Přejít na obsah

Elektroinstalace tažného zařízení


hugito

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové :punk: Mám prosbičku. Nemá někdo ponětí kde se v Octavii připojuje zásuvka k tažnému zařízení? :rtfm: Nenašel sem žádnou vyvedenou svorkovnici nebo cokoliv podobného ani v chytré knížce to není. Musím se napíchnout na svazek drátů vedoucí do zadních světel. Děkuji za radu popř nějaký ten obrázek anebo schéma el. zapojení. -_--_--_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, blíží se zima a cesty pro dřevěné brikety do krbovek taky. Nechci otravovat pořád známé a pokukuju po tažném, vlek má tchán. Pokud budu montovat tažné zařízení tak mi ve škodovce říkali něco o výměně varovného přerušovače blinkrů, za silnější. Nevím jestli je to třeba, řídí i normální funkci blinkrů? Je mi jasný, že čím více žárovek tím větší proud poteče přes relé, nebo tranzistor, nevím čím to spínají.

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, blíží se zima a cesty pro dřevěné brikety do krbovek taky. Nechci otravovat pořád známé a pokukuju po tažném, vlek má tchán. Pokud budu montovat tažné zařízení tak mi ve škodovce říkali něco o výměně varovného přerušovače blinkrů, za silnější. Nevím jestli je to třeba, řídí i normální funkci blinkrů? Je mi jasný, že čím více žárovek tím větší proud poteče přes relé, nebo tranzistor, nevím čím to spínají.

Díky za odpověď.

Nechal jsem tam původní s vlekem jsem toho najel poměrně dost a relé funguje. Když jsem si montoval tažné tak jsem taky váhal jestli ho vyměnit, nakonec jsem se rozhodl, že nechám to původní a až odejde tak dám to silnější. Proč cpát Škodovce víc peněz než je potřeba?

Varovný přerušovač blinkrů řídí i normální blinkry je to klasický přerušovač nacpaný do vypínače.

Já jsem si tažné montoval sám a je to práce tak na 2-3 hodinky, v servisu nevím jestli uspěješ se žádostí aby ti přerušovač neměnili.

Editováno: , autor: murder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Ahoj, blíží se zima a cesty pro dřevěné brikety do krbovek taky. Nechci otravovat pořád známé a pokukuju po tažném, vlek má tchán. Pokud budu montovat tažné zařízení tak mi ve škodovce říkali něco o výměně varovného přerušovače blinkrů, za silnější. Nevím jestli je to třeba, řídí i normální funkci blinkrů? Je mi jasný, že čím více žárovek tím větší proud poteče přes relé, nebo tranzistor, nevím čím to spínají.

Díky za odpověď.

Nechal jsem tam původní s vlekem jsem toho najel poměrně dost a relé funguje. Když jsem si montoval tažné tak jsem taky váhal jestli ho vyměnit, nakonec jsem se rozhodl, že nechám to původní a až odejde tak dám to silnější. Proč cpát Škodovce víc peněz než je potřeba?

Varovný přerušovač blinkrů řídí i normální blinkry je to klasický přerušovač nacpaný do vypínače.

Já jsem si tažné montoval sám a je to práce tak na 2-3 hodinky, v servisu nevím jestli uspěješ se žádostí aby ti přerušovač neměnili.

nechal jsem taky původní šlape už čtyři roky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

ja som si ho daval robiť, cenu teraz neviem presne, ale okolo 65€. musel som to nechať namontovať, lebo som potreboval potvrdenie o odbornej montazi, s ktorym mi na urade zapisali tazne zo technicaku... a kable nebola ziadna priprava .... od zastrcky tahali k bocnym zadnym svetlam a tam to plastovymi svorkami prepojili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim,

pořídil jsem si tažné zařízení, které jsem bez problému namontoval. Problém mám momentálně s elektroinstalací, myslel jsem si, že to normálně zapojím vzadu do světel ale nevím co jsem udělal špatně. Při rozsvícení světel to normálně funguje (na zásuvce cca. 11V) a když k světlům zapnu pravý blinkr tak na zásuvce u obrys. světel je 5 V, takže světla na vozejku blika. Může se to napojovat do světel ? Popř. z jakého důvodu klesá to napětí na zásuvce u obrys. světel. Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 12 let později...

Mám dotaz ohledně zapojení zásuvky tažného zařízení na Škoda Octavia combi r.v.2000. 13 polova zásuvka. Jakmile jsem připojil vozík tak mě vše svítilo,ale po zapnutí blinkrů nešlo nic ani na autě. Zjistil jsem za oxidované kontakty na redukci i zásuvce. Koupil jsem novou. 7polovou. Zapojil jsem ji podle návodu na googlu,ale výsledek je stejný. Po připojení zásuvky vozíku nejde nic. Při měření napětí na zásuvce při zapnutí blinkrů mám napětí na kontaktu 1i4 jak. Vlevo tak i vpravo. Co s tím a kde hledat chybu? Děkuji za radu Karel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusit vynechat zasuvku/redukci a propojit kablese zkoušečkou/vozíkem na tvrdo. 

Musíš mět chybu v zapojení - skrat.

Teď je otázka jestli v zásuvce nebo v prodřenejch přívodních kabelech. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...