ITT Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Nekdy ,pri jizde primym smerem nechce drzet stopu a vyzaduje permanentni manevrovani volantem a je to citit hlavne na 15"kolech.A volant, jakoby mel nejakou pruznou vuli, nebo mrtvy chod.Kratce, tahne do jedne strany a kdyz to zkorig. uz musim zpet,nebo tahne opacne.Poradte co s tim.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 (editace) Nekdy ,pri jizde primym smerem nechce drzet stopu a vyzaduje permanentni manevrovani volantem a je to citit hlavne na 15"kolech.A volant, jakoby mel nejakou pruznou vuli, nebo mrtvy chod.Kratce, tahne do jedne strany a kdyz to zkorig. uz musim zpet,nebo tahne opacne.Poradte co s tim.Dik nech si udělat geometrii a zkontrolovat vyvážení gum a pokud si vzpomínám, tak to tu někdo už popisoval, ale nevím, kde Editováno: 29. leden 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 začni tím nejjednodušším a překontroluj tlak v pneumatikách. Vem taky za kola, jestli tam není nějaká vůle. Je to velmi nepravděpodobný, ale už jsem viděl kola povolený na šroubech. OII je taky (hlavně vzadu) dost náchylná na rozhození geometrie. Doporučoval bych jí udělat taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 začni tím nejjednodušším a překontroluj tlak v pneumatikách. Vem taky za kola, jestli tam není nějaká vůle. Je to velmi nepravděpodobný, ale už jsem viděl kola povolený na šroubech. OII je taky (hlavně vzadu) dost náchylná na rozhození geometrie. Doporučoval bych jí udělat taky. ty kola povolený na šroubech se daj poznat i podle takovýho divnýho cvakání, taky jsme měl už tu čest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 začni tím nejjednodušším a překontroluj tlak v pneumatikách. Vem taky za kola, jestli tam není nějaká vůle. Je to velmi nepravděpodobný, ale už jsem viděl kola povolený na šroubech. OII je taky (hlavně vzadu) dost náchylná na rozhození geometrie. Doporučoval bych jí udělat taky. JJ, máš pravdu.Udělal bych to samý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 29. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Kola jsou ok a zapomel jsem jeste napsat,vuz je novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomson Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Kola jsou ok a zapomel jsem jeste napsat,vuz je novy Tak neváhej a šup s ním na reklamačku !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 29. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2008 (editace) Ok,ja jen aby jsem byl pri reklamaci moudrejsi,kdyby to chteli hodit do autu Editováno: 29. leden 2008, autor: ITT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Tento problém jsem měl, a popisoval jsem ho někdy dříve. Při přímé jízdě jsem musel neustále korigovat směr a volant měl jako by vůli nebo jako boční vítr. V servisu řekli že je to v pořádku. Říkal jsem, že ve Fábii, kterou jsem měl před tím to nedělalo, a líp se řídila. Garanční technik: "Jó pane, tady máte úplně jiný řízení- Elektromechanický, to řídí samo." Po peripetiích mi neochotně přeprogramovali posilovač, a vše je v pořádku. Ještě příznak: Když máš nastartované auto, tak i při malinkém zakývání volantem se musí kola pohnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 29. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Jj,to je presne ono ,dík moc .Taky jsem mel Fabii a nebyl zadny problem.Takze posilovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Jj,to je presne ono ,dík moc .Taky jsem mel Fabii a nebyl zadny problem.Takze posilovac no vidíš, teď můžeš do servisu přijít rovnou i s diagnozou. To oni mají rádi , tak je na tu myšlenku musíš navést opatrně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 31. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Jasne,pristi tyden jdu na to.Zoro,kdyz pohnu volantem,reaguje docela slusne,ale ne okamzite,nejaky ten mm tam vule je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Ten pohyb kol vyzkoušej na hladkém povrchu. Podívám se doma, jak velký pohyb musí být, aby se pohly. Za jízdy i když pootočíš jen milimetr, tak auto začne lehce zatáčet. Ale může to být i pneumatikama, nebo geometrií. Nebo, jestli máš možnost to porovnat s jinou O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 31. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Za jizdy mm nestaci,je to presne jak si psal,jako bocni vitr.A kdyz pootocim malo,nic se nedeje,kdyz pootocim vic,zabere,ale to uz musim zpet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Včera jsem to zkoušel, a je to prakticky bez vůle. Jak píšeš, že pootočíš a nic se neděje, a pak je to moc a musíš zase vracet, to je přesně to, co jsem měl. Ale jezdím občas Feldou, kde je vůle taková, že se to nedá ani srovnávat. Je možné, že takových lidí je mnohem víc a pak mají pocit, že jim auto už ve 160km/h plave a jdou na geometrii. Kdybych neměl předtím Fabii, ale Feldu, tak na tu vadu ani nepříjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Stejný pocit jsem měl i já, když jsem měl novou OC II. A to jsem předtím jezdil s OC I. Teď už jsem si zvykl, buď já nebo auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ITT Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 (editace) Jj,díky Zoro Editováno: 1. Únor 2008, autor: ITT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carrera1 Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Ahojte,podobný problém mám aj ja a po prečítaní týchto odkazov som navštívil značkový servis Škoda v NR a tam ma vysmiali,že čo je to preprogramovanie posilovača riadenia. Spravili mi rôzne testy a na aute nezistili žiadne závady. Chcem sa spýtať či mi neviete poradiť,auto nechce držať stopu na ceste a pri vyšších rýchlostiach to robí dosť veľké problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Ahojte,podobný problém mám aj ja a po prečítaní týchto odkazov som navštívil značkový servis Škoda v NR a tam ma vysmiali,že čo je to preprogramovanie posilovača riadenia. Spravili mi rôzne testy a na aute nezistili žiadne závady. Chcem sa spýtať či mi neviete poradiť,auto nechce držať stopu na ceste a pri vyšších rýchlostiach to robí dosť veľké problémy. Jestli máš auto v záruce, tak počkej, až ti skončí, pak ti to rádi udělají . V mém případě se jim do toho vůbec nechtělo a garanční technik po projížďce tvrdil, že je to v pořádku. Zrovna se mnou byl kamarád, který tam má protekci, tak mi docela pomohl. To přeprogramování probíhalo podobně, jako když se kalibruje Joystick na PC. Byl jsem u toho. Potom to řízení fungovalo přesně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saiborg Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 (editace) Jestli máš auto v záruce, tak počkej, až ti skončí, pak ti to rádi udělají . V mém případě se jim do toho vůbec nechtělo a garanční technik po projížďce tvrdil, že je to v pořádku. Zrovna se mnou byl kamarád, který tam má protekci, tak mi docela pomohl. To přeprogramování probíhalo podobně, jako když se kalibruje Joystick na PC. Byl jsem u toho. Potom to řízení fungovalo přesně. Tak mne to robí hlavne s Continental EcoContact3. Editováno: 27. Září 2008, autor: Saiborg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alojz Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Včera jsem to zkoušel, a je to prakticky bez vůle. Jak píšeš, že pootočíš a nic se neděje, a pak je to moc a musíš zase vracet, to je přesně to, co jsem měl. Ale jezdím občas Feldou, kde je vůle taková, že se to nedá ani srovnávat. Je možné, že takových lidí je mnohem víc a pak mají pocit, že jim auto už ve 160km/h plave a jdou na geometrii. Kdybych neměl předtím Fabii, ale Feldu, tak na tu vadu ani nepříjdu. Pokuď jsem správně nastudoval brožuru, tak u OII se zvyšující rychlostí řízení "tvrdne" a jak je uvedeno výše pocity se blíží Feldě, tam jsem na dálnici jel a když jsem trochu pootočil volantem tak se nic nedělo. Při menších rychlostech je řízení OII citlivější. U Fabie s kterou jsem jezdil před OII to byl na dálnici v kolejích neustálý boj, hned doprava hned doleva neustálé srovnávání. Na nových dálnicích třeba u Olomouce to byla ale balada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoro55 Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Kalibrace probíhala asi takto: Technik začal postupně zadávat parametry auta(model, motor, atd) pak se doklikal na řízení (to menu si už nepamatuju). Pak probíhalo nastavení podle příručky: nastavení střední polohy volantu a počkat 3 s, otočit volant do leva a podržet v dorazu 3 s, pak na druhou stranu to samé. Pak zase střední poloha 3 s. Možná jsem něco vynechal, ale je to už 2 roky. V každém případě se pak změnila vůle na volantu. Dělali to v Praze Na Podbabě. Ale servis nijak moc nedoporučuju. Byli silně neochotní. A jak jsem psal výše, technik po projížďce prohlásil, že je to v pořádku. A nastavení provedli jen jako preventivně a z protekce. A samozřejmě neřeším vyjeté koleje na dálnici, tam to auto taky lítá z leva do prava pořád. A na 17" 225/45 o to víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saiborg Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alojz Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Kalibrace probíhala asi takto: Technik začal postupně zadávat parametry auta(model, motor, atd) pak se doklikal na řízení (to menu si už nepamatuju). Pak probíhalo nastavení podle příručky: nastavení střední polohy volantu a počkat 3 s, otočit volant do leva a podržet v dorazu 3 s, pak na druhou stranu to samé. Pak zase střední poloha 3 s. Možná jsem něco vynechal, ale je to už 2 roky. V každém případě se pak změnila vůle na volantu. Dělali to v Praze Na Podbabě. Ale servis nijak moc nedoporučuju. Byli silně neochotní. A jak jsem psal výše, technik po projížďce prohlásil, že je to v pořádku. A nastavení provedli jen jako preventivně a z protekce. A samozřejmě neřeším vyjeté koleje na dálnici, tam to auto taky lítá z leva do prava pořád. A na 17" 225/45 o to víc. A po kalibraci bylo zlepšení? Koleje na dálnici jsou extrem, ale pokuď je silnice rovná a nemá náklon doprava ani doleva OII jede rovně, beru mírné tolerance. Dle mého záleží na pneu. To co popisuje IIT je dle mého laického hlediska vlastnost OII, záleží ovšem na rychlosti, čím vyšší tím odezva volantu pružnější. Pokuď to, ale dělá při menších rychlostech asi to nebude v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carrera1 Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 skúšal som to na rovine a všetko bolo OK 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.