NoiseR Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ahoj, dneska jsem otevrel u mlady fabie kapotu, ze ji vymenim prasklou zarovku a co jsem videl, me hodne prekvapilo. Vsude olej a vicko z vika motoru pryc. Viz fota. Netusite nekdo, jak se neco takovyho muze stat, pripadne pak co vsechno musim vymenit, aby bylo vse zase OK? Staci jen dat novy vicko? Nevidim nikde zadnej zavit... Auto jezdi 98% cest po meste, kratky trasy. Diky moc za napady a rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Bud bylo vicko spatne nasazene, nebo mas ucpane odvetravani, vytvoril se pretlak a vicko vystrelil (nevim jak je to resene u MPI, ale u HTPcka si to nedovedu predstavit, protoze je tam vicko se zarazkou, tady to vypada ze je jenom nastrcene). Stalo se mi neco podobneho u Peugeota ...akorat ze tam vicko drzelo pevne tak ten tlak prorazil tesneni pod vikem ventilu ...nechal jsem to umyt, tesneni ani nemenili, jenom nasadili zpatky a jezdilo se dal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Jedna možnosť je ako písal NicOone špatne nasadené vičko,to by bolo OK! Druhá je že sa ti tam z niekade dostáva pretlak.Možnosti je viac :prasknutá hlava ,tesnenie pod hlavou alebo prasknutá vložka.Pozri či nemáš vodu v oleji alebo olej vo vode.Skus dať miesto víčka ruku pri natočenom motore či tadial moc netlačí slabý pretlak by tam mal byť! DRžim palce nech je to len tým viečkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Pokud budes to mit jak ja na Fabii - tak ve sod plastu - krytu toho motoru je prolis a ja tam mel nahradni uzaver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maťo M. Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Mne na MPI netesnil ten umelohmotný kryt motora na veko ventilov a nové tesnenie som nedostal kúpiť. Kryt som vyhodil (ty tam ten kryt už tiež nemáš) kupil som viečko (+ tesnenenie) na Feldu, a je to vyriešené. Mimochodom pozri či ti nemizne voda. Ak sa ti na viečku vyzraža biela emulzia maš vodu v oleji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 vicko ma byt origos v tom krytu motoru ne?Jinak na favoritech uz jsem videl par ztracenych vicek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Ošoupe se ten o-kroužek a pak tam víčko moc nedrží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Ošoupe se ten o-kroužek a pak tam víčko moc nedrží. Možná ani neošoupe, spíš mi připadá, že se tím olejem, jakoby naleptá, změkne a přestane těsnit. Začne volně na víku jakoby klepat a když si toho nikdo nevšimne, tak se ztratí. Co já vím v práci jsme to řešili na Felicii i Fabii několikrát. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 vicko ma byt origos v tom krytu motoru ne?Jinak na favoritech uz jsem videl par ztracenych vicek Hodně lidí ten plastový kryt na MPi motorech sundává. Origo víčko se závitem přestane na krytu těsnit a spálený olej smrdí v kabině. Stačí ten kryt sundat dolů, z druhé strany je nalepené víčko ala Felicia a to použít k zacpání víka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 (edited) Ale to víčko je tam přeci nasazený a zacvaknutý pootočení do bajonetu...alespoň já to tak mám a když víčko nasadíš a pootočíš tak cítím protitlak a po jeho překonání to víčko krásně zacvakne a dobře drží.Ale je možný že to máš u 1,4 jinak než u 1,2 HTP Edited September 10, 2007 by Marek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 A proč tam nemáš ten plastový kryt motoru? Právě to víčko má v tom krytu zámek, jak tu někdo už zmínil... Originální víčko z Fabie ti nikdy držet v tomto otvoru bez plastového krytu (viz fotky) nebude a pak stačí třeba jen nerovnost vozovky a sbohem víčko..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoiseR Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 No ten plastovej kryt tam nebyl uz pri koupi (dovoz DE - nekdo ho sundal) a ja prave nedokazal pochopit, jak tam to vicko drzelo, kdyz drzi v tom krytu - takze jak rikate, bylo tam nejspis nejaky z FEL, kazdopadne kryt uz je objednanej (sileny penize za kus plastu ), tak snad to bude OK. Diky vsem za reakce, jeste vyzkousim ten tlak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 A proč tam nemáš ten plastový kryt motoru? Právě to víčko má v tom krytu zámek, jak tu někdo už zmínil... Originální víčko z Fabie ti nikdy držet v tomto otvoru bez plastového krytu (viz fotky) nebude a pak stačí třeba jen nerovnost vozovky a sbohem víčko..... Proč, máš napsané o dva příspěvky výše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 No ten plastovej kryt tam nebyl uz pri koupi (dovoz DE - nekdo ho sundal) a ja prave nedokazal pochopit, jak tam to vicko drzelo, kdyz drzi v tom krytu - takze jak rikate, bylo tam nejspis nejaky z FEL, kazdopadne kryt uz je objednanej (sileny penize za kus plastu ), tak snad to bude OK. Diky vsem za reakce, jeste vyzkousim ten tlak... Ten kryt je přizpůsobený tomu origo VW víčku. Když ho sundáš (kryt), koukne na tebe víko hlavy, které je úplně stejné jako s Felicie, tudíž pasuje i Felicia víčko, které výrobce lepící páskou přilepí z druhé strany toho ozdobného krytu. O pár příspěvku výše jsem to psal. Ten origo kryt je na nic, nedoléhá, špatně se vytahuje měrka na olej, je to takové nedodělané. