledních dnech zjištuji, že mám stále plnou nádrž dle ukazatele na přístrojovce. Od posledního tankování na plnou nádrž (k prvnímu cvaknutí, neplním až po hrdlo, nemačkám odvzdušňovák) se ručička hla asi jen o 1mm a stále zůstává v této poloze. Mám už najeto 300km a to dříve znamenalo ručičku tak v půlce. Po vynutí ručička padá do "0".

Nevíte v čem by mohl být problém??? Je zaseknutý plovák, nebo něco s elektroinstalací u čerpadla či v přístrojovce??? Bude to mít vliv i na signál a kontrolku prázné nádrže???

Díky všem za názory.

Predpokladam, ze sa Ti podarilo predsalen pretankovat nadrz tym, ze si si nevsimol a mal si stisnuty "odvzdusnovak" ... skus este nabehat cca 250km a ak sa rucicka nepohne, tak zacni riesit.

BTW: maly a rychly test: zajdi na benzinku a natankuj do prveho vypnutia pistole (poriadne sa uisti ze nemas stisnuty "odvzdusnovak", no a podla mnozstva paliva sam zistis ci to nebolo len pretankovanim, ci ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ujel jsem dalších 50km a stále stejné. jen jsem si ještě všiml, že když nastartuju je ručička asi o 2mm níže, než, když jedu. Jak se rozjedu stoupna na těch cca. 1,5mm pod plnou.

Test na to kolik dotankuju a jestli jsem nepřetankoval je mi jasný. Jsem přesvědčen že jsem nepřetankoval. Tankuji při rozsvícení "hladového oka" a tankuji vždy asi 37-40 litrů.

Spíš mi šlo o to připravit se na to co by mohlo být rozbité. S čím asi mám počítat na co se podívat!!!

Tak poradí někdo??? Stalo se to již někomu???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim,

mate uz problem vyrieseny? Vyberal som vo FABII cerpadlo s palivomerom. Ak chcete zistit, ci je problem v nom, odpojte konektor a na stredne dajte OHMmeter. Odpor by sa mal pohybovat v rozmedzi 56 - 280 Ohm (horna hodnota - neviem presne) Ak ukazuje nieco okolo tych 280 tak ide z neho signal o plnej nadrzi. A si myslite, ze by tam malo byt menej, odpor by mal ukazovat adekvatnu hodnotu. Ak ukazuje dobre, problem bude na ceste, pripadne v pristrojovke.

Juro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém se vyřešil sám. Najel jsem okolo 500km. Dotankoval na první cvaknutí pistole. A teď je vše v pořádku.

Asi jsem opravdu přetankoval nebo byl zadrhlej plovák či co. Už to neřeším. A doufám, že my tím přetankováním neodejde uhlíkovka, ale zatím je vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co som pisal, nic neries, nabehaj 250km a uvidis.

BTW: s tym uhlikovym filtrom to nieje jednoznacne, ja pretankovavam skoro stale od novoty a po 3,5r a 56tkm je vsteko v normale, ale aj tak sa to nedoporucuje.

BTW: nikdy po pretankovani nenechavam stat auto, vzdy nabeham aspon 400km, takze aj to moze hrat ulohu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...