Komárek Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 (editace) JirkaK: p.s.: docela trapná napodobenina RSka! Editováno: 8. Prosinec 2007, autor: Komárek Citovat
Komárek Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 (editace) JirkaK: Spíše taková pološkodovka, než RSo Editováno: 8. Prosinec 2007, autor: Komárek Citovat
jirkaK Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 nevím, jestli ses blbě vyspal, něco ti spadlo na nohu nebo ti stará nedala, nicméně máš-li chuť na tenhle způsob komunikace, můžeš to zkusit. Obvykle se tady k tomu uchylujou duševní lajdáčci, za jakýho jsem tě až doposud nepovažoval. Citovat
karlos3 Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 JirkaK: Spíše taková pološkodovka, než RSo Celkem nevhodné ,nemyslíš? Takové nesnášenlivé až arogantní chování bych od tebe nečekal,vždy si se projevoval celkem rozumně,až teda doteď to fakt nebylo vtipný. Citovat
Komárek Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 Nechtěl jsem to napsat, ale musel jsem Citovat
Komárek Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu Citovat
Bburago Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu Alespoň , že to přiznáš. Prostě každý má svůj vkus a vo tom to je!!!! Citovat
Luke288 Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 (editace) Na ten Globus bych moc nevsázel. Můj známí tam dělal a nikdy by jsi tam benzín nebo naftu nekoupil. to je taková fáma mezi lidma, Globus bere naftu od OMV (nebo jinýho renomovanýho dodavatele, rozhodně to není žádnej pajc vodou atak podobně), nicméně sám bych tam taky nebral Editováno: 10. Prosinec 2007, autor: Luke288 Citovat
jirkaK Vloženo 10. Prosinec 2007 Vloženo 10. Prosinec 2007 p.s.: nemám chuť ani nikdy mít nebudu na tenhle způsob komunikace.. bylo to tim, že sem se špatně vyspal, stará mi nedala a nakonec mi něco spadlo na nohu o.k. i muži mají svoje dny Citovat
jirkaK Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 jako náhradní díl při záruční opravě myslím cca 80 000,- Kč. Mám někde fakturu, musel bych se podívat. Citovat
Rosta1.8 Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 jako náhradní díl při záruční opravě myslím cca 80 000,- Kč. Mám někde fakturu, musel bych se podívat. JJ, plus práce vyjde to na slušnou sumičku. Citovat
jirkaK Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas. Citovat
Rosta1.8 Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas. Cenová politika s náhradními díly je bohužel často veliká lumpárna, bohužel pro nás i u Škodovky. Citovat
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 novou octavku jsem jeste kourit nevidel To potom radši sleduješ slečny jdoucí po chodníku, než výfukové plyny projíždějících Škodovek..? Už sem viděl kouřit pár OII, hlavně 2,0TDi si dávaj občas pořádnou porci nafty do spalovacího prostoru Citovat
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 Pánové mám stejný problém se startem teplého motoru /start za studena perfektní/. Dám k dobru svůj postřeh, abychom mohli debatovat. Pokud nabiji baterku,auto startuje tak týden až dva perfektně,pak klesne napětí na 12.3V a zase to začne zlobit.Brácha má ten problém taky, pokud nabije tak OK. Někdo tady mluvil o startéru, jestli tady není problém? Nabijejte a můžeme debatovat.Díky RGB To bude spíš problém v dobíjecí soustavě,!? Když po nabití chytá good. Chtělo by to proměřit, kolik dává alternátor, přeměřit napětí na regulátoru a pak kolik z toho se dostane k baterce při zapnutých světlech, rádiu atd. (Klasika) Citovat
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 je to všechno jedna velká lumpárna, jak oloupit zákazníka. Trochu odbočím, ale uvedu malej příklad : vylágrovali jsme na Oplu Movano motor 2,5 DCI (díra v bloku - konec). U Opla novej, bez turba a vysokotlaku 350 000,-Kč (bez DPH). Včera jsme přivezli z Prahy od Renaultu úplně novej s turbem i čerpadlem za 125 000,- Kč (bez DPH). A teď mi řekni, jak je to možný. Je to oficiální servis, legální obchod a motor je opravdu funglovka z fabriky. Žádnej repas. Je to děs, někde seženeš čerpadlo za 30.000,- někde zase za 60.000,- a obě funglovky, tak v čem se tolik lišej? Jedině v tom, že u obou kusů určují cenu 2 různí lidé Citovat
