Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No že Ti to konečně docvaklo :t

co mi jako docvaklo ? Půl roku sháním nějaký informace a nakonec jsem se k výsledku dostal sám tak, že jsem si na vlastní triko nechal ty vstřiky vyměnit (vejš je to popsaný), načeš se potvrdilo, že jsou v hajzlu. Tady nikdo nic nevěděl a neví dosud, až na tu poslední informaci od 62454, ze který jen dedukuju, co jsou ty vstřiky zač. Proč se do toho vůbec zapojuješ, když sám taky nic nevíš ???

Upraveno od jirkaK

Proč se rozčiluješ??? Já měl na mysli Ty reklamace,co budeš uplatňovat. Bohužel,já ropáka nemám,nejsou zkušenosti. -_-

jo takhle, tak promin. Já to udělám ale jen v případě, že se mnou budou chtít vyjebat stran těch vstřiků. Taková malá vendeta. Jinak bych ale nad spoustou věcí mávnul rukou. :)

No jasně ,každý řešíme jiné problémy. Myslím ale,že nakonec uspěješ. S něma se dá domluvit,nesmíš se ale nechat odbýt. ;)

Upraveno od tomson1

Jen by me zajímalo na kom bude důkazní břemeno že to byla nekvalitní nafta. IMHO pokud odeberou vzorek z nádrže a něco by našli OK pudu zažalovat benzinku kde sem tankoval ty samozřejmě předložej doklady od dodavatele a je to nekonečný příběh. Pokud z rozboru nenajdou nic, můžou argumentovat snad jen opotřebením, ale na to záruka by měla platit.

Něco jak když dám do servisu tiskárnu kde nebyl používván org. toner. Pokud na to servis přijde mám po záruce, pokud mi to nedokážou prokázat je to chyba tiskárny...

Z dřívějška kdy médii letěla zpráva o nekvalitním palivu na čerpačkách a byly prováděny kontroly je jasné,že nejsem sto dodržet kvalitní palivo. To by se musel dělat pokaždé rozbor,což je nesmysl. Z toho plyne,že i s takovými případy musí výrobce počítat a ten vstřikovač musí něco vydržet. Pokud tomu tak není,je to v konstrukci, není se o čem bavit.

Keď som pozeral ceny na vstrekovače, až som váľal očami, koľko to stojí na TDI! Na FSI je to oproti tomu za hubičku.

Ale nedival jsi se ne klasicky TDI, ale na cerpadlo-tryska ne?

Z dřívějška kdy médii letěla zpráva o nekvalitním palivu na čerpačkách a byly prováděny kontroly je jasné,že nejsem sto dodržet kvalitní palivo. To by se musel dělat pokaždé rozbor,což je nesmysl. Z toho plyne,že i s takovými případy musí výrobce počítat a ten vstřikovač musí něco vydržet. Pokud tomu tak není,je to v konstrukci, není se o čem bavit.

Ja si to nemyslim, napriklad dnesni motory posledniho systemu commonrail, jsou velmi nachylne na spatne palivo, ale nevim proc by to mela byt chyba konstrukce, kdyz nekdo pak setri za palivo.

JirkaK:Jestli jsi si to nezkurvil sám těmi aditivy a proplachy.Bavil jsem se s pánem,co dělal chemika-výzkum paliv a maziv,teď jev důchodu a vyučuje toto na VŠ a říkal,že pokud se bere OK benzina nafta,nemusí se vůbec tyto pochybné sračky použivat.Můj Sup má teď 128000,bratrancova OI TDI-PD 4×4 215000km a nikdo neměl s tímto problémy a jak mi tak jemu to startuje nadrc.vživotě by mě žádné proplachovadla a aditiva nenapadlo používat.

Jinak nové PD vstřiky mám,ale na 96 KW,měly by býz i na 74 a 77 a kus za 2500

jak už to tak vypadá, je to otázka výhradně vstřiků 2.0 TDI a myslím si o tom totéž, co Tomson, že by konstrukce vstřiků měla být taková, aby si poradily i s horším palivem, protože se škodovky vyvážejí do řady zemí, kde ta kvalita určitě naší normě neodpovídá. Je to podobný, jako když se tu vedla polemika, proč výrobce nedělá rovnou vyšší výkon motoru, pokud je tam taková obrovská rezerva. Jako hlavní argumentace bylo řečeno, že se auta vyvážejí i do zemí s extrémními podmínkami (vysoký nebo naopak velmi nízký teploty, prašnost atd.) a proto je motor s takovou rezervou dimenzován, aby to vydržel.Myslím, že s těmi vstřiky by to nemělo být jinak.

To, co píšeš, Cosby, o těch aditivech je hovadina. Jednak tam dávám letama ozkoušený věci a druhak mají dvě hlavní vlastnosti, a to že dobře mažou a rozpouští karbon. Proč by se teda měl karbon naopak vytvářet ? U pochybných pump taky netankuju, ale bůhví, co se tuhle zimu dělo i u těch značkových ??!!

Nicméně bavíme se o něčem, co se ještě nepotvrdilo, takže vyčkejte resume Bosch servisu a pak se můžeme poprat. :)

No to tedy není vůbec hovadina.Přidávání jakýchkoli aditiv je nesmysl!!!!!!!!!Bylo o to napsáno na různých i odborných fórech dosti!!

já to taky čet, ale tam se hodnotily opravdu dost podezřelý výrobky. Prostě tenhle názor nesdílím.

Podezřelé nepodezřelé.Je to nesmysl.Každá rafinérka dělá kvalitní paliva do kterých se SE NEMUSÍ NIC PŘIDÁVAT!!!!To by tak ještě bylo,kdybych musel do paliva něco přidávat.Je to to samé,jako by ti škodovka při prodeji řekla,že s autem můžeš vyjet jen kdyř svítí slunce,nikoli za dešte.Ono prostě pořád jsou lidi,na kterých takové firmy vydělávají.Nic proti tobě,ale je to tak.

