mischicka Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Ja na to nechvatam, spis tak vyhledove...nechal bych to az nekdy ke konci leta...ted uz to preziju a v lete to asi nema velke uplatneni. Pokud to neni jak u Passatu a Superbu se solarnimi panely ktery pohani ventilator a rozhani teplej vzduch! To by se mi libilo!Pro Tebe je auto pracovni nastroj, takze jasna volba... Tenhle systém u SUPa i v létě větrá, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Tenhle systém u SUPa i v létě větrá, že? Jo je to prave na leto. Kdyz auto je postaveny na slunicku tak pres solarni panely rozhani ventilator vzduch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Jo je to prave na leto. Kdyz auto je postaveny na slunicku tak pres solarni panely rozhani ventilator vzduch... V zimě to teda nic nedělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 V zimě to teda nic nedělá? Mělo by solární panel funguje na sluneční svit nikoliv na teplo.V zimě je toho sluníčka méně, proto je funkce omezená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Mělo by solární panel funguje na sluneční svit nikoliv na teplo.V zimě je toho sluníčka méně, proto je funkce omezená. Ne, tak jsem to nemyslel, zajímalo mě, jestli je na to napojená jen klima nebo právě i topení.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Ne, tak jsem to nemyslel, zajímalo mě, jestli je na to napojená jen klima nebo právě i topení.. Ale tak nam je to k nicemu, protoze Passata ani Superba nemame! Ne, funguje to jen v lete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Nezávislé topení pro model Škoda Octavia RS 2,0 TFSI bude v nabídce před letošní zimní sezónou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RoD Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 Tak já do toho v zimě šel. Teda 2.0 TDi. Jen případným zájemcům, aby se pořádně poptali. Vůbec jsem netušil, že mi vyvedou pod auto nějaký výfuk. Dali mi ho přesně před přední levé kolo, tak tam ta pozinkovaná Trubka pěkně svítí. Dost mě to zklamalo, od dob co jsem si nechal předělat fabku na LPG a koukal na ten děravý nárazník s napouštěcím uzávěrem jsem na takové dodělávky alergickej. No ale jakmile jsem to trochu rozdýchal, tak mi dost vadilo, že to vůbec nekomunikuje s climatronicem. Přesto, že to škodovka prodává zvlášť v sadě pro vozy s a bez climatronicu, tak to fouká vzduch úplně nezávisle na nastavení. Fouká, tak nějak fouká. Při minus 2-5 po ránu 20min nestačí. Je potřeba dát 30-40min a potom to je trochu cítit. Ono než se ta kapalina rozehřeje, tak uběhne taky dobrých 5 minut a do té doby to fouká dost studené. A v zimě mi po 20 minutách vždy navíc spustil alarm, asi to docela dává baterce zabrat, kromě toho že už tak dostává dost z té zimy. To mě přimělo i u realtivně nového auta dokoupit dobíječku a i tak občas dobít. Pak už byl klid. A pokud je auto rozehřátý a jen se někde zastaví a přitápí se tím, tak je tam nádherně. Ale jinak mě to moc neoslovilo. Nechal jsem to montovat podle vašich rad u Mácy. Ono, servis to bude asi dobrý, ale kdoví jakou sadu mi tam vlastně namontovali, aby to vůbec nějak šlapalo. V jiných servisech mluvili o neustálých problémech s tím spojených, tak jsem to radši jinde ani nedával. Ona škodovka to má asi stále nějak nedotažené. Rozhodně se asi vyplatí to koupit přímo z výroby a loni jak to dávala škodovka v paketu rozhodně s vyhřívanými sedačkami. Pokukuji po nich, poněvadž to topení u promrzlého auta prostě nestačí. Nebo mám nějak miň účinný systém :-( Dálkové ovládání s displejem je dobrá věc, ale rozhodně si nemůžu nastavit teplotu. Jen na ni koukat. A když mi řekne ráno, že mám v autě -2°C a po dvaceti minutách tam mám 0 nebo +1°C nic moc mi to neřekne. A u prohřátýho