TDIfun Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu. Citovat
Komárek Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 (editace) To mas i pro koupi new auta.Kdyz mas zname tak ti udela takovou cenu ze si ostatni sednou na zadek.Znam pripad kdy to bylo i o 60tis min ja fabii 1.4 benalu.Na dily je prosta naky rabat a nevim jak to pak chodi ale jsou nekteri co jsou jeste vetsimu odberateli tim myslim nejakou dilnu dat slevu cca 15-20%. Maras co a ty jako normalni zakaznik zaplatis plnou palbu. Zase jak co, na takové to spotřební zboží (čepy, brzdy, tlumiče, ložiska atd.) mam taky třeba až 40% slevu. Nedavno sem zaplatil v nevecomu za vymenu 4 originalnich ložisek i s nábojema (předek) o 2000,- míň než někdo tady z fóra za 2 ložiska..; Je to různé Ovšem na čerpadlo mi tam nikdo slevu 40% nedá ani omylem Sráčí Editováno: 16. Prosinec 2007, autor: Komárek Citovat
jirkaK Vloženo 16. Prosinec 2007 Vloženo 16. Prosinec 2007 k tomu motoru jsem mohl koupit i novou převodovku za 50 t.. Cena u Opla je víc, než trojnásobná. Co dodat !? Citovat
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Vloženo 27. Prosinec 2007 To mas pravdu ale neco na tech 2.0 TDI proste je .... To máš pravdu = vyšší výkon než u 1,9TDi Citovat
fee Vloženo 27. Prosinec 2007 Vloženo 27. Prosinec 2007 tak mám doma sadu funglovek vstřikovačů v zalepených krabičkách. Kdyby měl někdo zájem, za mrzkej peníz jsou k dispozici. ahoj, měl jsem na 2.0 TDi zadřené vstřiky ve 30 tis. km, byla to dlouhá anabáze, továrna reklamaci neuznala. Citovat
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Vloženo 27. Prosinec 2007 ahoj, měl jsem na 2.0 TDi zadřené vstřiky ve 30 tis. km, byla to dlouhá anabáze, továrna reklamaci neuznala. Si jezdil na leteckej benzín, ne? Citovat
fee Vloženo 28. Prosinec 2007 Vloženo 28. Prosinec 2007 představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala). Si jezdil na leteckej benzín, ne? Citovat
jirkaK Vloženo 28. Prosinec 2007 Vloženo 28. Prosinec 2007 představ si, že nejezdil, tankoval jsem naftu u normálních pump. Předtím jsem měl fabii TDi a předtím felicii diesel, takže s naftou jsem už měl něco odježděno. Prostě stalo se, asi mám špatný kus (k tomu ještě prasklou hlavu a špatný turbo, obě vyměněny v záruce, vstřiky ale továrna neuznala). no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje. Citovat
fee Vloženo 28. Prosinec 2007 Vloženo 28. Prosinec 2007 no tak to vítej do klubu. Jestli jsi četl mojí story, tak já : vstřky, hlava, turbo, spojka (prkotiny do 10 t. Kč neuvádím). Ty tvoje vstřiky jsou po 30 t. opravdu divný, obvykle to odchází tak po 60 - 70 t. km. Měl jsi ale trvat na záruční opravě. Vstřiky se měly přezkoušet a pak teprve dělat nějaký závěry. Mě taky nejdřív řekli, že když budou napečený, tak to neuznaj. Jenže se mnou se o takových věcech hrozně špatně diskutuje. Samozřejmě jsem Tvojí story četl, proto jsem i reagoval. Taky jsem se nevzdal hned, nafta z nádrže šla na analýzu (výsledek OK), nafta od pumpy, kde pravidelně beru (mimochodem značková - výsledek taky OK). Vstřiky byly na moji žádost odeslány do Soběslavi - výsledek ale byl: vadné palivo. A továrna řekla, že jsem mohl natankovat kdoví co třeba 10 nádrží zpátky a projevilo se to až teď. Chvilku to bylo o přemýšlení, jestli se pustit do sporu, mateřský servis se ale zachoval velkoryse a půlku opravy vzal na sebe. A to je konec story. Ale trochu jsi mne vystrašil, že vstřiky obvykle odchází po 60-70 t. km.... a já mám teďka 90 t. km (takže jsem zase v nebezpečném pásmu). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.