Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Koukam ze s tim mas zkusenosti ze, akorat ja bohuzel pro tebe nemam ten tvuj ubohej FSI motor, takze mi nehrozi nejaka cesta vlakem zpet :p :p

Tak a ted se na me vsichni FSIckari vrhnou, dufam ze me aspon nekdo podpori :) :)

Ja nic proti tomu motoru nemam ale Vorlajz si koledoval :palec2::aggressive: :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo převodovka je tam na 250Nm. Čipovani nevim no. Ja osobně bych do toho asi nešel. Když už tak od renovované značky jako ABT. Ty mají blízko k audi.

JJ, máš plně pravdu, poptával jsem možnost čipnutí 1.8TSI u ABT-jo dělají to hlavně pro novou A4(nevím jakou má převodovku), s převodovkou si hlavu nijak nelámou je to čistě majitelovo rozhodnutí zda-li to riskne.Chtěj za to cca 1500,- Eur za chip 147 kW a je tam asi 5 týdnů čekací doba. Já osobně jsem nakonec dospěl k názoru, že celý čip je kravina a rezignoval jsem.Taky jsem z toho měl pocit-proč je otravuju když nemám Audinu.Tady v CR jsem nenarazil na firmu s touto nabídkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky souhlasím, že když někomu nestačí takový výkon teď, tak chip nic nevyřeší. Spíš zvažuju možnosti a výhody když bych se chtěl pro to rozhodnout. Samozřejmě u nového auta řešit jedině přes Škodu, aby nepadla záruka, prý na to jezdí technik přímo z MB. Vzhledem k limitům spojky o tom asi uvažovat nebudu. Nechcu, aby auto trpělo kvůli pár prpcentům zvýšení parametrů.

Těší mne, že jsem Bladika s Vorlajzem stmelil, aspoň nějaký výsledek to přineslo -_-

No tak jestli ti někdo napovídal, že je ze škodovky a nacipuje ti auto bez toho aby si prisel o zaruku, dej vedet ja na nej poslu poldy. Je to totiz podvodnik. Zadny oficielni povoleny upravy ridicich jednotek nejsou!!!!! Nic takoveho neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt ze ABT nabizej CIP na A4 a ta ma podelnou zastavbu a prevodovkou si jist nejsem.

Ja jsem byl u ABT primo v Kemtnu a tam byli moc ochotny. Nevim jak to funguje tady, ale jejich ukazka cipovani se provadela behem chvilky na flesovaci stanici.

Co se tyce rozdilu 2,0147 a 110kW a 1,8 118kW je to uplne jina generace motoru. Uz jsem to tady nekolikrat psal. 118 je dalsi vyvojovy stupen. Je to jinak reseny rozvody odvetrani proste vsechno. Jina generace rizeni motoru. Oba motory maji sice jednotku Bosh, jednotky maji shodneho jen vyrobce. Jinak kompletne jine. Rozdily co muzes videt pouhym okem. Napr .... 110 ma klaply v sani rizene eletricky. 118 podtlakem ze sani. 118 ma vyvazovaci hridele v bloku motoru. jiny koncept sani. vodou chlazene turbo s dochlazovaci pumpu ... atd.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc jsem nepochopil proc se tady resi nacipovani nasich milacku.... :prc: Mame je prece vsichni radi... tak proc jim ublizovat.. Myslim ze u chrochtaka TDI to melo cenu a sam jsem si ho nacipoval a jelo jako delo. U TSI to podle mne nema cenu. Kroutak nema cenu zvysovat, protoze to potom za cas odsere setrvak a prevodovka se spojkou. Vykon 118 kw by bylo pekne zvysit, ale jak se clovicek podiva na krivku krouticiho momentu je mu jasne, ze to nama cenu. je proste plocha... a v tom vidim krasu tohoto motoru. Je jasne ze 2,0 TFSI je lepsi ale za jakou cenu... Sam jsem resil tuto otazku a zvytezila varianta 1,8 TSI. Pomer cena vykon kroutak byla lepsi nez u 2,0 TFSI. Pro jistotu jsem si radeji ani neskusil TFSI protoze by mne to asi taky oslovilo :prc: :prc: ale jak rikam cena k vykonu vyhrala :p :p

PS: to Vorlajs kurna furt meni obrazky mam v tom potom zmatek.. kurna kol5

PSS: hledal jsem majitele sveho obrazku a nejsi to nahodou ty???? Nemas nejake pole kde jsi se svym milackem oral??? :palec2:kol5

PSSS: To Mates nemas pls neco k nasim 1,8 TSI? popis nebo cokoliv co ma nejakou vypovidaci hodnotu... Dik za info :help:

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si ovsem doufal velice spravne.