Je to jako sevsim, vseho moc skodi, i tech aditiv, neco prida benzinka neco ty a pak jezdis jen na aditiva :)

Nedavam uz 15 let nic a jeste jsem nemel s dieslem problem

Podezřelé nepodezřelé.Je to nesmysl.Každá rafinérka dělá kvalitní paliva do kterých se SE NEMUSÍ NIC PŘIDÁVAT!!!!To by tak ještě bylo,kdybych musel do paliva něco přidávat.Je to to samé,jako by ti škodovka při prodeji řekla,že s autem můžeš vyjet jen kdyř svítí slunce,nikoli za dešte.Ono prostě pořád jsou lidi,na kterých takové firmy vydělávají.Nic proti tobě,ale je to tak.

Presne, staci se podivat do regalu na benzince ci do obchodaku. Sracka do motoru, sracka do benziny, sracka proti karbonu, sracka proti zanaseni hadic a pod. Hm je zajimavy ze at to tam lidi da´vaj nebo ne tak motor vydrzi stejne, pokud se s nim solidne zachazi.

Je to jako ta reklama na calgonit, kdyxz ten opravar pracek ukazuje dvacet let starej buben a pak vezme uplne novej a furt tomu nekdo veri :)

s timhle souhlasim. v dnesni dobe jsou podle me aditiva zbytecny.

jo, kdybych lil do auta bionaftu, tak asi jo, ale nevidim jedinej duvod, proc by se mi melo v motoru tvorit ve velke mire neco, co bych musel aditivama odstranovat. kdyby to tak bylo, jiste by se o tom zminil prodejce pri prodeji a byla by o tom zminka i v navodu k autu

Podezřelé nepodezřelé.Je to nesmysl.Každá rafinérka dělá kvalitní paliva do kterých se SE NEMUSÍ NIC PŘIDÁVAT!!!!To by tak ještě bylo,kdybych musel do paliva něco přidávat.Je to to samé,jako by ti škodovka při prodeji řekla,že s autem můžeš vyjet jen kdyř svítí slunce,nikoli za dešte.Ono prostě pořád jsou lidi,na kterých takové firmy vydělávají.Nic proti tobě,ale je to tak.

Presne, staci se podivat do regalu na benzince ci do obchodaku. Sracka do motoru, sracka do benziny, sracka proti karbonu, sracka proti zanaseni hadic a pod. Hm je zajimavy ze at to tam lidi da´vaj nebo ne tak motor vydrzi stejne, pokud se s nim solidne zachazi.

Je to jako ta reklama na calgonit, kdyxz ten opravar pracek ukazuje dvacet let starej buben a pak vezme uplne novej a furt tomu nekdo veri :)

a votom to je.Jen tahat z neznalců peníze.měl jsem u sebe kámoše co opravuje pračky.My ve Štramberku,kde se těží vápenec máme extra tvrdou vodu.Když nechám týden v baterii sitko,je za týden plné šupinek vápence,rychlovarka ani nemluvně.Používali jsme Calgon.přišel opravář a jen se smál.Dal mi nějaký balíček s něčím a řekl-dej Calgon a pozoruj,co z pračky poteče a potom dej ten sáče a by jste viděli.Samo že bez prádla.Z Calgonu nic a z toho připravku se pěkně nánosy uvolnili.Vytáhl jsem potom topné těleso a pěkně čisté.

Jo a jinak. O dekarbonizaci se psalo myslím na dieselpowerfóru,ale nebylo to o nějakých sračkách z pumpy

no hlavne co ja jsem nekde cetl o dekarbonizaci, tak to byl podle me dost drastickej zpusob pomoci vstriku rozprasene vody primo do sani

to se myslím,muselo vytáhnout

ted´ mi hoši připadáte, jako že žijete v nějaký jiný zemi. Dneska pokud chci mít jakousi jistotu o kvalitě nafty, musím jezdit tam, kde to vozej z Německa (např. OMW). A jak říkám, na působení aditiv se neshodnem, tak nikoho nehodlám přesvěčovat. Nicméně, připustím, že pozitivní účinek může být minimální, ale že by to motor poškozovalo považuju za blbost (alespon v případě toho, co tam leju). A stran těch "neznalců" Cosby: určitě nemám potřebu si chodit pro rozumy na tebou zminovaný forum i když zrovna to co máš asi na mysli jsem četl. Vlastních zkušeností a informačních zdrojů mám myslím dost. Tohle je moje 4. TDI od VW, další desítky aut nemá smysl vypočítávat. S žádným jiným tedeíčkem jsem doposud taky problémy neměl. O těch tu ale není řeč. Vstřiky v 2.0 TDI jsou úplně jiný.

jsou možná úplně jiné ale určitě nepotřebujou aditiva.Ale nic,firmy nabízející tyto sračky potřebujou vydělávat,tak to tam lij dál a nech to plavat.Napiš do Škodovky a uvidíš jejich vyjádření

no, tady k tomu napisu jen to, ze pokud do toho nevidis, tak nemas sanci zjistit, kdo komu vozi naftu a benzin. kamaradovo tata mel benzinky dve a ted uz si nejsem jistej ktera benzinka to presne byla, mam dojem ze Tesco nebo Globus(ty, o kterych si vsichni myslime jaky to jsou sracky), tak jedna z tehle mela jako dodavatele zrovna OMV.

a co jako Cosby myslíš, že bych se zrovna od nich dověděl ?

Upraveno od jirkaK

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.