auta mi teplota vyleze třeba na 34°C, přesto že topím na 24 a čidlo prý dali dál od výdechu. Tak nevím, ale dá se s tím pracovat, po čase si to člověk osvojí a ví kde je realita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 Tak já do toho v zimě šel. Teda 2.0 TDi. Já mám nez. topení z továrny, právě v tom zmiňovaném zimním paketu.Jsem s ním celkem spokojený, zapíná mi 15 minut před odjezdem.Je fakt, že chvilku trvá než se prohřeje chladicí kapalina-vlivem montáže nez.topení jí je tam 9,5 litru ale na funkci si stěžovat nemohu, topí to dobře-mám ale benzínovou verzi.Výfuk mám taky před kolem ale vidět moc není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 29. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2008 Mám otázku, dá sa zohnať diaľkové ovládanie na originál nezávislé kúrenie aj za lepšiu cenu, ako to ponúka servis? kód ovládača je BHW000005. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolafa Vloženo 3. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2008 Topeni lidem bez garaze vrele doporucuji. Ja mam NT uz 7 let v octa 1. Montovali mi to ve skodovce, relativne dobre, az par veci, napr. ze prehodili pojistky a pak jsem byl 2x s tim v servisu, jednou mi uhnili draty, protoze tam neco chybelo a pak na vymenu svicky. Jinak je fakt, ze to obcas hulilo hezky (mam diesel). Ted pro kamosku shanim do O2, ale zatim jsem narazil na ceny 40+, to si muzou namazat na prsa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 5. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2008 Mám otázku, dá sa zohnať diaľkové ovládanie na originál nezávislé kúrenie aj za lepšiu cenu, ako to ponúka servis? kód ovládača je BHW000005. Ta cena je všude přibližně stejná, možná ušetříš nějakou stovku, ale víc ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 5. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2008 Jinak Paprička za 14 dní bude mít NT Eberspracher Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 mischicko, jak jsi dopadl s instalaci NT do 2.0 TFSI ? Nechce se mi procitat cely tvuj topic - par stranek jsem procetl (okolo 28.stranky) a nic jsem se nedozvedel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Aha :-) Od prosince ho mám v autě. Škodovka ho nikdy do OII nehomologovala, pořád mi jen říkali napište si za měsíc, jsou tam nějaké zástavbové kolize, takže jsem se obrátil přímo na zastoupení Webasto v ČR. Ti mi dali kontakt na montážní středisko v okolí (Jihlava) a s jejich machrem na topení jsem si domluvil montáž Eberspacheru (5 kW výkon, teplovodní, dálkové ovládání) a za dva dny práce mi ho do auta namontovali se vším všudy. Ještě jsem si vymýšlel kde chci mít vypínač v autě a nějaké další detaily. Teď je to 4. měsíc co ho používám a naprostá spokojenost. Dálkové ovládání je podstatně lepší než bylo na předchozích modelech topení (měl jsem ve Fabii), motor je po 30 minutách topení na 70°C, interiér adekvátně vyhřřátý; jediný problém co jsem řešil byl, že ve velkých mrazech mi vnitřní pohybové čidlo alarmu alarm spínalo, buď to bylo kvůli proudění vzduchu nebo tepelné dilataci plastů v interiéru, to nevím, ale i na to je řešení. Spotřeba proudu a paliva zanedbatelná, a starty naprosto vynikající, takže já jsem plně spokojen. Pokud Tě zajímá ještě něco dalšího, klidně se ptej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 A co cena ? Skodovka ho momentalne nabizi za priplatek okolo 23 000 KC (Ale porad ne pro 2.0 TSI). Funguje ti to i s maxidotem ? Jde nastavit aby to udrzovalo teplotu treba 21° - 22° ? (Napr. kdyz chci prespat v aute) A baterka by vydrzela pres celou noc ? Vyfuk mas kde ? Jako vsichni ? Pod levym svetlem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 23 tis. je jen cena