Tak jsem volal do servisu jak dopadlo to tesneni, takze tesneni nevymenili :aggressive: ale rikal ze znova ustavovali vsechny dvere a promazavali zamky...tak jsem zvedav, ale myslim ze se tam objevim co nejdriv a budu jim muset dat do drzky aby koecne vymenili to tesneni :aggressive:

Proc kdyz ma clovek bezvadnej motor musi resit takovyhle kraviny a jeste ke vsemu sou v servisech neschopni a kdyz jim clovek neco rika a jeste ji msezene informace o tom ze ta tesneni sou spatna tak proste ne oni jsou nejchytrejsi a oni prece vedi co delaji :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozivovac plastu na tesneni? Hopla...muzes hodit druh ci vyrobce co pouzivas?

Ja se jen tak nenecham tohle se proste vyresi vymenou a hotovo!!!

Asi budu pristi tyden zase volat do Skodovky a necham si na to pozvat technika ze Skodovky a bude to.

Fakt ty servisy sou tragicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem chlapci hrozně rád, že ač dlouholetej uživatel výhradně naftových motorů, jsem měl dneska možnost vyzkoušet i tenhle motor benzínovej. Přiznám se, že jsem těch 31 stránek v tomto tématu nečet a ani mně příliš nezajímají, ale nějak si nemůžu pomoct, abych za ty "protinaftový keci" nepozvedl ego Vorlajzovi aspol..

Takže, měl jsem celej den A4 Avant (předokolka) s tímhle motorem. Pravda, že jsem si chvíli zvykal, jak a hlavně kdy řadit, nicméně jsem to myslím pochopil dost briskně. Po několikakilometrovým ježdění po městě, kdy jsem se marně pokoušel úspornou jízdou, rychlostí ponejvíc mezi 40 - 50 km a s muší nohou, marně dostat pod 10 litrů, mě to přestalo bavit a vyrazil jsem na cca 120 km cestu na periferii hlavního města. Protože dopoledne pršelo, nechtěl jsem s tímhle skvostem od Audi v ruce riskovat pohromu a jel jsem tedy neobvykle opatrně a mírně. Raději doplním, že jsem při výjezdu z města počítadlo spotřeby vynuloval a přepnul tak, abych výsledek neviděl. Řekl jsem si, že se nechám překvapit, až při návratu. Podotýkám znovu, že jsem jel na svůj styl mimořádně zlehka a až na zpáteční cestě, kdy byla silnice suchá, jsem se rozhodl to trochu nabrousit. Protože se svojí naftou jezdím tímto stylem trvale v průměru 6,5 litru, byl jsem odhodlán považovat za úspěch spotřebu tak o 2 litry vyšší. Čestný pionýrský, skautský a třeba indiánský, že jsem nejel jinak, než jezdím obvykle. Takže, abych vás dlouho nenapínal, výsledná spotřeba po dojetí do cíle byla 10,7 (slovy DESETCELÝCHASEDMDESETINLITRU) !!! Původně jsem si myslel, že po zkušenostech se současným 2.0 TDI už o tenhle motor nezavadím, ale teď vidím, že si můžu klidně dovolit nechat zavařit hlavu každých 10 000 km a ještě možná ušetřím. Jinak ale musím říct, že ten 1,8 motor, když se pořádně točí, tak docela hezky jede. Ovšem když se pořádně točí, má taky pořádnej hlad. Tak teda všem přeju hodně šťastných kilometrů s tímhle Otesánkem. :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozivovac plastu na tesneni? Hopla...muzes hodit druh ci vyrobce co pouzivas?

Ja se jen tak nenecham tohle se proste vyresi vymenou a hotovo!!!

Asi budu pristi tyden zase volat do Skodovky a necham si na to pozvat technika ze Skodovky a bude to.

Fakt ty servisy sou tragicky.

ja používam Nigrin Gummi Pflege ;)

post-13615-1220555268_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...