Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo
17/40,41

39 Vyhodnocování stavu oleje 1 – zapnuto, 0 – vypnuto

40 Ujetá vzdálenost od poslední servisní prohlídky

41 Počet dnů od poslední servisní prohlídky

42 Minimální ujetá vzdálenost vymezující servisní interval

43 Maximální ujetá vzdálenost vymezující servisní interval

44 Maximální počet dnů, vymezující servisní interval

45 Kvalita oleje 1 - olej ve specifikaci pro QG2, 2 - olej ve specifikaci pro QG1

46 Množství paliva spotřebované od poslední prohlídky

47 Čítač kouřivosti oleje - jen pro vznětové motory

48Čítač termického zatížení oleje – pro vznětové motory

49 Minimální počet dnů, vymezující servisní interval

Toto mi nejako nefunguje. Nastavim aj tie kilometre a stale pise servis nyni. Na 41 dam nulu, Spravne? a na 40 dam napr. 23 . Spravne? A nic mi to neurobi, stale pise servis nyni,, co robim zle?

  • o 9 let později...
Vloženo

Kontrolka na hladinu oleje snad uprostřed palubovky, a je červená, a když je málo oleje tak zapipa. Za druhé, před měsícem jsem dělal generálku motoru, tak vím, že s olejem v motoru to nesouvisi. Měnili mi olej, a ujel jsem cca 6000.km.za třetí, kontroloval jsem hladinu oleje. Takže asi tvá rada ze mam jet do servisu je mi tak platná, jak psovi papuče. ?

Vloženo

To fakt?

Sice ti vymenili olej ale neresetli ti servisny i terval.

Vypni zapalovanie

Stlac reset

Zapni zapalovanie a pohladaj si to na nete, neviem v akej teme sa nachadzam som na mobile....

A s olejom to teda trochu suvisy.

  • o 5 let později...
Vloženo

Zdravím

a omlouvám se, protože vím, že se toto téma řeší na různých Škoda-fórech věčně a na YT je fůra videí. Jenže žádná nalezená rada mi ale nefunguje.

Bohužel, škodovky moc neznám (poslední jsem měl Š105L před 30ti lety 🙂) a teď jsme zdědili po tchánovi voňavku Fabia 1.2 HTP, sedan, 40kW, r. 2007, najeto necelých 40 000 !!!  

Bude ji mít kluk, co si teď dělá řidičák, do té doby ji chci trošku poservisovat (olej, filtry, kapaliny, ....) - 2roky na to nikdo nesáhnul.

S čím ale nemůžu hnout je, že nám svítí na počítadle kilometrů symbol klíče a po zapnutí klíčku k tomu ještě INSP.

Pro reset všude radí stisknout tlačítko, zapnout klíček a po objevení INSP pootočit tlačítkem doprava.

Jenže nám to nefunguje. 

Když stisknu tlačítko a zapnu klíček, tak se tam objeví jen samotný symbol klíče (nezobrazí se ani INSP, ani OIL, dokonce ani kilometry, jen ten symbol klíče). Když držím dál, tak asi po 10s se tam objeví ještě hodnota "-800" a po dalších cca 10s držení se tam objeví ještě symbol hodin (ciferníček) a hodnota "-255". A ať kroutím tlačitkem jak chci, mění se tím jen nastavení hodin a minut na vedlejších hodinách. Reset žádný.

Nevíte někdo, proč se to chová takto a jak v tomto případě reset provést?

Případně šlo by to vyresetovat přes ELM327? Ten bych asi někde měl mít, ale nevím, jestli je s Fábkou kompatibilní, používal jsem ho na Opla Zafiru.

 

Díky moc za rady,

hezký den všem 

Jarda H.

Vloženo

Mám jedno z aut taky 1.2htp 40kw Junior 2005 a dle YT to funguje, něco děláš špatně. Mě se to podaří taky až na 2-3 pokus. Vem si mobil s YT a dělej to podle toho co tam říkají. Nedávno jsem mazal i na F3 a nestíhal jsem a nakonec se to podařilo. ELM327 a free Carscaner to neumí asi, mažu tím jen chyby. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...