Přejít na obsah

Po odpojení zapalovacího kabelu od svíček, je jeden z kabelů ze spodu od oleje. Prosím o pomoc!!!


djtwenty

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny a prosím o radu.

Dneska sem trošku čistil motor a potřeboval sem se dostat pod sání...odpojil sem zapalovací kabely od svíček, když tu náhodou, co to nevidim...

Kabel označenej číslicí "1" je po vytažení na spodku celej od oleje! Všechny ostatní jsou suchý!!! :o

Prosím tedy o radu, zda někdo neví, proč, nebo jak je možné, že se mi dostává olej pod zapalovací kabel, tedy na vršek svíčky.

A případně co je špatně, nebo co vyměnit. Svíčky sem ještě nemnil, teprve se na to chystám.

Jinak auto jede úplně normálně :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu, není to ten na pravo? Pokud jo mrkni, zda nejsou prasklé podtlakové vedení. Odsává se s ním prostor nad ventily do sání. Když jsou tyhle trubky prasklé, vystříkává tam olej. Kdyby byly neutažené svíčky, nemělo by to kompresi a zničila by se hlava.Ale zkus tuhle svíčku vytáhnout a mrknout na ni. Teoreticky by mohlo bejt včudu těsnění pod krytem hlavy (vebtilů), ale to nepředpokládám. Nebo včudu gumičky od sání. Ale to by znamenalo sundat celé sáčko a vyměnit všechny najednou, což vyjde draho.Mrkni na podtlakové potrubí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z pohledu před otevřenou kapotou, je to ten kabel vlevo. Ten nejdelší co tam je.

Chci se zaptat odkud ústí to podtlakový vedení, abych kontroloval správnou věc.

Mám strach co to bude :( ale auto jede pěkně, výkon se mi zdá slušnej...když sem to vytáh, tak to vypadalo že ta svíčka snad nemůže ani pálit...

Přidávám fotku, tohle teda neni můj motor, ale prosim o radu který hadice mám zkontrolovat?

Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož je to první válec, pro neznalé, válce se počítaj od rozvodů, takže 1 je u octy při pohledu zepředu vlevo, tak tam žádný olejový vedení není, jestli se nepletu...

Napadá tě, čim by to mohlo bejt?...mě nadla akorád povolená svíčka, ale to prej asi ne...dneska vyndáv svíčku a kouknu...

Ach jo, já už se z toho auta snad zbláznim! Čeká mě výměna váhy vzduchu, středního dílu vejfuku, lambdy, zadní brzdy, svíčky a rovnou asi i kabely a teď ještě tohle... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož je to první válec, pro neznalé, válce se počítaj od rozvodů, takže 1 je u octy při pohledu zepředu vlevo, tak tam žádný olejový vedení není, jestli se nepletu...

Napadá tě, čim by to mohlo bejt?...mě nadla akorád povolená svíčka, ale to prej asi ne...dneska vyndáv svíčku a kouknu...

Ach jo, já už se z toho auta snad zbláznim! Čeká mě výměna váhy vzduchu, středního dílu vejfuku, lambdy, zadní brzdy, svíčky a rovnou asi i kabely a teď ještě tohle... :feve:

Klidně to může být jen lehce povolená svíčka a nebo pod ní nesedí těsnění, takovej kroužek na závitu svíčky, vyměnil bych je a nějak bych se tím nezatěžoval, jestli to auto jede normálně, tak z toho nedělej takovou vědu. A to ostatní jsou jen prkotiny, to je za den hotový... Výměnu udělej tak že odpojíš kabely a vyfoukej to kompresorem(ale ještě se svíčkama, aby ti nenapadal bordel do válců).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptákovina tak mě nekamenuj. Kde je nalévací hrdlo oleje, na tý fotce ho jaksi nevidím lol , není to jen, že byl někdo moc šikovnej a pobryndal motor při nalévání oleje? Já bych to utřel a za čas zkontroloval a uvidí se... Až pak bych řešil nějaký složitější věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptákovina tak mě nekamenuj. Kde je nalévací hrdlo oleje, na tý fotce ho jaksi nevidím lol , není to jen, že byl někdo moc šikovnej a pobryndal motor při nalévání oleje? Já bych to utřel a za čas zkontroloval a uvidí se... Až pak bych řešil nějaký složitější věci.

