Přejít na obsah

Nezávislé topení


grizzy

Doporučené příspěvky

Tak jsem narazil na takový zajímavý problém s dálkovým ovládáním Webasta - koupil jsem už dříve telestart 91 (4F0 909 509B) se znakem škoda na štítku i s dálkovým ovladačem, zapojil k webastu, akorát mi chyběla anténa. Ale i na koax to do určité vzdálenosti běželo včetně zpětného hlášení o zapnutí na dálkovém ovladači. Teď jsem koupil originál novou anténu škoda včetně vývodu pro Webasto, zapojil, topení sice ovládat jde i z velké dálky, ale nefunguje to zpětné hlášení - kontrolka na ovladači bliká jako když signál nebyl přijat. Když anténu odpojím, kontrolka zase funguje. Setkal se s tím někdo? Že by ta anténa byla nějaká vadná? Přijímá ale bez problémů.

Editováno: , autor: Marty8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam taky problem priatelia ze ked je webasto spustene tak sa mi niekedy (nie vzdy) cca po pol hodine ( doba nastavena na 40min) vypnu ventilatory a webasto dalej bezi len nejdu ventilatory a tym padom interier

chladne. Deje sa to od kedy mi v skodovke prehrali soft vo Webaste nakolko bolo na to vydane TPI. co to moze sposobovat? Baterka zeby pokles napatia pod nejaku hodnotu, alebo kedze nechavam ventilatory vo funkcii AUTO

tak moz sa stat ze interier dosiahne 22 C a vypne ich samo?

Poradte pls, dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,tak se přidám s problémem s NT.Když ho zapnu a motor není nastartovaný tak slyším jak začne hučet NT a chytne,hoří to cca 30 sekun a po té chvilce je slyšet že už nehoří ale jenom jede nějaký ventilátor či co.Když to napojím na vag tak zevadá žádná.A měřených hodnotách jsem vyděl že jak to hoří teplota rychle stoupá cca do 100C (trvá to cca 20sekund)a jak to dosáhne tak to zdechne teplota vyšplhá ještě cca na 115 a pomalu to pada.Ale už to nechytne.A v autě je pořád zima.Ale jak je motor nastartovaný tak NT jede.Jak vypnu zapalování tak během chvilky zase slyším jak NT zdechne a jen to hučí.Neví prosím někdo co to muže být??Nebo jak bych to mohl zjistit?? Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterii jsem nabyl a má 12.25V.Skouušel jsem to zátěžákm a bateriie drží.Chtěl jsem se zeptat jestli to nemuže být čerpadlo. Popřípadě jak se dá vyskoušet to čerpadlo.V odborném servise jsem nebyl.Já jim moc něvěřím.Myslím si že tady na foru tomu někteří lidérozumí daleko více jak odborný servis.Tam se mnění díly kus za kus dokud to nefunguje.A kdo to má potom platit.To je má skušenst :(

Editováno: , autor: carda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vie my nietko povedať rozdiel v nezávislom kúrení (diesel) origo Octavia MR 2011 vs. Superb MR 2011 ?

Pri všetkých modeloch, vrátane Yetiho má obj. kód PHC.

Podľa cenníkov, som sa dozvedel len toľko, že Yeti a Octavia by mohli mať funkcie zapnutia, cez MAXI DOT s časovým nastavením alebo stlačením knoflíka na Climatroniku, kde u Superba je naviac ešte diaľkový ovládať (ON, OFF).

Má to niekto a aute, a pozná funkcie, rozdiely ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam otazku na odbornikov, opakovane som si vsimol, ze ked bola vonku teplota pod nulou a nastartoval som studene auto bez predchadzajuceho pustenia NT tak sa kratko po nastartovani aj tak samo zaplo (kontroka nic nesignalizovala) a zastal som o par km a vypol motor tak sa NT vyplo. Zavisi to od teploty vody v systeme a funguje to zaroven ako prihrev motora nejako automaticky?

DIK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Mam otazku na odbornikov, opakovane som si vsimol, ze ked bola vonku teplota pod nulou a nastartoval som studene auto bez predchadzajuceho pustenia NT tak sa kratko po nastartovani aj tak samo zaplo (kontroka nic nesignalizovala) a zastal som o par km a vypol motor tak sa NT vyplo. Zavisi to od teploty vody v systeme a funguje to zaroven ako prihrev motora nejako automaticky?

DIK

Tuto zimu jsem měl podobný problém s kouřením, takže jsem měl možnost potvrdit tvou teorii, když jsem stál v zimě (cca -8 a méně) a čekal, až se uvolní silnice (zablokovaná auty, co nezvládla vyjed do kopce), klesla teplota vody a topení se zaplo - motor pořád běžel. Manželka se lekla, že hoříme, dým zprava i z kapoty, nakonec jsem to přemluvil a vypnul. Bohužel napořád, takže jsem byl v největší sezóně bez topení :-(. Teď to bylo v servisu, když mi někdo pomohl od Columbuse, tak uvidím, zda to běhá bez potřeby Hasičů... akorát je teplo venku nějak nesedí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravím vás pánové..

