user Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 zadní jsem na O1 jsem je měnil asi v 165 000 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 Taky se přidám, zatím 206.000 km a pořád kotouče originální. Na otcovém passatu 85kW PD 4x4 měněno při 220.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 31. Květen 2008 Sdílet Vloženo 31. Květen 2008 Taky jsem již několikrát přemýšlel nad tím, čím to může být, ale nic mě nenapadlo. Ale vzhledem k tomu, že jak říkáš to mají snad všechny Okty a brzdí to dokonale, tak to asi bude v pořádku. Ale fakt by mě zajímalo, co to způsobuje. Teplem to asi nebude, ty zadní kotouče se tak moc nehřejí. Na druhou stranu oproti předním, jsou docela tenké a malý průměr, tak nějak spekuluju nad tou "zátěží". Nebo že by materiál a zpracování ? Na novejch origo kotoučích, jsem měl uvedeno: Made in Germany (přední), Made in Slovenia / nebo Bosna ? - zkrátka Jugoška (zadní) .... Každopádně jsem nečekal a nakonec je nechal namontovat už nyní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 Ja je menil uz ve 140 tis. co jsem to koupil, protoze vzadu to byly uz jen "žiletky" . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaromírek Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 Měnil jsem je asi na 250k km a byly už dost zničený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Mám najeto 165 tisíc a ty zadní jsou už zralý na výměnu, nebo alespoň na stočení na soustruhu. Hlavně ten rantl mají hodně orezlej a je zřejmý, že ta plocha kotouče už není dávno rovná, jak má bejt. Nebudu to nechávat stáčet, raději koupím nové a zároveň vyměním i ložiska, při těch kilometrech mají nárok. Na tom zadku zase tolik extra nezáleží, základ jsou přední brzdy a hlavně tlumiče. Pak to brzdí jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalino Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 To je celkom dost. Je tu aj niekto komu vydzrali menej ako 150 tis.? ano mne museli menit pri 130000km a to len preto lebo od koho som to kupil bol z tatier a kazdy den stade prechadzal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antle Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Mám 240t a pořád original ale při příští výměně destiček dám nové.Je pravda že jezdím hodně po dálnici a moc nebrzdím 1.8T 110kW,SLX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ragnar Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 120000 km a pořád OK, ted po kontrole v servisu je kontrolovali a výměna není třeba, desky taky stále původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 275tisic a porad original, na konci leta se ale planuje vymena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 528tisic original, proste nebrzdim, ja idem :-) 200 PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Opäť to staré prevdivé. Záleží na tom, kto je za volantom .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.