Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

DPF a bolest???že o tom nevím.Se samotným filtrem problémy nejsou,ale s čidly co vyhodnocují stav.Ty byly v garanci měněny a bez problému.Já má na Pašíku s DPF 154000km a nic.V 45000km vyměněno čidlo a od té doby klid.kolega má už Passata 2008,najeto 70.000 a o filtru neví.

Je jasné,že pokud bude někdo jezdit pouze město hodně studené starty tak se ucpávat bude,ale i to už je co vím dnes vyřešeno.

Vloženo

ja vim ze u tehle DPF byly problemy s regeneraci filtru, jeho neustalim ucpavanim a podobne

Resilo se to castou upravou SW ř.j. atd

Ze je to z 80% o tom jak s autem jezdis tak to uznavam... ale na rozdil od common railu ktery s tim takove problemy jako TDi to je taky fakt

Vloženo
Ahoj tak gratuluji :palec2: Tohle mě fakt zajíma. Napiš víc co tomu bylo, jak se to chovalo a co přesně ti nastavovali/měnili s tím čerpadlem.

Já mám taky auto v záruce a aut. servis bohužel taky jen konstatoval, že je vše Ok. Ale ta spotřeba je prostě vysoká. Na dieselpower fóru jsem se jen dozvěděl, že se nastavuje to čerpadlo, ale to bylo u ne PD motorů...

No já jsem to měl s autem tak:

Auto mám cca od 30 tis rok výroby 09/2006 a nezdálo se mi - houkaní turba, studené starty - nehorázné vybrace, kouřivost, cukání mezi 1800-2000 otáčkama, vybrace na volnoběh a celkově průhěh motoru se spotřebou - rozdíly v 1l na stejné trase při stejných podmínkách ( takový pocit, že auto jede každý den jinak ) - pravidelně jsem tankoval u SHELLU a s 70% V-power.

V první servisu mi při garanční prohlídce, řekli že auto je v pořádku - prostě to asi hodili na diagnostiku a nic jim to nevyhodilo....záverečná věta od technika: "Jo pane to máte DIESEL" !!! Přitom auto tam bylo koupene a pořizovací cena si myslím bylo dost vysoká aby se my podle toho věnovali...

Takže jsme se na*ral a přes známost jsme si domluvil servis jinde. Technik nastartoval auto proturoval a řekl: No to je pěkně v p*deli - to turbo se mi nezdá a celkově to chování motoru není v pořádku. Takže výměna turba - přehrání softu....+ jsme si ještě nechal udělat geometrii ( k tomu se ještě dostanu ).

Odstraněné problémy:

houkání turba, kouřivost, špatné studené starty ( ale pořád to nebylo ideální ), cukání se dost omezilo, ale bylo pořád - občas to prostě cukne, ale není to tak markatní.

No ale co mě dost překvapilo tak jak udělali geometrii. Jedu ze servisu po dálnici domů a si říkám že ten volant je pořád nějak na křivo...prostě nevyrovnali volant ...ale nějak sem to nehrotil - mám aspon nové turbo.

Záver: vybrace na volnoběh pořád, projevy motoru se trochu zlepšili ale nebylo to dle mě OK ale prostě žádnou jinou závadu nenalezli. Bylo my doporučeno od více zdrojů ( ještě před testem v MFD) změnit palivo a čerpat u benziny.

No a asi před měsícem ( najeto necelých 50 tis ) mi nešlo nastartovat auto, tak jsem zavolal známemu. Auto odtáhli a zjistili že palivové čerpadli je out. Takže následovala výměna a celkové pročištění a seřízení - co ale přesně nevím, jen my říkal že nějaké hodnoty byly rozhozené mimo normu, takže to dali do pořádku. No a říkal že v nadrži a celkově byl docela bordel....

Auto po tomto bylo jako vyměněné - krásné starty, ztišilo se, celkově se zlepšil průbeh motoru, spotřeba šla lehce dolů a hlavně se ustálila - cca stejné hodnoty na stejných trasách. Zatím najeto 5 tis...

Jediné co je ještě potřeba doladit je průběh turba a zatáh v nízkých otáčkách - to pořeším čipem - TDIFun. No a co asi nevyřeším jsou vybrace na volnoběh - vstřiky, ale to není až taková hrůza. Jen co je zvláštní je, že to děla jen při zahřátém motoru...dělá to někomu taky tak nebo to není problém vstřiků??

