Bladik Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Koukam ze s tim mas zkusenosti ze, akorat ja bohuzel pro tebe nemam ten tvuj ubohej FSI motor, takze mi nehrozi nejaka cesta vlakem zpet :p Tak a ted se na me vsichni FSIckari vrhnou, dufam ze me aspon nekdo podpori :) Ja nic proti tomu motoru nemam ale Vorlajz si koledoval :aggressive: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 tys to nepochopil... já jsem narážel na to, aby ti tam neukradli auto ... a ten můj motor je skutečně ubohej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 to víš voe, ten tvuj motor hlavně ještě není sportovní. ty sportovní maj až o 10koní víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Jo převodovka je tam na 250Nm. Čipovani nevim no. Ja osobně bych do toho asi nešel. Když už tak od renovované značky jako ABT. Ty mají blízko k audi. JJ, máš plně pravdu, poptával jsem možnost čipnutí 1.8TSI u ABT-jo dělají to hlavně pro novou A4(nevím jakou má převodovku), s převodovkou si hlavu nijak nelámou je to čistě majitelovo rozhodnutí zda-li to riskne.Chtěj za to cca 1500,- Eur za chip 147 kW a je tam asi 5 týdnů čekací doba. Já osobně jsem nakonec dospěl k názoru, že celý čip je kravina a rezignoval jsem.Taky jsem z toho měl pocit-proč je otravuju když nemám Audinu.Tady v CR jsem nenarazil na firmu s touto nabídkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 u novýho auta bych určitě nechipoval... každopádně když ti teď nestačí 118 kW, tak ti za pár týdnu nebude stačit ani výkon po chipu... můj názor JJ, asi máš pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Bladik: TSI je ale taky FSI nemysli si! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Od ldy je TSI stejne jako FSI??? Ma jinou hlavu vstriky atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Pokud se nepletu, tak TSI = TFSI = FSI Turbo - akorát označení TSI používá Škodovka, TFSI Audi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Princip urcite stejny ale konstrukce jinna. TSI na vetsi tlaky, ma jinnou hlavu a blok a urco hlava neni stejna a samo turbicko.... FSI nenajdes... :p :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 si povíme, až ti odejde turbo do věčných lovišť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 chlazene vodou .. mas smulu .... stare mi vy drzelo 350 tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 Taky souhlasím, že když někomu nestačí takový výkon teď, tak chip nic nevyřeší. Spíš zvažuju možnosti a výhody když bych se chtěl pro to rozhodnout. Samozřejmě u nového auta řešit jedině přes Škodu, aby nepadla záruka, prý na to jezdí technik přímo z MB. Vzhledem k limitům spojky o tom asi uvažovat nebudu. Nechcu, aby auto trpělo kvůli pár prpcentům zvýšení parametrů. Těší mne, že jsem Bladika s Vorlajzem stmelil, aspoň nějaký výsledek to přineslo No tak jestli ti někdo napovídal, že je ze škodovky a nacipuje ti auto bez toho aby si prisel o zaruku, dej vedet ja na nej poslu poldy. Je to totiz podvodnik. Zadny oficielni povoleny upravy ridicich jednotek nejsou!!!!! Nic takoveho neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 (editace) Je fakt ze ABT nabizej CIP na A4 a ta ma podelnou zastavbu a prevodovkou si jist nejsem. Ja jsem byl u ABT primo v Kemtnu a tam byli moc ochotny. Nevim jak to funguje tady, ale jejich ukazka cipovani se provadela behem chvilky na flesovaci stanici. Co se tyce rozdilu 2,0147 a 110kW a 1,8 118kW je to uplne jina generace motoru. Uz jsem to tady nekolikrat psal. 118 je dalsi vyvojovy stupen. Je to jinak reseny rozvody odvetrani proste vsechno. Jina generace rizeni motoru. Oba motory maji sice jednotku Bosh, jednotky maji shodneho jen vyrobce. Jinak kompletne jine. Rozdily co muzes videt pouhym okem. Napr .... 110 ma klaply v sani rizene eletricky. 118 podtlakem ze sani. 118 ma vyvazovaci hridele v bloku motoru. jiny koncept sani. vodou chlazene turbo s dochlazovaci pumpu ... atd. Editováno: 3. Září 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 (editace) Moc jsem nepochopil proc se tady resi nacipovani nasich milacku.... Mame je prece vsichni radi... tak proc jim ublizovat.. Myslim ze u chrochtaka TDI to melo cenu a sam jsem si ho nacipoval a jelo jako delo. U TSI to podle mne nema cenu. Kroutak nema cenu zvysovat, protoze to potom za cas odsere setrvak a prevodovka se spojkou. Vykon 118 kw by bylo pekne zvysit, ale jak se clovicek podiva na krivku krouticiho momentu je mu jasne, ze to nama cenu. je proste plocha... a v tom vidim krasu tohoto motoru. Je jasne ze 2,0 TFSI je lepsi ale za jakou cenu... Sam jsem resil tuto otazku a zvytezila varianta 1,8 TSI. Pomer cena vykon kroutak byla lepsi nez u 2,0 TFSI. Pro jistotu jsem