Přejít na obsah

Zadrety motor 1.4 MPI


Emanuel

Doporučené příspěvky

Tak tohle bylo teda opravdu vycerpavajici cteni.

Ahdul, pokud ti to nedoslo tak ti tady vecina lidi radila velice dobre a snazila se. Ale ty se jen ptas a cekaz ze ti kazdy hned vsechno rekne a i kdyz ti tady radil kazdy to a tamto, tak ty si stejne udelal uplne neco jineho po svojem a pak se divis pro to je tak a tak.

To co ti psal Ekkar z Bastlirny je fakt. A ty nez aby ses nad sebou zamyslel, tak mu tady pises takove ko*otske recicky. Kdyz tem motorum nerozumis, tak si to proste priznej a ne ze do vseho rypes a snazis se to udelat po svojem. Podle me ten motor ti s tou upravenou hlavou dlouho nevydrzi, kor kdyz porad klepe a je jen otazka casu kdy tady zase budes s prosikem psat..Pomoooc me to nejede, cim to asi tak muze byt....

Nebudu ti nic nalhavat, ale na takove lidi jako jses ty jsem primo alergicky :wacko:

Kazdopadne vsem ostatnim preju krasne proziti svatku vanocnich :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

grym myslim si ze dost zbytocny prispevok a ak si si nevsimol ja som bol vdacny za kazdu radu a nehovorim nikde ako sa v com vyznam ... a kazdi sa uci tak nechapem preco by som nemohol rypat a skusat je to len na moju skodu ked sa to posere tak ze tak... a klepali to hydrostely ktore boli narit v motore ktory som kupil...a nabuduce ked si budes potrebovat napisat taky prispevok tak ho kludne hod do SZ myslim si ze ludi moc nezaujima na co si a neni alergicky....

Neber to osobne nechcem byt s nikym za zle :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahdul, ty ****t ******ý, poznáš to o tej trafenej husi, čo najhlasnejšie gága? Na tvojom mieste by som držal hubu a krok. Všetci sa tu snažia nájsť príčinu zadierania sa tvojho motora a napokon vylezie najavo, že si sa na ňom najviac podpísal ty sám svojou sprostosťou. Nemám viacej slov...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahdul: Tak vidis, nejsem sam co ma stejny nazor na Tebe, takze myslim ze to ze jsem to napsal sem bylo v poradku. Nehlede na to, ze to uz i prehanis s tim ze ani nejsi chlap, kdyz jak vidim uz musis i lhat abys nevypadal jako pitomec. Psal jsi ted posledni prispevek, kterym si protirecis proti predeslim cos napsal....hmmm

AHDUL: 26. prosinec 2012 - 02:42 a klepali to hydrostely ktore boli narit v motore ktory som kupil

Ono by na tom nebylo nic divneho, kdybys ovsem predtim nepsal toto coz uplne vyvraci to co si napsal naposledy

AHDUL:11. září 2012 - 09:31

ja som kupil motor normalny a hlavu som mal na svojom upravenu a prehadzoval ju na novy motor.. hlava je znizena a upravene sacie a vyfukove kanaly... s blokom sa nerobilo nic ... vacka je tam povodna a klepe to len na teplom pri akceleracii sa to tusim straca ale mozno len ze uz nepocujem koli hluku to klepanie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosímvás když už se tu bavíte o klepání hydroštelů v souvislosti se zadřeným motorem. Vadí moc, když při studeném startu motor 3x-4x zaklepe? Jako by čerpadlo nestihlo natáhnout olej :( Pak pokud je mráz, tak to pár metrů klepe jen potichu jako by byl jeden hydroštel načnutý a za tepla to neslyším vůbec .. díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jich mám.. jen je vyřeším okamžitě jak nastanou a nestihnu zde ani napsat :D ale díky tomuhle fóru jsem se začal orientovat v autech a vždy se sem rád vracím :) Jo, zapoměl jsem, vše je to díky lidem, kteří si své zkušenosti nenechají pro sebe. Díky moc :)

Ale teď zpět k mému dlouhodobému problému :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr: Ahoj, dlouho jsem te nevidel. Asi je to tim, ze vic sleduju sekci Octavia :kol-28: Jinak to zaklepani pri studenem motoru je normalni, kdyz uz ma motor neco za sebou. Jako horsi by bylo kdyby ti to klepalo teple, to je pak uz na vymenu. Ale takhle to vubec neres a klidne jezdit. Jen proste je dulezite tomu motoru neslapat moc na plyn kdyz je studeny.

