Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdar chlapi,

u tohoto motoru se mi rosvítila kontrolka emisí. Na diagnostice je závada 17443 čidlo NOX( G295)-nevěrohodný signál a

závada 16804 řada válcu 1:katalyzatorový systém-malá učinnost. Obě závady sporadické. Motor má najeto 92000km. Myslíte, že je v háji kat nebo čidlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Pro toho koho to zajímá, případně pro zájemce o koupi octy s 2.0FSI odpověď na otázku kolik to žere: za posledních 5000km 7,5l/100 N95. Z toho 3400km silnice typu rychlostní komunikace a silnice I. třídy. Značné výškové rozdíly (Rakousko, Slovinsko, výjezd na Mangart, triglavská cesta apod). cca 500km dálnice cca 140km/h, Zbytek couračky po Praze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Je to jen můj názor, ale podle mně by to nemělo vadit jezdit na 95ku jen z ohledem "menší výkon". Jak by mohlo 95 oktanů zničit motor? Použili 98 kvůli výkonu. Problém bych viděl při použití E85, ale to není věc diskuze.

Editováno: , autor: ji6006
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj FSIčkáři,

pokusím se oživit trošku téma a zeptám se. Jakou máte zkušenost se životností motoru? Nebo možná bych měl napsat spolehlivostí po vyšším nájezdu (150k/200k a více). Rád bych koupil ojetinu, do 150 000 Kč a tak mě zajímá, jestli mám nějak brát ohled na najeté km a nebo to nemám řešit a radši koupit auto s lepší výbavou, byť s více najetýma km. Samozřejmě se rozhoduju mezi 1.6 MPI, 1.6 FSI a 2.0 FSI. Původně jsem teda napřed chtěl O2 v naftě, ale kolegové v práci mě přemluvili, ať koupím benzín, jelikož opravdu s mým ročním nájezdem 10 - 15k km to nemá cenu. Navíc při mé velké smůle kupovat naftu asi nemá cenu, když určitě po měsíci budu měnit všechno to, co má nafta oproti benzinu navíc. Zužil jsem to právě na tyto 3 motorizace. Podle mě MPI je jasná volba, pokud chce mít člověk klid na duši a spokojí se s menším výkonem. No a pokud FSI, tak asi 2.0 kvůli 6 kvaltu. Ale ve výsledku je asi jedno, jestli 1.6 nebo 2.0. Jen mě zajímá, jestli se to vyplatí koupit a nebo mám jít radši do jistoty MPI. Tak průběžně jsem si četl toto téma a nepříjde mi, že by to měl být nějaký šunt, ale potřeboval bych někoho, kdo třeba koupil ojetinu, co měla aspoň 200k a jaký z toho má pocit. Popřípadě kohokoli, kdo už má nalítáno aspoň přes 150k. Budu rád za cokoli.

 

Předem moc díky :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...