libero Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 zle si čítal,veľmi zle ...najdi si tam môj príspevok pod číslom 10... od MR 07 je to 150t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zizi Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 Zdravim, Uz asi mesic spekuluju , mam takovy problem.. pokud by nekdo poradil budu rad. Octavia II , r.v. 2006 , najeto cca 140.000 km, 2.0 TDi , 103 kW V zari sem dojel z dovolene z Chorvatska a po ceste nazpet me zacalo auto kourit. Pri studenem aute nic..prvni rozjezd v poradku. Pokud prijedu napr. na krizovatku a stojim 2-3 min a rozjedu se,tak se jde z vyfuku bily kour na cca 2-3 vteriny a potom uz nic. Podobne se to chova pri akceleraci z nizsiho na vyssi stupen. Opet bily kour z vyfuku. Je zvlastne citit ...jak bych to rek..smrdi to tak nasladle...jako neco spaleneho. (AVIA ?) Delal jsem test ... necham auto stat a bezet motor ..cca 3-4 min...potom pridam plyn (3000 otacek) vyvali se bily kour... pokud pridam plyn ihned potom tak nic.. a pokud to zase stoji nastartovane tak opet za 3-4 minutky po zmacknuti plynu bily kour. Nez jsem jel na dovo tak sem menil olej a filtry... prvni sem si myslel ,ze je to spatnou naftou v Chorvatsku - INA Olej se extremne neztraci ,ale trochu zmizelo (ale vim ,ze si olej bere i normalne) voda nemizi ... drzi Jen jednou cca pred 2 mesici me behem tydne zmizela 2 po sobe...auto na me kricelo ,ze neni chladici kapalina a zkoumal jsem co by mohlo byt spatne,ale od te doby nic....dal jsem do nafty cistici aditivum a vymenil palivovy filtr. Jen na rychlovku jsme zkusili s kamosem jestli neni v hadici od turba olej - neco tam bylo ,ale minimum... Diagnostika OK - jen tam byla jedna stara chyba ( 4 zhavic) Po resetu uz nic... Tak predpokladam ,ze zacina odchazet turbo. Nebo jste se nekdo uz s podobnym problemem setkal ? Díky za kazdou odpoved Zizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 len,aby ti neodchádzala hlava ...ten ročník by tomu zodpovedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zizi Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 Kruci...a jak se to da poznat ? Muzu to nejak identifikovat ? Pripadne predejit nejake vetsi skode ? A na cenu se radsi ani neptam : - ( Zizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 Bílej kouř je nedostatečně spálená nafta. Používá se to například u sportovních letadel, kde se vstřikuje nafta do žhavých výfukových plynů. Nafta se úplně nespálí a vytvoří bílý dýn za letadlem. S výměnou turba bych rozhodně nespěchal. Servisní příručka stanovuje postup jak ho změřit, doporučuji nejdřív měření. Vyjde to levněji. Také doporučuji změření komprese. Doporučuji, aby sis od měření ponechal protokoly. Osobně jsem dal na rady odborníků, nechal jsem si vyměnit turbo a ukázalo se, že turbo bylo v pořádku. 23k v h-jzlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zizi Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 ted si taky trochu vedomuju ,ze auto nechyta na prvni "brnk" ,ale jestli to ma s necim souvislost nevim. Nebyl by odkaz na servisní prirucku prosím ? Diky Zizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 (editace) Odkaz bohužel nemám. Myslím, že nebude velký problém ji najít. Myslím, že i googlem. Editováno: 5. Říjen 2012, autor: Octavian II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 niečo z odkazov,čo som tu na fóre našiel... http://forum.skodahome.cz/topic/92647-biely-dym-pri-preradovani/page__p__1412461__hl__+b%C3%ADl%C3%BD%20+dym__fromsearch__1#entry1412461 http://forum.skodahome.cz/topic/115449-praskla-hlava-20-103-kw-16-v/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zizi Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 (editace) Libero a Octavian II : Diky za tipy... ty to vidis na prasklou hlavu ? Ja mel teorii,ze jde do turba olej...ale ne moc...proste kdyz jedes to tu kapku spali bez viditelneho koure. Pokud zastavim a stojim kapka dale a oleje pribyva...pri rozjezdu to spali turbo a foukne ven spalene. Auto nijak nehonim ...je to rodinne auto zadné F1 ..vozim dve deti ,tak opatrno. NAjezdim cca 15.000 / rok , olej menim po 15.000 nebo roce a doposud zadne problemy. Spotreba okolo 6l/100 na dalku 5,5 L Nemate tip na nejakeho " odbornika znaleho" v okoli UH.Hradiste ? Diky Zizi Editováno: 5. Říjen 2012, autor: Zizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 ...je to len jedna z možností,ale zasa by ten úbytok chlad.zmesi bol pravidelný... ...bolo by asi fakt najrozumnejšie nájsť človeka čo má diagnostiku a pozrel sa trebárs aj na hodnoty vstrekovačov... ...dovtedy to bude len hádanie cez obrazovku tak nech sa to podarí k spokojnosti vyriešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supkarr Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Zizi v Brne mas na to na slovo vzateho odbornika Huml od RF auto www.rfauto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keša Vloženo 26. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2012 Zdravím mám menší problém nebo spíš mě trápí nešvar u mého motoru 2,0L tdi 103kw? Nevém jestli už to tu někdo řešil co jsem procházel fora tak jsem našel jen podobné závady. Takže mám 2l tdi a převodovka DSG při rozjezdu a při druhém a třetím rychlostním stupni mě cca pži 2000t otáčkách zapíská něco někde kolem turba,ale je to piskot ne houkání prostě to udělá ppppsssssszzzzpsssssss a když neuberu tak se to drži akdyž přidím tak se z toho stane ssssssszzzzzz a pak to ustane. Mechanik ze škodovky mě řekl že je to klasický problém těchto motorů a že je to nevyvážení lopatek v turbu a že by to neřešil,ale lidi kolem když jedu se otáčejí co to jede že to tak píská.... Je to tím turbem nebo mám hleda problém v některé hadišce či trubce? Díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 29. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2012 Dokud to jezdi tak bych to nerešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kinjeril Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) Ahojte, nakolko mam moznost kupit za dobry OII r.v. 2008 s motorom BKD, chcel by som sa tu opytat na tento motor. Z pociatku sa na nom vyskytovalo dost zavad ako praskanie hlavy, zle mazanie, zadrhavanie vackoveho hriadela, vedeli by ste mi pls povedat vas nazor na tento motor v tomto roku? Vyskytovali sa na nom nejake zavazne poruchy, ci nie? Mam dalej spekulovat na kupou, ci mam dat ruky prec? Mozno sa to tu uz riesilo, ale prehladavat tuto siahodlhu temu nemam momentalne cas. Ospravedlnujem sa vopred. Vdaka za akukolvek odpoved. Editováno: 18. leden 2013, autor: kinjeril Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Jeden z nejhorších motorů koncernu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Ahoj, ja na nom mam uz 268 000km, MR 2006, a stale bez jedinej vaznej zavady, jazdim prevazne dialnicu. Povodne turbo, povodne zhavice, len menene rozvody 2x a pravidelna vymena oleja. Minule leto som menil nejaku napinaciu kladku na remeni, bola zadreta ale to je po tolkych km asi normalna vec. Motor startuje na prvy drnc ci je teplo alebo mrzne. Jazdim s nim setrne, studeny motor nevytacam, na dialnici jazdim dlhodobou jazdou max do 150km/h (otacky cca do 2800), davam vzdy kvalitny olej castrol edge. Ano, je tu toho popisaneho vela, je to asi najhorsi motor od VW, mozno zo 100kusov sa 10 pokazi, co je oproti 1-2 kusom pre ine motory asi velmi vela. Hlavy praskali tusim len v prvom modelovom roku 2004. Ak sa s nim jazdi slusne tak asi nie je dovod na pokazenie, aj ked musim si zaklopat na drevo, tuk tuk tuk. Takze zalezi kto ho mal pred tebou, ci ho poznas, vies ako jazdi a ako sa o auto stara. Z bazaru by som ho asi nekupil. Johny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Osobně mi při necelých 200 tis. km začal ukrutně žrát motor olej. Pečí autorizovaného servisu to došlo až k vylomení části pístu. takže škrábanec ve válci, rozsekaný sedla ventilů a ventily.Nouzák - motor ven a koupě jinýho. Na motor osobně nemůžu nadávat a to nepatřim mezi šneky. Dávám mu co proto. Rozbít se může kdeco. Spíš mě parádně namíchl autorizovaný servis a škodovka vůbec. Přístup úplně na ho-no. Zákazník je na posledním místě. Požadavky zákazníka nikoho nezajímají - jeho prachy zajímají každého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kinjeril Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Vdaka za odpovede. Mal som skor na mysli, ci neskorsie rocniky BKD boli tak isto "kazove", ako tie prve. Robila na nich Skoda nejake upravy? Prejavovali sa tie symptomy pocas celej produkcie tohto motora? Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Menila sa ta hlava co praskala, ta bola len v prvom modelovom roku. Inak neviem. Niekde na nete som cital ze ten motor ma trosku problem s chladenim nad 3000otacok a ze pokial sa k nemu spravas normalne a nejazdis moc rychlo tak by to malo byt ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kinjeril Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Dakujem JohnyBA za odpoved. ;-) Nieco v tomto duchu som myslel. Na margo k spravaniu sa k motoru - imho, ked lumpacis a tyras motor, tak je v podstate jedno, ci je to BMM, AZV alebo nejaky iny. V tomto zmysle niektorych uzivatelov nechapem. Kazdy jeden motor potrebuje aspon aku-taku "uctu". U naftakov je to obvzlast. Ak by vedel niekto nieco ohladom, uvital by som to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peeetrs Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Zdravím mám menší problém nebo spíš mě trápí nešvar u mého motoru 2,0L tdi 103kw? Nevém jestli už to tu někdo řešil co jsem procházel fora tak jsem našel jen podobné závady. Takže mám 2l tdi a převodovka DSG při rozjezdu a při druhém a třetím rychlostním stupni mě cca pži 2000t otáčkách zapíská něco někde kolem turba,ale je to piskot ne houkání prostě to udělá ppppsssssszzzzpsssssss a když neuberu tak se to drži akdyž přidím tak se z toho stane ssssssszzzzzz a pak to ustane. Mechanik ze škodovky mě řekl že je to klasický problém těchto motorů a že je to nevyvážení lopatek v turbu a že by to neřešil,ale lidi kolem když jedu se otáčejí co to jede že to tak píská.... Je to tím turbem nebo mám hleda problém v některé hadišce či trubce? Díky za rady... Trubkama to nebude, když je v háji trubka nebo hadice, nemáš potřebný tlak(podtlak) a turbo nejede. Takže jak zaznělo, je to postavením lopatek v při určitém tlaku v turbu. Může být jedna načatá, ale spíše to bude tím, že máš lopatky zasrané. Solidní mechanik turbo rozdělá, vyčistí a jezdíš dál. Investice cca 3000 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peeetrs Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 (editace) Měl jsem stejný problém. Několikrát jsem dolil nemrzku a přestalo to. Nevím jestli vzduchová bublina, ale už to nedělá. takže výměna těsnění pod hlavou mě neminula, a to, co jsem našel v motoru, fuj bylo mi zle a auto najeté 115000km Editováno: 19. leden 2013, autor: Peeetrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 (editace) Zdravím nikde jaksi nemůžu najít moc informací o motoru 2,0TDI CR 103kW Zvažuji koupi oktávky z nabídky ročních vozů,na výběr je buď 1,6TDI CR nebo právě tento 2,0Tdi CR 103kW! U dvoulitru PD se dost mluvilo o jeho nespolehlivosti,jak je na tom dvoulitr CR s poruchama a nedostatky? Editováno: 19. leden 2013, autor: Sanek81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 Dobrý den, pomalu se mi blíží druhá garančka u Scouta 2.0 TDI motor BMM s DPF a prodlouženým intervalem. Poprvé jsem byl na garančce při cca 21500 km, nyní to tipuju opět po cca 21000 km. Poprvé jsem použil olej Total INEO ECS 5W-30 a teď přemýšlím co tam dát. Zda-li Mobil1 ESP Formula 5W-30 nebo Shell Helix Ultra Extra (nebo VX) 5W-30 nebo opět ten Total. Cenu neřeším, vychází to skoro stejně. Který by jste doporučili? S ohledem na ten DPF bych asi volil ten Mobil, ale zřejmě budou vyhovovat všechny dle normy. Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 No určitě Shell bych tam dal a pokud jezdíš málo tak vyhod long life. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.