def Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Kúpil som okt.2000TDI dal som letné gumi a nemilé prekvapenie zadná lavá strašný štekot ,je tam malá ploška zodratá,asi stým už nič nenarobím poradí niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
famfulin76 Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Tak s tím opravdu nic nenaděláš. Teď jde jenom o to, proč tam ta ploška je..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 26. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to by ma tiež zaujimalo a je to skôr pri kraji pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Co to je okt.2000TDI ??? To je asi Oct. I, ne ? Ta má ale úplně jinou zadní nápravu, než OII. Tak proč to píšeš sem, jestli tomu tak je ? Ovšem pokud by to byla OII, tak je to na zadní nápravě dost běžná věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 26. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to je OCT2,dvojliter TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to je OCT2,dvojliter TDI tak to jo, musíš psát trochu srozumitelněji Jak už jsem řekl, zadní, víceprvková náprava na OII dělá dost často potíže a proti OI, kde se to prakticky vůbec nemuselo kontrolovat, tady to vyžaduje kontrolu neustálou. Já jsem už takhle oddělal několik gum. A čím širší guma, tím horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
def Vloženo 26. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tak to jo, musíš psát trochu srozumitelněji Jak už jsem řekl, zadní, víceprvková náprava na OII dělá dost často potíže a proti OI, kde se to prakticky vůbec nemuselo kontrolovat, tady to vyžaduje kontrolu neustálou. Já jsem už takhle oddělal několik gum. A čím širší guma, tím horší. diky moc doteraz som mal fabiu,tak potrebujem občas poradiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Asi jsem uplne trosku nepochopil co bylo zedrene? Guma, naprava, brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Asi jsem uplne trosku nepochopil co bylo zedrene? Guma, naprava, brzdy? No já myslím, že chtěl Jirka říci, že na OII se musí nechat seřídit geometrie na zadní nápravě, zvláště pokud jezdíš na 225/45 R17 alespoň jednou do roka, ale spíš dvakrát, na jaře a na podzim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 No já myslím, že chtěl Jirka říci, že na OII se musí nechat seřídit geometrie na zadní nápravě, zvláště pokud jezdíš na 225/45 R17 alespoň jednou do roka, ale spíš dvakrát, na jaře a na podzim. Aha tak to se mam na co tesit, tyhlety gumicky jsem si take objednal Ale na jare to podle me nebude nutne, kdyz se jezdi na takovejch 16-kach pres zimu ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Aha tak to se mam na co tesit, tyhlety gumicky jsem si take objednal Ale na jare to podle me nebude nutne, kdyz se jezdi na takovejch 16-kach pres zimu ne? No vzhledem k ceně těch letních gum jarní kontrola nezaškodí alespoň budeš mít jistotu, že je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 No vzhledem k ceně těch letních gum jarní kontrola nezaškodí alespoň budeš mít jistotu, že je v pořádku. Jen takovy laicky dotaz...uz se vam nekomu hnula geometrie, samozrejme nepocitam havarky? Kolik stoji rovnani? A hlavne jestli to udelaji kvalitne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Jen takovy laicky dotaz...uz se vam nekomu hnula geometrie, samozrejme nepocitam havarky? Kolik stoji rovnani? A hlavne jestli to udelaji kvalitne. vezmu to popořádku : ad 1) ano, hnula, a hýbe se neustále, ad 2) něco kolem 800,-Kč, ad 3) neudělají, ad 4 mimo soutěž) co to máš za mazlíčka v avataru, jako by naší Nellynce z oka vypadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 vezmu to popořádku : ad 1) ano, hnula, a hýbe se neustále, ad 2) něco kolem 800,-Kč, ad 3) neudělají, ad 4 mimo soutěž) co to máš za mazlíčka v avataru, jako by naší Nellynce z oka vypadla ad1,2,3) hups ad4) To jsem nasel tady jako default, musim si tam dat sveho mazlicka, ale zatim jsem nemel trosku casu si s tim pohrat Akorat nevim jestli tam mam dat toho 4-koloveho nebo 4-noheho :p Kazdopadne na 4-koloveho si jeste musim 14 dni pockat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 (editace) Mamka má na svojí OII jednu sezónu letní 205/55 R16 pneumatiky Goodyear Hydragrip. Na konci léta se ale stalo že kola začaly podivně bouchat a vydávat podivné pazvuky. Pochopitelně mi o tom nikdo neřekl a trvalo asi měsíc než jsem autem jel a problém objevil. Pneumatiky jsou nerovnoměrně sjeté jsou tzv. "pohoupané". Kola jsem nechal převážit, zajel na geometrii a test tlumičů. Všecko bylo v mezích, možná trošku geometrie nic tragického. Nikdo mi není schopen říct proč se něco takového stalo...Nemáte nějaké zkušenosti? Mám strach aby se to neprojevilo i na zimních. Je možné nějak pohoupaná kola opravit a srovnat (mají cca 7-6mm)? Jinak to bude chtít na léto nová kola...Auto je OII 1,6MPI, 3 roky stará, najeto necelých 70.000 km. Kola jsem nechával pravidelně přehazovat i vyvažovat. Ještě jsem si všimnul zajímavé věci při huštění. Když jsem našim připravoval auto na dovolenou zjistil jsem že dle návodu by se při plném zatížení měla zadní kola foukat na 3,1 ale maximální povolený tlak na pneumatikách je 3,0. Nafoukal jsem na 3,0 ale pořád mi vrtá hlavou zda jsem tím nezpůsobil výše popsané problémy... Editováno: 1. leden 2009, autor: martineQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 veď gumy sa majú fúkať od 2-2,1 odkial máš 3,8 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Jejda, omlovám se špatně jsem napsal hodnoty, opraveno! Díky za upozornění! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 co to je "pohoupané" ? Myslíš "pilky" na jednotlivých lamelách ? Jestli ano, tak se to určitě neudělalo všude, ale jen na jedné nápravě. Přehoďte to z jedné na druhou a časem se to sjede. Špatně "najetá" guma ovšem nebude nikdy taková, jako nová. Vsadil bych se ale, že byla špatná geometrie, a to nejspíš na zadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.