Sousedce jeji Fabca vydava zvuky pri startu jako diesel, a ma to 1,4 16V ale po chvilce to ztichne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody jsou měněné při 145 000 .. :/ jinak nechhodil jsem tady, protože jediný problém co s tím autem je je to klepání při nastartování zmrzlého motoru :) a trochu úbydek chladící kapaliny už vím že to ubývá okolo čidla ventilátoru na chladiči :) a na rady ostatním toho zas tolik nevím :( Navíc .. řeší se tady pořád ty samé problémy dokola :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 45 000 a studenej motor chrochtal prvních pár vteřin chodu vždycky, co to auto mám - od 18 200km. Teď před zimou jsem nechával měnit olej, na přímluvu servisáka jsem místo patřičnou VW normu splňujícího Shellu Helix 10W40 koupil o třídu lepší a přitom skoro stejně drahej Shell Helix Ultra s klasifikací 5W40 - a ejhle, hydroštel na čtvrtým válci, kterej mi s olejem 10W40 pravidelně tikal i za tepla jako časovač na bombě, se po nalití 5W40 utišil a už ani nehlesne...!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže mám zkusit dát 5W-40? Chybí mi 3000 km do výměny oleje .. takže to asi provedu no ..

Moment a nemusí se provádět výplach nebo něco? A ty máš trochu jinačí motor než já .. máš 16V nevadí to? Máš přeci jen novější konstrukci od VW .. Jak jsem auto kupoval, tak měl plnou syntetiku olej 10W-40 sportovní castrol nějaký a byl ticho.. je fakt že problém začal tou 10W-40 a já blbec jí tam pořád liju.

Nestane se motoru nic po přejdění na jiný olej? :/ nezasere se náhodou? Někde tu ot om je téma..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, pokud se jde z 10W40 na 5W40, bylo mi jednoznačně řečeno že to problémy nedělá. Dokonce jako první mi tlačili olej 5W30, jenže když párkrát do roka vytáhnu auto na dálnici a rozhodně se po ní nepohybuju těsně pod limitem, tak se mi ta horní "tepelná třída" -W30 zdá být málo, radši jsem dal -W40. Přitom i ten 10W40 Shell Helix má na obale napsáno, že VW normu pro hydroštely plní - takový to VW50x.xx. Ale jednoduše asi ne dost dobře - a Drobečkových 16V to poznalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale to je plná syntetika a já tam liju polosyntetiku :( Bojím se jen aby to nerozežralo usazeniny a nezadřelo motor..

Kámoš co mě to auto opravuje, říkal ať se spíše připravím na výměnu hydroštelů že na octavce tdi mají životnost 240 000km a já mám 197 300 takže už jsou asi dost načnuté.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 199 000 km a nedavno kdyz sem delal hydra za ty pouzity tak sem presel taky na plnou syntetiku z polosyntetiky ;)

zadny uvolneni a podben sem nic takovyho nepoznal hele takze bych se toho rozhodne nebal ;)

JINAK NEVITE CO BY TO MOHLO KLEPAT ME ?

JESTLI FAKT TY ROZVODY ?

PODOTYKAM ZE MAM ROZVODY MENENY A MAM NA NICH NAJETO UZ 60 000 KM ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hydra urcite nejsou china a olej urcite taky neni spatnej,.... zase ze me nedelej mental :D

sice mam papir ze sem AUTOMECHANIK s vyznamenanim :D ale tak tupej az nejsem :D

ale s timhle si nevim fakt rady.....