Nalévací hrdlo oleje to asi nebude, myslím že ho má tenhle motor na druhé straně, ale myšlenka je to dobrá. Asi bych to taky zkusil utřít a občas se na to podíval, uvidíš co to bude dělat. Ale kontrolou svíčky nic nezkazíš. Pokud to jede normálně a oleje tam není moc, třeba že by to kapalo, tak bych to zatím jen hlídal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: ditwenty: Člověče to co píšeš na výměnu je půl motorových čidel. Určitě jsou všecky včudu? Pokud ti to řekli v origo servise, ještě by se to chtělo přesvědčit možná jinde. Začal bych s hledáním netěsností a kontrolou tlaku paliva, toho výfuku. Pak vyčistit váhu. Udělat znovu diagnostiku. Jestli je včudu výfuk, tak nepoznáš jestli je včudu lambda. sání, vývuk, vstřiky a zapalování musíš mít OK. Pak se zabývej ostatními čidli. nemají na motor moc vliv, ale sou potřeba. Já to píšu z vlastní zkušenosti, protože diagnostika často kecá, resp. pod špatným čidlem skrývá jinou závadu.

Jinak se omlouvám za špatné určení polohy nalévacího otvuru oleje. Každopádně pro tvé info na pravé straně motoru jak je ta tlustá trubka, je odsávání motorového prostoru. Když jsou tyhle trubky prasklé může to tam blít olej. Je-li to na pravé straně z pohledu čumila, napadá mě opravdu jen ta svíčka. Každopádně vymontoval a zkontroloval svíci, zkontroloval těsnění, utřel olej, vrazil zpět a za týden bych na to mrknul znovu. Já mám u své 1,6tky pomatlané kabely od oleje jen malinko. Olej ani po 10000km neubyl tak není důvod se obávat.

Kabely bych vyměňoval jen pokud by byly popraskané a nebo vynechávalo zapalování. JInak ne.

Kolik máš najeto?

Editováno: , autor: hlavacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: ditwenty: Člověče to co píšeš na výměnu je půl motorových čidel. Určitě jsou všecky včudu? Pokud ti to řekli v origo servise, ještě by se to chtělo přesvědčit možná jinde. Začal bych s hledáním netěsností a kontrolou tlaku paliva, toho výfuku. Pak vyčistit váhu. Udělat znovu diagnostiku. Jestli je včudu výfuk, tak nepoznáš jestli je včudu lambda. sání, vývuk, vstřiky a zapalování musíš mít OK. Pak se zabývej ostatními čidli. nemají na motor moc vliv, ale sou potřeba. Já to píšu z vlastní zkušenosti, protože diagnostika často kecá, resp. pod špatným čidlem skrývá jinou závadu.

Jinak se omlouvám za špatné určení polohy nalévacího otvuru oleje. Každopádně pro tvé info na pravé straně motoru jak je ta tlustá trubka, je odsávání motorového prostoru. Když jsou tyhle trubky prasklé může to tam blít olej. Je-li to na pravé straně z pohledu čumila, napadá mě opravdu jen ta svíčka. Každopádně vymontoval a zkontroloval svíci, zkontroloval těsnění, utřel olej, vrazil zpět a za týden bych na to mrknul znovu. Já mám u své 1,6tky pomatlané kabely od oleje jen malinko. Olej ani po 10000km neubyl tak není důvod se obávat.

Kabely bych vyměňoval jen pokud by byly popraskané a nebo vynechávalo zapalování. JInak ne.

Kolik máš najeto?

Určitě díky za rady, zítra jesli bude trochu hezky tak se na to podívám.

Váha ta je jasná. Když nastartuju cca. 5min. kolísaji otáčky mezi 1000 a 1200,pak se to po pár minutách uklidní a volnoběh spadne na asi 800 a drží. Tenhle stav je pouze za studena, za tepla otáčky nekolísaji.

Výfuk (resp. střed díl) vyměnim proto, že je skoro totál trop, dokonce někde lehce profukuje a vařit ho mi příde zbytečný....

