Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

tak nahozeny silentbloky ze S Cupra, auto Fabia V3 1.4TDI

neda se s tim skoro jezdit, jen co bude cas, jdou pryc a misto nich ty z Pola

takze vsichni, co mate V3 TDI a stejne "chytrej" napad jako ja a chcete dat ty z Cupry, nedelejte to, budete mit z auta maxivibrator ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hotovo!!!Celkem to šlo,ale bez přípravků by to určo nešlo.Pokud je máš jak píšeš,tak se toho nemusíš bát.Návod tady taky je,tak držím palce.Měl jsem to udělané asi za 4 hodiny,což si myslím,že je docela dobrý nato,že jsem je měnil poprvé.Příště to bude rychlejší.Nebo raději už ne...Dával jsem ty origo 1KO...Ještě jsem si do ramene udělal závit M12,aby se dalo rameno dobře vtáhnout do silentbloku.To jsem tady taky vyčetl.Nic se nevrtá jen udělá závit.Šroub jsem použil M12x50 a přes podložku natáhl.Kdyby jsi měl dotaz,tak napiš a snad pomůžu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mením silentbloky s prípravkom, čo som si napochytro zbúchal a ide to s ním veľmi rýchlo. Inak tie silentbloky su dosť namáhané komponenty, pozrite si toto video a uvidite: http://www.youtube.com/watch?v=TJeB1zth01w. Nabudúce už budem montovať zosílené 1K0 407 183 E. Pripájam prezent aj s popisom používania prípravku a jeho rozmery na výrobu. Mám tu nejaké ohlasy na môj prezent a mierne ho aktualizujem.

Tak podle stahováku "neutrona" jsem si vyrobil stejný a super, jen při nandavání jsem se musel více soustředit, šlo mi to pořád trochu šejdrem, ale pak jsem ořiznul gumový, půlkruhový výčnělek na silentb. a O.K., Jedinej problém, že jsem ulomil šroub předního silentbloku a čekala mě koupě nový konzole, kterou jsem koupil na vrakáči spolu s ramenem za 1000,- Kč. Silentblok jsem teda nandal přes podložku do konzole už ve svěráku. Dělal jsem to na autě, které mělo nalítáno 207000 km, 1,2 , 12V, původní silentbloky, zatím jednu stranu, tu pravou, která je horší, protože šroub předního silentbloku se dává nazpět špatně, vadí tam olejová vana, ale podařilo se. Při jízdě je opravdu znát výsledek. Ještě mě čeka levá strana a pak obě strany na svý Fabce.

Jestli mate někdo radu, jak vyndat šrouby z konzoly a neulomit? Poraďte, všem se to určitě hodí. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

přesně tak...jsoou dvě řešení, který něco vydrží

1.) verze z ibizy cupra díl č. 6LL 407 183

2.) verze z audi A2 díl č. 8Z0 407 183 A

obě verze plné silentbloky, rozdíl je v tvrdosti směsi...audi má měkčí a měla by být ok jak do HTp tak do dieselů, Cupra je tvrdší a někteří s HTP nebo dieselama (hlavně tříhrnkama 1.4) nadávají na vybrace v nízkých otáčkách

origo a zesílený stojí za vyliž..... a jsou to vesměs díly na 3-4 výměny oleje, pak hurá výměna :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne ostalo z tych zosilenych vid priloha,4 mesiace mi vydrzali.... takze se pridavam k Kibimu nazoru na ne...

teraz mam cupracke,na jar bude rok co s nimi jazdim a max spokojnost....

coze ,coze?? to akosi rychlo posli.

Este ,ze som si tie z Audi odlozil do fioku - "kdyby neco".Mal som ich totiz kupene ako prve.Medzitym sa vsak vyzvedelo,co su tie zosilene zac a ako sa daju zohnat,takze ostali do rezervy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozice silentbloků při lisování je popsaná i v tomto tématu:

http://forum.skodahome.cz/topic/34286-silentbloky-predni-napravy-vule-napravy/page__view__findpost__p__1168097

Jinak já mám 1K0 přes 1,5 roku a 30000 km - zatím bez jediné prasklinky. Záleží i na motorizaci a způsobu provozu. Kdysi (mám dojem, že i v tomto tématu) Jarda "JaKr" měřil ten rozdíl v tuhosti Cupra a Audi bloků a zase takový rozdíl to nebyl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já mám 1K0 přes 1,5 roku a 30000 km - zatím bez jediné prasklinky. Záleží i na motorizaci a způsobu provozu. Kdysi (mám dojem, že i v tomto tématu) Jarda "JaKr" měřil ten rozdíl v tuhosti Cupra a Audi bloků a zase takový rozdíl to nebyl.

u mne necelých 10 měsíců a KO, ale jasný že něco jinýho je to na HTp a něco u mne na TDi ( navíc i ten 3násobný výkon a krouták + větší váha udělá své).....rozdíl je v tom, že dost lidí si u Cupra silentbloků stěžuje na přenos vybrací, u těch z A2 už to údajně není tak markantní...já je tam prdnu až bude lepší počasí, tak pak poreferuju ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mna 4mesiace a K.O. ako som uz pisal hore.... a to nemam ziadny extremny čip.... cca100kw

takze u 1.9tdi ci uz je čipnuta alebo seria,tak tie blata silentbloky utrhne alebo rozmlati tak ci tak....

tie obyčajky by som odporucil na sdi,1.4tdi,a vsetky benziny... proste tam kde chyba kruťak a vykon....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...