HYDRA JSOU NORMALNE ORIGO SKODA ...... je na nich logo skoda a pochybuju ze by chinani dospely az takhle daleko ;)

a OLEJ je normalne PLNA SYNTETIKA SHELL 5W40 ;) ..... oznaceni 5W30 je LONGLIFE neboli s delsim intervalem vymeni oleje

zvuk nahrat muzu ale zase pak nevim jak ho preformatovat nebo tak neco,.... v tomhle si v oboru IT fakt nerozumim :D leda ze bych ti to poslal a ty ho nejak preformatoval ;)

.......... no draha oprava to bude to si pis ;) to bych koupil rovnou uz novej motor :D neboli spis jetej no ;) to vyjde na levnejc, ale taky zalezi jakou kdo ti udela cenu za praci, pokud si to nebudes delat ty teda no ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak můj kamarád a zároveň mechanik se na to ještě koukne semnou a rozhodne se zda dělat hydra nebo ne. Každopádně nechci kupovat jetý motor to podle mě levněji nevýjde. A navíc vím že ten motor má najeto těch 198 000 a nežere ani kapku oleje. Nejsou s ním žádné problémy ani se zbytkem auta a zásah v podobě výměny motoru je podle mě daleko drastičtější než výměna hydrozdvihátek .. :)

Tak ono stačí nahrát video na telefon a dát ho na youtube.com tak jsem to udělal já, pak sem jen hodíš odkaz a každý se koukne(poslechne).

A kolik tebe stála oprava těch hydroštelů?

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrkiller: :smich: ja ti to rikam porad, moc to prozivas. Proc bys proboha menil motor kdyz ti za studena trosku zaklepe a pak je jinak vsechno OK. Jako ja jak jsem mel jeste Fabii tak jsem tam taky nalil 5w40 a auto poznatelne lepe startovalo jak byly ty extremy pres -20C tak jsem auto bez problemu natocil. A motor byl tizsi pri startu a to o hodne. A na tachu jsem mel pokud se nepletu pres 230tis. A auto taky olej nezralo a nic se mu nestalo. Je to jen jina vyskozita oleje, takze nejake rozpousteni usad nehrozi, jelikos oleje 10w40 jsou skoro srovnatelne vykonostne a maji taky cistici sajrajty v sobe, takze tyhle povidacky jsou z dob kdy nebyly oleje oditivovane.

Jedine kdyz by ten motor prejizdel intervaly a olej nebyl meneny, tak by tady hrozilo uvolneni bordelu, ale ty menis poctive, takze se nemusis bat.

Normalne kup 5w40 nejake rozumne znacky a uvidis ze budes spokojeny, k tomu kvalitni filtr a motor se urcite zklidni.

Dos vyhodne se prodavaji oleje Total 5w40, takze bych volil asi tady. Jinak ja jsem teda zastancem Mogulu :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to máš pravdu že to moc prožívám :D Je to opravdu MÉ první auto .. navíc je to vzpomínka na mou přítelkyni, která mě ho vybrala a nechci ho zničit. Chci aby jezdilo dokud neskončí na totální selhání motoru. A to ještě budu zjíšťovat co se stalo :kol-32:

Tak jo gryme dám na tebe .. Kde bydlíš prosímtě? :D

Já lil Castrol jednou, pak jsem přešel na Shell (aby motor dobře šel :p ) a jsem spokojenej takže zůstanu u SHell

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo no vidis to to me zase nenapdalo ze by si nevedel co tomu motoru je, ale kdyby si vedel z jakeho auta je a podobne tak je to zase o necem jinem

no kupoval sem osum jetejch hyder, cena: 1000 kc + tesneni pod hlavu 300 kc a praci sem si delal sam v dilnach ale musel sem zaplatit za to ze tam auto stoji a to bylo nejaky 300 kc + olej ale ten sem mel zadarmo protoze sem vyhral poukazku v soutezi od SKODADILY takze me hydra komplet staly 1600 kc

a ted otazka jestli sem tomu nejak pomohl,.... ja bych rek ze jo,... protoze tamto mlatilo silene,... tedka to je spis takovy houpavy,... tezko rict no :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...