Svíčky vyměnim taky, nevim kdy naposledy byly měněný, neni to žádná pálka. Ty kabely teda asi nechám...vypadaji zdravě, ale nevim jestli náhodou nejsou zoxidovaný třeba vevnitř.

Navíc mi poslední dobou docela dost stoupla spotřeba....podezírám lambdu....přeci jem auto má najeto 163 000km a podle servisky, která je snad origo sem nikde nenašel informace o výměně částí výfuku....takže lambdu udělám asi taky, každopádně uvidíme co řekne ještě VAG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: ditwenty: Člověče to co píšeš na výměnu je půl motorových čidel. Určitě jsou všecky včudu? Pokud ti to řekli v origo servise, ještě by se to chtělo přesvědčit možná jinde. Začal bych s hledáním netěsností a kontrolou tlaku paliva, toho výfuku. Pak vyčistit váhu. Udělat znovu diagnostiku. Jestli je včudu výfuk, tak nepoznáš jestli je včudu lambda. sání, vývuk, vstřiky a zapalování musíš mít OK. Pak se zabývej ostatními čidli. nemají na motor moc vliv, ale sou potřeba. Já to píšu z vlastní zkušenosti, protože diagnostika často kecá, resp. pod špatným čidlem skrývá jinou závadu.

Jinak se omlouvám za špatné určení polohy nalévacího otvuru oleje. Každopádně pro tvé info na pravé straně motoru jak je ta tlustá trubka, je odsávání motorového prostoru. Když jsou tyhle trubky prasklé může to tam blít olej. Je-li to na pravé straně z pohledu čumila, napadá mě opravdu jen ta svíčka. Každopádně vymontoval a zkontroloval svíci, zkontroloval těsnění, utřel olej, vrazil zpět a za týden bych na to mrknul znovu. Já mám u své 1,6tky pomatlané kabely od oleje jen malinko. Olej ani po 10000km neubyl tak není důvod se obávat.

Kabely bych vyměňoval jen pokud by byly popraskané a nebo vynechávalo zapalování. JInak ne.

Kolik máš najeto?

Určitě díky za rady, zítra jesli bude trochu hezky tak se na to podívám.

Váha ta je jasná. Když nastartuju cca. 5min. kolísaji otáčky mezi 1000 a 1200,pak se to po pár minutách uklidní a volnoběh spadne na asi 800 a drží. Tenhle stav je pouze za studena, za tepla otáčky nekolísaji.

Výfuk (resp. střed díl) vyměnim proto, že je skoro totál trop, dokonce někde lehce profukuje a vařit ho mi příde zbytečný....

Svíčky vyměnim taky, nevim kdy naposledy byly měněný, neni to žádná pálka. Ty kabely teda asi nechám...vypadaji zdravě, ale nevim jestli náhodou nejsou zoxidovaný třeba vevnitř.

Navíc mi poslední dobou docela dost stoupla spotřeba....podezírám lambdu....přeci jem auto má najeto 163 000km a podle servisky, která je snad origo sem nikde nenašel informace o výměně částí výfuku....takže lambdu udělám asi taky, každopádně uvidíme co řekne ještě VAG.

Nejdřív udělej ten výfuk, nedokážeš si představit jakej bordel to dokáže dělat. Jak píšeš ten volnoběh, tak to váha nebude. Lambdu taky nech až potom. A po tom výfuku to nech dát na VAG co to vyhodí a co to bude dělat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: ditwenty: Člověče to co píšeš na výměnu je půl motorových čidel. Určitě jsou všecky včudu? Pokud ti to řekli v origo servise, ještě by se to chtělo přesvědčit možná jinde. Začal bych s hledáním netěsností a kontrolou tlaku paliva, toho výfuku. Pak vyčistit váhu. Udělat znovu diagnostiku. Jestli je včudu výfuk, tak nepoznáš jestli je včudu lambda. sání, vývuk, vstřiky a zapalování musíš mít OK. Pak se zabývej ostatními čidli. nemají na motor moc vliv, ale sou potřeba. Já to píšu z vlastní zkušenosti, protože diagnostika často kecá, resp. pod špatným čidlem skrývá jinou závadu.

