Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

i kdyby jsi zjistil po výměně starého termostatu že se nic nezlepšilo,trápit tě to nebude,koupil jsem ho za 150kč.

A co to čidlo teploty?To jsi neměnil?Myslím si , že ho mám taky asi po smrti a proto mi to netopí

Vloženo

A co to čidlo teploty?To jsi neměnil?Myslím si , že ho mám taky asi po smrti a proto mi to netopí

taky jsem ho měnil před termostatem,čidlo mi kecalo cca o 8°C(dá se zjistit na vagu.jinak mě stálo 220kč.výměna byla sranda stejně jako výměna termostatu.samozřejmě jsem si nejdřív nechal poradit tady na foru. :palec2:

Vloženo

Obávám se, že snímač teploty chladící kapaliny nemá přímo žádný vliv

na špatné topení. Když už ho budeš chtít vyměnit dá se koupit za 200Kč.

Tak co bys poradil?Rad bych aby to v zime pekne topilo kdyz vozim děti. :palec2:

Vloženo

Topení je podle mě relativně jednoduchý systém, u mě pokuď byl nějaký

problém, vždy se to týkalo termostatu. I kdyby si měl nový, doporučil bych

jeho kontrolu či opětovnou výměnu (cena není vysoká). Je to jenom technika

a už se mě též stalo, že úplně nový díl byl vadný. Topení má už pouze ovládání

a saharu. Kdyby to byla právě sahara tak buď to páchne při úniku a odpařování

uniklé kapaliny, toho by sis všiml nebo by byla neprůchodná a tomu nevěřím (ledaže

byto bylo starší auto a někdo do toho naléval ten sajrajt na utěsnění soustavy

proti únikům a dal toho hodně). Mechanika ovládání topení tomu moc nevěřím.

Prostě vyměň termostat a uvidíš.

Vloženo

tak zkus ošahat hadici ke chladiči,při nastartování jako mi tady radili jiní,at víš jak a co s termostatem....

dneska jsem vyjel z domu a po 20 km mi to jeste ani nezačalo topit :help: a to sem mel kolecko vykroucený na max a porád studenej luft :help: . I toto je termostatem?

Vloženo

čus lidi známej má problém s oktou I LaK 1,8T 4x4

nalezena 1 chyba:

Systém a/nebo verze: 1.8L R4/5VT G 0001

17705 - pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou

P1297 - 35-00 - -

Readiness: 0110 1101

po nastartování auto jde vytočit tak na 2 tis a dusí se až po chvilce se chytne a otáčky vylítnou, po ohřátí to jde normálně. má to stejný příznaky jako když si starou 120 za studena sešláp naplno, škube střílí do výfuku.

všechny hadice sme prohlídly, vypadají v pořádku, čidlo teploty je nový, svíčky jsou nové. škrtící klapka vypadá jak kdyby včera vyjela z fabriky. Hadice od turba jsou minimálně znečištěný, že by turbo házelo olej.

nesetkal se stím už někdo?

údajně to můžou být i vstřiky. z nádrže se vylila světle šedá kapalina natankovaná na místní čerpačce Shell (asi to měl být benzín)

Vloženo (editace)

podle mě to je určitě termostatem,mám pocit že po vyměně a topením na plno v autě nemůžu vydržet.je to víc než předtím co to topilo.vyměn ho.a dej vědět.

no tak sem ten termostat vymenil po naročné gynekologické operaci vyrazil na zkusebni jizdu a teplota stoupla za chvíli na provozní teplotu 90, tal jsem se plácal po rameni jakej nejsem mechanik, jenže po 10 km opět stoupla až skoro k červenému. Po příjezdu jsem zjistil že po zahřátí mi tam někde kolem toho termostatu prochcává voda :aggressive: .Asi jsem tam dal špatně to těsnění, takže ráno nanovo, herdeg

Editováno: , autor: carmain
Vloženo

Jestli se můžu zeptat z jakýho důvodu jsi měnil katalyzátor?a jestli máš stejnou motorizaci jako já tak co jsi pouřil za katalyzátor?trochu bych taky vsázela na katalyzátor stalo se mi že auto jela na 2 válce a trochu v katu hořel benzín,takže je možná vypálenej.proto zřejmě slýchám při rozjezdech qa když běží motor na sytič cinkání.děkuji za odpověd...

Hoj to necinká v Katu...ale ve vlnovci.Mě to taky dělá než když to spadne na těch cca 900ot/min.Nevím zvoní mě to taky a v práci sem ten vlnovec měnil na Toledu 20V a přestalo to.Ale nechci tvrdit že nemusí bejt vysypanej kat.No ale jinak sem jel nedávno Chrudim-Semily a Z5 a PC ukázal pěknejch průměr 7.3L/100 a mám 220tkm.By si jedině myslím poznal jestli by přes něj bylo vidět kdybys ho sundal.Nevím říkalo se to:D

Vloženo

Zdar, taky chci vyměnit termostat, přístup jak sviňa, budu muset vyndat alternátor, nejsem Saxana. Nejde mi ale ven, odšrouboval jsem ty dva šrouby (řemen samo dole) ale altík se drží jak helvétská víra. Poradíte někdo, jak ho vyndat?

Díky

Vloženo

Zdar, taky chci vyměnit termostat, přístup jak sviňa, budu muset vyndat alternátor, nejsem Saxana. Nejde mi ale ven, odšrouboval jsem ty dva šrouby (řemen samo dole) ale altík se drží jak helvétská víra. Poradíte někdo, jak ho vyndat?