Vloženo (editace)

2 ajaxe: Bolí mě do očí, jak píšeš vybrace. Občasné chvění na volnoběh je prostě vlastnost tohohle motoru, četl jsem spoustu recenzí např. na Audi A4 s totožným motorem a redaktoři právě toto "chvění" motoru zmiňují. Škubání při zátahu motoru jsem měl na 1.9TDi pomohlo přehrát SWF.

Editováno: , autor: palmexman
Vloženo

pardon za ty VYBRACE :rolleyes:

Je to možné...neříkám, že jsou to 100% vstřiky, ale je divné, že to dělá jen za studena a hlavně to nedělá pokaždé.

Škubání se částečně vyřešilo přehráním, ale občas se to objeví a není to tak znatelné jak to bylo před tím přehrátím...

Vloženo

Docela zajímavy poznatek s tim jak to nejelo skubalo a podobne a pak zasvinena nadrz a nefunkni nebo blbnouci podavaci cerpadlo, ktery podle me asi vycemene kleklo kvuli tomu bordelu v nadrzi.

Relativni blbost a co to nadela...

Nektere servisy by menily vstriky a pul motoru k tomu a ona to takova blbina

Podobne jako je problem se starovanim... taky se tady psaly story o prehravani SW nekolikanasobnym vymenam vstriku a kdovi co jeste a pak se vymenil starter a bylo po problemu.

Podle me je 90% problemu zpusobene starterem, potazmo spatnou kostrou nebo oxidaci na + privodu

Startee je tak blbe vymyslenej ze pokud ma i nepatrne proudove ztraty na privodnich kabelech tak toci malo a auto nechyta

Problem znami uz z OI TDi

Ale jak je videt soudruzi ze SNR se nepoucili :-)

Vloženo

Mě se taky chvějě motor na volnoběh od začátku, tak to neřešim.

Se strartama jsem neměl nikdy problem!!!

A byla tu diskuze kolik to žere na volnoběh, byl jsem u šraňek tak jsem na to koukal, a bylo to 0,8L při 900 otáčkách.Zaplá klima, radio.

Škubáni jsem si všimnul tak max 2 krat pokud to nebylo brnknuti nohy o pedal.

mám najeto necelých 36 tis.

Oleje to po garančce skoro nežere a ted se mi dokonce zda že mi mírně klesla spotřeba, tak o 0,2 l

Vloženo

ted co se tady kolega zminil o spotrebe oleje... tak ja jsem mezi L.L. servisem na ktery jsem najel 30.000km nez me maxidot poslal na servis soleval vsehovsudy 1L oleje

kamarad co jezdi na L.L. s Oi TDi 81kW tak doleva cca 1-1,5L na 25-32.000km podle toho po kolika km ho PC posle do servisu na vymenu

Vloženo

Jeste k tem blbejm startum OII TDi

vcera jsem mluvil se znamou a ta mme pozadala zda se ji mrknu na auto

OII TDi 65tis km rok 2004

Jezdi s tim baba takze proto tak malo km... :-)

Staruje ji to nejak divne nekdy to dlouho toci ale kazdopadne pri starovani starter toci a kdyt to pak chytne tak tak se cely motor i auto zaklepe...

jako prvni pujdu po starteru a kostrach a + na starter, dale pak vycisteni a promazani starteru uvnitr.

Pak sem pisnu vysledek :-)

Vloženo

S necim podobnym jsem mel taky problem - vyresilo se prehranim softu a uplně dokonale to bylo po poslední nástěvě servisu - viz několik prispěvků nahoře.

Vloženo

zdravím,

letmo sem zahledl OII byl to diesel na 100% a na konci stitku bylo červené I

nevim zdato byla 1,9 nebo 2,0 ale OII s cerveným I sem jestě nevidel. Nevíte nekdo o tom neco?

ono možna si to majitel jen tak nalepil kdo vi...

Vloženo
Jeeeejejeeeeeeeeeeeeeeeeeee :wallbash: Cervene I maji dvoulitry 103 kW

tak sem asi nikdy nevidel 2litry v nafte co už mno byli to jen samé 1,9tky asi :kuk:

nebo sem si nikdy toho nevsiml

Vloženo (editace)

Je pravda že to hlavně VW dost měnilo to označení......u OII je to prozatim od začátku tak že TDI je 1.9TDI-PD 77kw a TDI je 2.0TDI-PD 103kw.....

