Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hoj all

Poradí mě někdo z Vás čím by mohlo být to že :při startu za studena auto chcípe,nedrží volnoběh a nejde za plynem? (za tepla -žádnej problém).

Mněněno :Pal.fyltr,svíčky ,káble, cívka,a čistěna škrt.klapka.

Ta každou radu předem děkuji.

Johanson

Mám O1 1,6i 74kw 98 Akl :help:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

treba pokukat vsetky cidla ktore sa tykaju teploty ci nemeraju blbosti, potom zmerat lambdy a tesnost sania. Musi to byt tam, este raz poriadne vycisti klapku sprayom na karburatory a sprav zakl nastavenie.

Vloženo (editace)
Jo ale ty nemáš motor AKL.Ale ten novější 75KW.

Ojoj, nevšiml jsem si, jen jsem si cukání užil své, tak jsem reagoval ...

je pravda, že už mám lambdy dvě, takže kdyby to bylo lambdou tak bude měnit jen jednu ... :palec2:

Ale jedno jsem vlastně napsal dobře: lambda v riti uplně nebo jen vyhřívání (takže taky v riti)

Editováno: , autor: peteres
  • o 3 týdny později...
Vloženo
U me taky byla lambda v haji, po vymene OK, doporucuji hodit na Vag.

čidlo teploty to není.Měřil sem to vag com.Jestli to nebude váha vzduchu,nějak se mi nezdá.Lambda se zdá v pohodě,ale s tím vyhříváním nevím,jak to změřit.Vyřešily jste to už někdo?Vydím,že nás je víc.

Vloženo

Hoj

Už jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily?

Dík Johanson

Vloženo (editace)

post-12733-1211998820_thumb.jpg

Hoj

Už jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily?

Dík Johanson

Ještě sem našel v příručce tohle.Viz. obrázek.

post-12733-1211999991_thumb.jpg

Editováno: , autor: driver
Vloženo

Jinak ten snímač teploty nasávaného vzduch.PS není to váha vzduchu jen pro upřesnění.Nemohu ho najít podle viz. obrázku.Tak kdyžtak pisněte kde jste ho našli.

post-12733-1212001308_thumb.jpg

Vloženo

Měl jsem stejný problém. Hledal jsem to dlouho a měnil kde co. Nakonec to byly těsnící silikonové kroužky pod sacím potrubím. Od té doby cca 10 000 Km vše v pořádku

Vloženo

Takže mě čeká s takovou kontrola:snímače otáček motora,teplotní čidlo(na škrtící klapce),a podívat se na ty silikonové kroužky v sacím potrubí. :((

Dík all za nějakou tu radu co by to mohlo být.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...