Díky

No já sem ten termostat vyndal i bez sundání alternátoru,chce to trochu polamat ruce ale podruhe uz sem to mel dole za 5 minut :)

Vloženo

já vyndával při výměně termostatu alternátor,taky držel u mě jako sviňa.poradím,vyndáš oba šrouby co ho drží v držáku,a pak musím pajcrem(majzlíkem)vypáčit z těch držáků ven,jinej způsob není.A přeju hodně úspěchu až ho budeš dávat zpátky,opět tam neleze zrovna nejlíp,já si decentně očistil plochy na altíku šmirglem.šlo to o něco málo líp,ale prdel byla trefit se přesně na díry pro šrouby aby ti šroub pak nešel přes závit.čas strávený usazením alternátoru přesně na díry,úctyhodných 25minut.Možná bych doporučil flexou o milimetr zbrousit ty plochy na altíku a pak by to mělo být ok,ale bacha aby jsi to nepřehnal.

Vloženo

Hoj to necinká v Katu...ale ve vlnovci.Mě to taky dělá než když to spadne na těch cca 900ot/min.Nevím zvoní mě to taky a v práci sem ten vlnovec měnil na Toledu 20V a přestalo to.Ale nechci tvrdit že nemusí bejt vysypanej kat.No ale jinak sem jel nedávno Chrudim-Semily a Z5 a PC ukázal pěknejch průměr 7.3L/100 a mám 220tkm.By si jedině myslím poznal jestli by přes něj bylo vidět kdybys ho sundal.Nevím říkalo se to:D

takže by stálo za to zkusit se poohlédnout po přírubě s vlnovcema a navařit jí na místo původní příruby.akorát že jsem nikde na netu nic nenašel co by bylo přímo na mojí motorizaci.co tam teda vlastně cinká?,něco jsem se kdysi dočetl o katalizátoru bosal včetně svodného potrubí a příruby a že tam cinkají přímo ve vlnovcích nějaké trubičky.ale jestli jsou i v origo katu to nevím.......?

Vloženo

A ještě otázečka měnil někdo vlastnoručně benzínový filtr na 1.8 20v 92kw?poradí nějaký postup,jestli to zvládnu sám nebo raději si to nechat udělat?děkuji.

Ja som ho menil bez nadvihnutia vozidla, ale určite to je lepšie prizdvihnúť, alebo z jamy. Filter je zavesený pri nádrži pred zadným pravým kolesom. Treba ho odskrutkovať z objímky, čo drží teleso filtra, na oboch koncoch sú nasunuté koncovky hadičiek. Na nich treba zamačknúť istiace pliešky (šlo to prstami ale dosť zťažka) a potiahnuť smerom od filtra. Výmena je teda nenáročná, v pohode sa to dá zvládnuť svojpomocne.

Vloženo

Zabudol som napísať, že ho treba naspäť dať v takom istom smere. Jedna strana je označená(myslím že IN).

Romono,díky za supr návod,palivový filtr vyměněn,a párád šlo to slušně.Pak jsem na starém filtru rozřízl ten plechový obal a docela jsem se divil ta papírová vložka co je ve vnitř byla černá jako kdyby to byl spíš olejový filtr. ;)

Vloženo (editace)

Romono,díky za supr návod,palivový filtr vyměněn,a párád šlo to slušně.Pak jsem na starém filtru rozřízl ten plechový obal a docela jsem se divil ta papírová vložka co je ve vnitř byla černá jako kdyby to byl spíš olejový filtr. ;)

Tak jeden poznatek po výměně filtru benzínu,všiml jsem si že průměrná-okamžitá spotřeba po výměně mi ukazuje o cca 1,2L/100km.Usuzuju podle toho že každé ráno vozím mojí ženskou do práce,stejná trasa,žádná zácpa na silnici,prostě si jedu krásně v klidu,a před výměnou při dojezdu zpátky domů jsem měl na PC okamžitou spotřebu okolo-8,2 a ted mám okolo-9,5.filtr jsem dával Filtron.Přijde mi jako že starý benzínový filtr byl přiucpaný,tím propouštěl do motoru míň benzínu,tím menší spotřeba...........? :aggressive:

Taky musím napsat že jsem zatím najezdil na nový filtr cca 80km.Je možný že by si ŘJ motoru po najetí několika stovek kilometrů upravila dávky benzínu sama?,když před výměnou teklo méně benzínu do motoru než ted po výměně?

Editováno: , autor: herrkomisar
Vloženo

ještě otázečka..:

stalo se někomu že by se mu ztrácel benzín někde z nějaké hadičky co vede k motoru,ale jen za jízdy?ptám se proto jestli je to vůbec možné.děkuji za reakce.

Na Oktavii jsem to ještě neviděl,ale na Passatu benzinovým jsem to řešil už 3x.Vždy to prasklo v pertlu-spoji dvou trubek a vesele to chcalo na rozpálenej výfuk. Vždy sem to řešil nepatrným zkrácením trubky a nastavením hadicí.

Vloženo

tak zkus ošahat hadici ke chladiči,při nastartování jako mi tady radili jiní,at víš jak a co s termostatem....

No takze termostat vymenen,ale bohuzel jsem zjistil ze mi nejede chladici okruh,zrejme vodni pumpa is dead :aggressive: a ta zpusobila vsechny problemy, prehrivani a i to ze to netopi. No aspo pri rozebirani dilu motoru se zjistilo ze mam prodrene olejove hadice a lehce prasklou prirubu u chladice ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...