U VW to bylo:

1.9TDI 66kw....TDI

1.9TDI 81kw....TDI

1.9TDI-PD 85kw....TDI (to bylo první TDI-PD)

1.9TDI-PD 74kw + 96kw....TDI (takto byli označovány dlouho obě výkon.verze) a až později začalo VW označovat 1.9TDI-PD 74kw....TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI....Po mini-faceliftu(koncem roku 2004) už to bylo zas 1.9TDI-PD 74kw...TDI a 1.9TDI-PD 96kw....TDI

1.9TDI-PD 110kw....TDI (měl snad jen Golf IV)

s příchodem B6 to bylo:

1.9TDI-PD 77kw ...................TDI

2.0TDI-PD 103kw .............2.0TDI

2.0TDI-PD 125kw .............2.0TDI

a poslední označování TDIček u VW po zrušení 1.9TDI-PD 77kw a nasazení TDI-CR je:

2.0TDI-CR 81kw........2.0TDI

2.0TDI-CR 103kw......2.0TDI

2.0TDI-CR 125kw......2.0TDI

V tom aby se jeden vyznal.....taky jsem měl v tom hlavně kolem toho roku 2003-2004 pěknej bordel.....

Editováno: , autor: karlos3
Vloženo

Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ?

Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější.

Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ?

Vloženo
Panové máte někdo informace/zkušenosti jaký je při jízdě rozdíl mězi motory BKD a BMM ( oba 2.0TDI PD 103kw) ?

Jestli mám správné informace tak BKD je 16V a dost poruchový, BMM prý 8V a jen s DPF. Prý je i spolehlivější.

Pokud je jeden 16V a druhy 8V , měl by se každý chovat trochu jinak ( krouťák, spotřeba atd ) , nebo se pletu ?

Neber to tragicky . Víš kolik aut má motot 2.0 Tdi (respektive se montoval v letech 2004 - 2008 ted jiz od roku ustupuje a nahrazuje CR)

Je to takove kvantum VW, Audi, Seat, Škoda a pak i licence Dodge a jine automobilky. Vzdy se najde nekde porucha . Nekdo rika ze mu tam neco prasklo apod... Ja bych to vubec neresil. Pokud si chces koupit auto kup si ho (na blby motoro muzes narazit u jakehokoliv)

Urcite je lepsi menit olej po 15000km (ne kvuli kvalite oleje ) ale kvuli lajdactvi servisu )

!!! Uz sem videl mockrat vyuzivat u 2.0TDI vymenu olejem odsavadnim pres merku oleje!!!! i me to tak vymenili jednou , to sem se rozcilil a od te doby jsem u vymeny oleje osobne.

Vloženo

diky za reakci, ale muj dotaz se netykal spolehlivosti. Ohledně té je tady i jinde informaci spoustu a je na každém jaký si udělá obrázek.

Ptal jsem se na srovnání těch dvou motorů při jízdě. Zrychlení, spotřeba atd. Případně jestli někdo může potvrdit moje informace že se jedna o 16V a 8V a že 8V se prodaval pouze a jen s DPF.

Vloženo (editace)

Jenom blazen by kupoval DPF :-) ne Vážně naco ??? kvůli přírodě? To bys musel být velký aktivista zelených. DPF má jenom nevýhody (zanáší se, když je trošku ucpané je menší výkon atd... jediné plus = TDi nekouří a nejde do ovzduší tolik splodin (a za to ještě připlácíš dle ceníku nemalou částku.

Když to ještě jde tak koupit jedině bez DPF (ušetříš peníze a starosti) řešit TDi 16v a 8v je tudíž bezpředmětné. Bohužel EU brzo vyjimky zruší a už bude vše jedině nově se dát koupit s DPF. Ale až to bude tak to budou už všude nasazené CR TDi :-)))

Editováno: , autor: vorlajz
špatné citace přecházejícího příspěvku #1
Vloženo (editace)

TDi 16v a 8v mají stejný výkon i točák (a Jak už tu někdo psal tento TDI 103kw 320Nm je kus o kusu jiný někomu se zdá že to netáhne (dle technického listu už to má točák od 1750!!!! a to by sexkramencky mělo jít poznat ,že to zatáhne (ale bohužel ve většině případů je to až kolem 2000 - 2100 otáček (mohu to potvrdit i na naší Octavce.

Editováno: , autor: vorlajz
špatné citace přecházejícího příspěvku #2

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...