si radeji ani neskusil TFSI protoze by mne to asi taky oslovilo :prc: ale jak rikam cena k vykonu vyhrala :p PS: to Vorlajs kurna furt meni obrazky mam v tom potom zmatek.. kurna PSS: hledal jsem majitele sveho obrazku a nejsi to nahodou ty???? Nemas nejake pole kde jsi se svym milackem oral??? PSSS: To Mates nemas pls neco k nasim 1,8 TSI? popis nebo cokoliv co ma nejakou vypovidaci hodnotu... Dik za info Editováno: 3. Září 2008, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 tys to nepochopil... já jsem narážel na to, aby ti tam neukradli auto ... a ten můj motor je skutečně ubohej... Jo takhle....neykrucuj se ja moc dobre vedel jak to myslis Kazdopadne jsem rad ze si to konecne uznal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 sem doufal, že si normální.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 To si ovsem doufal velice spravne. Tak jsem volal do servisu jak dopadlo to tesneni, takze tesneni nevymenili ale rikal ze znova ustavovali vsechny dvere a promazavali zamky...tak jsem zvedav, ale myslim ze se tam objevim co nejdriv a budu jim muset dat do drzky aby koecne vymenili to tesneni Proc kdyz ma clovek bezvadnej motor musi resit takovyhle kraviny a jeste ke vsemu sou v servisech neschopni a kdyz jim clovek neco rika a jeste ji msezene informace o tom ze ta tesneni sou spatna tak proste ne oni jsou nejchytrejsi a oni prece vedi co delaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 klidne te pujdu podporit do servisu taky a budu chtit at mi to vymeni taky. Myslim ty tesneni... Budem dva a to je uz SKUPINA (tlupa)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Já je chtěl vyměnit taky a jak to dopadlo? Nakonec jsem koupil oživovač plastů a pneu, dvakrát za rok těsnění přetřu a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Ozivovac plastu na tesneni? Hopla...muzes hodit druh ci vyrobce co pouzivas? Ja se jen tak nenecham tohle se proste vyresi vymenou a hotovo!!! Asi budu pristi tyden zase volat do Skodovky a necham si na to pozvat technika ze Skodovky a bude to. Fakt ty servisy sou tragicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 ty tady pořád machruješ, jak se to vymění a hotovo a přitom v servisu nic neřekneš... srábku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 tak jsem chlapci hrozně rád, že ač dlouholetej uživatel výhradně naftových motorů, jsem měl dneska možnost vyzkoušet i tenhle motor benzínovej. Přiznám se, že jsem těch 31 stránek v tomto tématu nečet a ani mně příliš nezajímají, ale nějak si nemůžu pomoct, abych za ty "protinaftový keci" nepozvedl ego Vorlajzovi aspol.. Takže, měl jsem celej den A4 Avant (předokolka) s tímhle motorem. Pravda, že jsem si chvíli zvykal, jak a hlavně kdy řadit, nicméně jsem to myslím pochopil dost briskně. Po několikakilometrovým ježdění po městě, kdy jsem se marně pokoušel úspornou jízdou, rychlostí ponejvíc mezi 40 - 50 km a s muší nohou, marně dostat pod 10 litrů, mě to přestalo bavit a vyrazil jsem na cca 120 km cestu na periferii hlavního města. Protože dopoledne pršelo, nechtěl jsem s tímhle skvostem od Audi v ruce riskovat pohromu a jel jsem tedy neobvykle opatrně a mírně. Raději doplním, že jsem při výjezdu z města počítadlo spotřeby vynuloval a přepnul tak, abych výsledek neviděl. Řekl jsem si, že se nechám překvapit, až při návratu. Podotýkám znovu, že jsem jel na svůj styl mimořádně zlehka a až na zpáteční cestě, kdy byla silnice suchá, jsem se rozhodl to trochu nabrousit. Protože se svojí naftou jezdím tímto stylem trvale v průměru 6,5 litru, byl jsem odhodlán považovat za úspěch spotřebu tak o 2 litry vyšší. Čestný pionýrský, skautský a třeba indiánský, že jsem nejel jinak, než jezdím obvykle. Takže, abych vás dlouho nenapínal, výsledná spotřeba po dojetí do cíle byla 10,7 (slovy DESETCELÝCHASEDMDESETINLITRU) !!! Původně jsem si myslel, že po zkušenostech se současným 2.0 TDI už o tenhle motor nezavadím, ale teď vidím, že si můžu klidně dovolit nechat zavařit hlavu každých 10 000 km a ještě možná ušetřím. Jinak ale musím říct, že ten 1,8 motor, když se pořádně točí, tak docela hezky jede. Ovšem když se pořádně točí, má taky pořádnej hlad. Tak teda všem přeju hodně šťastných kilometrů s tímhle Otesánkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Ozivovac plastu na tesneni? Hopla...muzes hodit druh ci vyrobce co pouzivas?Ja se jen tak nenecham tohle se proste vyresi vymenou a hotovo!!! Asi budu pristi tyden zase volat do Skodovky a necham si na to pozvat technika ze Skodovky a bude to. Fakt ty servisy sou tragicky. ja používam Nigrin Gummi Pflege Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 jirkak: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.