Jinak se omlouvám za špatné určení polohy nalévacího otvuru oleje. Každopádně pro tvé info na pravé straně motoru jak je ta tlustá trubka, je odsávání motorového prostoru. Když jsou tyhle trubky prasklé může to tam blít olej. Je-li to na pravé straně z pohledu čumila, napadá mě opravdu jen ta svíčka. Každopádně vymontoval a zkontroloval svíci, zkontroloval těsnění, utřel olej, vrazil zpět a za týden bych na to mrknul znovu. Já mám u své 1,6tky pomatlané kabely od oleje jen malinko. Olej ani po 10000km neubyl tak není důvod se obávat.

Kabely bych vyměňoval jen pokud by byly popraskané a nebo vynechávalo zapalování. JInak ne.

Kolik máš najeto?

Určitě díky za rady, zítra jesli bude trochu hezky tak se na to podívám.

Váha ta je jasná. Když nastartuju cca. 5min. kolísaji otáčky mezi 1000 a 1200,pak se to po pár minutách uklidní a volnoběh spadne na asi 800 a drží. Tenhle stav je pouze za studena, za tepla otáčky nekolísaji.

Výfuk (resp. střed díl) vyměnim proto, že je skoro totál trop, dokonce někde lehce profukuje a vařit ho mi příde zbytečný....

Svíčky vyměnim taky, nevim kdy naposledy byly měněný, neni to žádná pálka. Ty kabely teda asi nechám...vypadaji zdravě, ale nevim jestli náhodou nejsou zoxidovaný třeba vevnitř.

Navíc mi poslední dobou docela dost stoupla spotřeba....podezírám lambdu....přeci jem auto má najeto 163 000km a podle servisky, která je snad origo sem nikde nenašel informace o výměně částí výfuku....takže lambdu udělám asi taky, každopádně uvidíme co řekne ještě VAG.

Nejdřív udělej ten výfuk, nedokážeš si představit jakej bordel to dokáže dělat. Jak píšeš ten volnoběh, tak to váha nebude. Lambdu taky nech až potom. A po tom výfuku to nech dát na VAG co to vyhodí a co to bude dělat...

Proč myslíš že to váha nebude?...co sem pročet snad všechny diskuse tady na foru co se týkaly váhy, tak poměrně dost kluků tady psalo, že kolísají otáčky a pak se to srovná. V 90% to většinou vyřešla výměna váhy.

Před chvílí sem jí akorád vyčistil, na štětičku sem dal trochu lihu a opatrně sem to opucoval, tak sem zvědavej co to zejtra udělá kol117

Každopádně zatim díky moc všem za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem dneska nasadil vyčištěno váhu vzduchu, bohužel sem neměl čas to projet, tak nevim jestli to bude lepší...doufal sem že to vyřeší i mojí patálii s kolísánim otáček, ale bohužel ne:(

Prostě když nastartuju a nechám auto běžet na volnoběh, kolísají otáčky okolo 1100-1200. To trvá asi 5min. pak se motor sklidní a otáčky klesnou na 800, motor dál běží a už je to v pohodě. Během jízdy otáčky nikdy nekolísají, alespoň sem si nevšim. Pokud je motor zahřátý od předchozí jízdy a já ho opětovně natočim tak je vše OK a otáčky jsou hned v normálu.

Napadá někoho čim to mže být?...a mám taky ještě dotaz, nevíte chlapi jestli 1.8 20V má jednu lambdu nebo dvě?

Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadá někoho čim to může být?...a mám taky ještě dotaz, nevíte chlapi jestli 1.8 20V má jednu lambdu nebo dvě?

Díky!

Lambdu má jen jednu. Váhu vzduchu jsem taky čistil lihem a štětečkem, hlavně se to musí fakt opatrně, trochu hrubé síly a je po ní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První odstraň závady typu díra tu a tam, špinavo a pak určitě udělej VAGinou diagnostiku. Pak uvidíš dál. Kolega měl včudu váhu na stejném motoru a projevovalo se to cukáním a celkovou leností a vyšší spotřebou. Když motor na startuješ a je studenej mohou být vyšší otáčky. Motor se tak brání karbonaci, nepravidelnému běhu a rychleji se ohřeje samotný i katalyzátor. Díly se mění až nakonec. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...