Jsem polo-spokojeným uživatelem NT v O2 2.0FSI. Ten kousek co zbývá do spokojenosti je že mám dálku od Eberspacher TP5, která sice dokáže rozpohybovat ventilator (v letě to bylo celkem co k čemu) ovšem topení už nezapne. Přitom po naprogramování přes maxíka topení chodí krásně tak jak má a je radost přijít do vyhřátýho auta.

Na tu dálku jsem objednaný na uterý, tak snad na to příjdou.., ale pokud byste k tomu měl někdo nějaké poznatky, tak sem s nima.

Další věc a ta mi vrtá hlavou - pan z Webasta mi říkal, že topení zahřívá vodu asi na 75°C.. Takže když nastartuji, tak voda už by měla byt na 75°C a po par metrech by se měla dohoupnout do 90°C, říkam to správně? A tady nastává problém. Naprogramuji si topení, 30minut běží a krasně vytopí interier... Jenže nastartuji a ručička teploměru je stále pod 50°C a na benzínový motor se mi dnes (-1,5°C) voda na 90°C zahřála až po 13km (resp. 14km jízdy).. Jindy to ale tolik netrvá (i když na poměry benzinu je to stále dost dlouho než se zahřeje na 90).. takže asi termostat, že?

S tím je nejspíše spojeny i další poznatek. V dřívějším autě jsem jezdil s klimou na 22 max 23°C a bylo mi krasně. Ted jezdím spíš na 23,5°C abych měl nějaky pocit tepla.. spíš laboruji mezi 23,5 a 24-24,5°C..

A další věc - trošku ubývá chladící kapalina. Nemužu říct kolik přesně km jsem najel od te doby co jsem dolil vodu - řekněme že tak max 2000 s tím, že v nadržce trošičku chybí?.. asi tak..

No panové - co si o tom všem myslite? Mají všechny tyto věci spojitost?

Editováno: , autor: Céda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To Céda: Ahoj, tak jsme na tom podobně - teda s jednním postřehem - NT mi auto krásně vytopí, po 30 minutách se samo vypne, pokud hned nastartuju, tak se ručička teploty ani nehne a přesně až po X km, jako by byl okruh vody stále studený, přitom v autě mám krásně teplo ... O2 1.9Tdi MR06 - ThermoTop-V diesel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problém s dálkou vyřešen. Ale stejně je to shit a tak přemýšlím o tom, jak by se to dalo spouštět nějakym relatkem přes mobil..

Nekrisek: jo s tou vodou je to stále nějaký divný.. Ale (ne)doporučuji Ti psát na Webasto, protože tam Tě vyfakujou. Já chtěl po nich jen nějaky informace jako kolik to topení žere benzínu a tak a oni mi řekl at se obrátím na škoda auto.. Je to normální toto?

Jinak co se týče mých zkušeností s autorizovanými servisy jak Webasta tak Eberspacher tak všuchni ví uplnou <>, ochota nula. Příjdou mi jak kluci z autorizaku kteří dokáží jen měnit díly.

Ovšem jeden plamínek naděje tu je - servis Webasto na strakonický. Tam pánovi dávám jedničku za ochotu a tím že měl snahu něco vysvětlit. Rozhodně nejlepší co jsem ze všech navštívil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani se jim ve webastu nedivím, že se termotopy V nechtějí zabývat, byl to přešlap vyrobený na zakázku VW a nejvíc problémů to udělalo právě webastu.

Ta centrála webasto na P-4, kam si nejspíše volal funguje víceméně jen pro participující servisní partnery, z ulice si tam nikdo nic nekoupí

Ono plno těch servisů webasto brzy příjde o zastoupení, právě díky jejich ochotě a tím pádem počtu zakázek.

Ten servis na Strakonické je celkem známý a mohu ho také doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě ale jako zákazníka moc neuspokojuje. Je natom uveden vyrobce Webasto tak to logicky řeším s Webastem. Pokud s tím nechtějí mit nic společnyho tak tam ma byt štítek škoda-auto a řeším to se servisem. Tenhle argument pro mě neobstojí. Vyrobcem je webato, to zde ma zastoupení a nevím kdo jiny už se v tom ma vyznat než centrala.

Jo ty servisy jsou hruza a to stejny pro Eberspacher. Tragedie. A to jsem psal všem kteří byli uvdedeni v servisni listině pro všechny kraje že dělají osobní auta mail a teda co odpověd to jina rada případně nic nebo rovnou jasna neochota to řešit.

Nechci se nějak zbytečně rozčilovat. Jen dávám k dobru svou zkušenost. Třeba v budoucnu bude někdo řešit obdobny problém a strejda google mu poradí odkazem sem.. :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...