topení, přidej si 10 tis. za dálkové ovládání a minimálně 10 tis. za práci, ve škodovce spíš víc, takže reál cena Webasta od škody je kolem 45 tis., já jsem se se svým Spacherem dostal lehce nad 40 tis. Snížit se to dá jedině tím, že si nevezmeš ten dálkáč, ale jen běžné ovládání v autě, ale potom to je jen "polonezávislé" topení, prt. musíš pokaždé do auta... S maxidotem to nespolupracuje, ale právě díky dálkáči mi to nevadí, nastavuju si to přes něj - dá se okamžitě zapnout / vypnout, naprogramovat podle dní v týdnu a také se dá nastavit jen čas odjezdu a topení si samo podle teploty spočítá kdy má začít topit, aby v čas odjezdu bylo auto vytopené. Jinak topení má dva výkony - HIGH a LOW, přičemž ten LOW je ideál právě na to přespávání nebo čekání v autě. Napětí akumulátoru ve voze je stále hlídáno a pokud poklesne na tuším 10,4 V, tak topení ukončí, abys pak nastartoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Hmm tak vychytane to je dobre, ale za 40+ tis mi to nestoji. Kdyby byla ta cena jako pri koupi noveho auta (okolo 23 000), tak by se o tom dalo uvazovat. Jedine koupit auto uz s bufikem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 I u nového to je + 10 tis. za ovládání, to není v ceně, jen ta práce odpadne. Ještě je možnost koupit ojeté topení, viděl jsem tuším už i na fóru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Slibované fotky zástavby topení - levé předkolí, resp. nárazník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 Mam NT original z vyroby (1.8TSI MR2010), vc. dalky. Zatim ho ted v lete vyuzivam (resp. vyuzival jsem) na pravidelne odvetravani interieru ve velkych vedrech v rezimu LETO, tzn. bez vlastniho vytapeni. Nicmene se chci zeptat - slysel jsem cosi o tom, ze by se melo NT i v lete obcas na nejakou dobu spustit i ve rezimu vytapeni. Jak to je prosim, vi to o tom nekdo vice ? Opakuji, mam 1.8TSI, tedy benzinove NT. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrc5 Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 Mam NT original z vyroby (1.8TSI MR2010), vc. dalky. Zatim ho ted v lete vyuzivam (resp. vyuzival jsem) na pravidelne odvetravani interieru ve velkych vedrech v rezimu LETO, tzn. bez vlastniho vytapeni. Nicmene se chci zeptat - slysel jsem cosi o tom, ze by se melo NT i v lete obcas na nejakou dobu spustit i ve rezimu vytapeni. Jak to je prosim, vi to o tom nekdo vice ? Opakuji, mam 1.8TSI, tedy benzinove NT. Diky. Ja som to po novom vyriesil rovnako ako ty uz z vyroby a este som ho v rezime zima nepustil... Zatial som mal vo vsetkych autach domontovane Webasto a z mojich skusenosti ti mozem povedat ze ludia z webasta mi to stale odporucili urobit aspon 2-3x za leto kvoli vodnemu cerpadlu v kureni a neviem este kvoli comu presne ale kedze som lajdak tak som sa skoro vzdy na to vyflakol a skoro vzdy sa mi kurenie zablokovalo a neslo spustit.... Prisiel som do servisu vybrali na chvilu jednu z 3 poistiek, zalozili naspat, kurenie nabehlo a fungovalo celu zimu normalne, iba mojej zene ktora chodila po 30min ranneho kurenia 4km do prace a poobede to zopakovala na ceste domov, kurenie vzdy do mesiaca zrusilo baterku. inak bez problemov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Přestalo mi fungovat NT. Byl jsem u známého na diagnostice (SUPER VAG) a nepodařila se nám vymazat pamět závad, která to asi celé blokuje. Test akčních členů proběhl bez problémů. Nevíte někdo jak to rozchodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Tak už to chodí, ať žije Google. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Alespon jsi mohl napsat o jakou zavadu se jednalo a jak jsi ji vyresil, aby ostatni vedeli co a jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.