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Fabian Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 A kolik máš najeto-vůbec bych se nedivil že budeš mít včudu vodítka ventylů a tlaky z motoru ti to nafukujou jako papíňák Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 no nevím. já z origo krytem žádný problémy, o kterých tady píšete nemám a víčko těsní jak má. a to už mám fabii šestým rokem. a osobně si myslím, že motorový prostor s tím krytem vypadá mnohem lépe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 no nevím. já z origo krytem žádný problémy, o kterých tady píšete nemám a víčko těsní jak má. a to už mám fabii šestým rokem. a osobně si myslím, že motorový prostor s tím krytem vypadá mnohem lépe. Tady moje story s krytem a víčkem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=z%E1pach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 no nevím. já z origo krytem žádný problémy, o kterých tady píšete nemám a víčko těsní jak má. a to už mám fabii šestým rokem. a osobně si myslím, že motorový prostor s tím krytem vypadá mnohem lépe. Tady moje story s krytem a víčkem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=z%E1pach ty jo, tak to je fakt hustý, koukám, že mám docela kliku....zatím... alespoň budu do budoucna vědět, co s tím, kdyby.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Já jsem to dal pryč, mě to origo víčko ala VW moc netěsnilo. U té zátky z Feldy jednou ročně ( najedu cca 35- 40 000km ) vyměním o-kroužek za 10kč a je zas klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoiseR Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Kluci neblaznete, tak jsem vrazil ranec do toho plastaku (objednanej jeste pred nazorama tady) a vypada to dobre. Jinak nekdo se ptal, auto ma najeto cca 103.000 km, problemy se zasiranim nadobky chl. kapaliny od oleje nemame, malilicko je emulze na vicku, ale jeste jsem snad nevidel fabii, co by to nemela, je to fakt decent. Takze uvidime, jak to bude drzet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoiseR Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Pava: to ti nezavidim, prace jak krava, penez jak krava a nakonec takova kravovina... No silenost, hlavne me zarazi, ze o tomhle servisy nevedi... Klasika... no nevím. já z origo krytem žádný problémy, o kterých tady píšete nemám a víčko těsní jak má. a to už mám fabii šestým rokem. a osobně si myslím, že motorový prostor s tím krytem vypadá mnohem lépe. Tady moje story s krytem a víčkem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=z%E1pach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Pava: to ti nezavidim, prace jak krava, penez jak krava a nakonec takova kravovina... No silenost, hlavne me zarazi, ze o tomhle servisy nevedi... Klasika... no nevím. já z origo krytem žádný problémy, o kterých tady píšete nemám a víčko těsní jak má. a to už mám fabii šestým rokem. a osobně si myslím, že motorový prostor s tím krytem vypadá mnohem lépe. Tady moje story s krytem a víčkem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=z%E1pach Já to naštěstí neplatil, bylo to služební auto. Úkol zněl jasně! Odstranit závadu, ať to stojí co to stojí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Kluci neblaznete, tak jsem vrazil ranec do toho plastaku (objednanej jeste pred nazorama tady) a vypada to dobre. Jinak nekdo se ptal, auto ma najeto cca 103.000 km, problemy se zasiranim nadobky chl. kapaliny od oleje nemame, malilicko je emulze na vicku, ale jeste jsem snad nevidel fabii, co by to nemela, je to fakt decent. Takze uvidime, jak to bude drzet... Tak Noise netreba robiť paniku.Ten dekel tam nechaj keď si ho už kúpil motor pekne vyumyvaj a po nejakom čase sa nato mrkni a riešiť budeš potom podla výsledku ako bude vyzerať motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoiseR Posted September 12, 2007 Author Share Posted September 12, 2007 pava: "ukol znel jasne" - VYBORNY! vikino: to je problem, co ted resim - jak/kde umejt ten motor - vsude tece olej a na benzince u WAPu by me asi neradi videli s otevrenym motorem, jak si to tam proplachuju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafel Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Vystřelování víček je nemoc francouzkých aut (ciltron, pežot). Kondenzát -pěna zasere odvětravácí hadici (asi tenká) a bum, víčko v pikači. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.