Přejít na obsah

výměna zadních kotoučů


Mart-in

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, chystám se na výměnu zadních brdovývh kotoučů + desek. Ted jsem měnil na peugeotu 206 přední a chci vědět jak velký rozdíl v tom bude. Pokud vezmu peugeot tak kotouč drží dvěma torx šrouby, trošku problém povolit ale povedlo se. Zezadu 2 šrouby držící třmen , po povolení se třem včetně desek a hadičky odklopí. Nejhorší bylo sundat samotný kotouč, musel jsem po něm tlouct velkým kladivem zezadu abych ho sundal, nakonec jsem ho musel na třech místech rozřezat a teprve pak pod vahou kladiva povolil. Následně šlo všechno hladce, nový kotouč, přišroubovat, vyměnit desky, pístky šly v pohodě zatlačit aby se desky vlezly a celé složit.

a ted Octavka, má odlišnosti? určitě zadní kotoouč je spojen s ruční brzdou, navíc je tam nějaký kryt který by znemožnil tlouct do něj kladivem. potom jsem pochopil že nelze jen pístky zatlačit pro nové desky.

Existuje někde fotoseriál jak na to? Nebo máte někdo zkušenosti co je jiného oproti předním kotoučům?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bez přípravku na zašroubování pístu zpět to doma neuděláš.

vlastní zkušenost při výměně destiček......

M.

Uděláš stačí třeba truhlářská svěrka. jinak by stačilo pohledat ve starších tematech. Asi předevčírem jsem tady do jiného vlákna dával obrázek z DP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...