Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Tak už jsem taky "šťastným" členem skupiny :feve:

blikají mi světla a během jízdy občas jde volant ztuha. Jednu chvíli mi i svítila kontrolka řízení

VAG mi píše toto:

Adresa 09 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q1 937 049 D

Komponent: 0000 BN-SG. 1S34

Kódování: 09355

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01598 - Napeti akumulatoru vozidla

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Adresa 17 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Y0 920 841 B

Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Kódování: 22101

Opravna #: WSC 00000

TMBPH16Y513128390 SKZ7Z0Y0604562

1 Nalezeny chyby:

01336 - Svazek datove sbernice komfortniho systemu

80-10 - provoz po jednom vodici - Sporadicky

Adresa 44 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E

Komponent: Lenkhilfe 0001

Kódování: 00110

Opravna #: WSC 00000

1 Nalezeny chyby:

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Je to vadné čidlo nebo zhnitý kabelový svazek?? Dá se to z toho určit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám také problém s posilovačem řízení. V průběhu pár dnů dvakrát přestal jít a to po nastartování zahřátého auta. Opakované startování nepomohlo. Po připojení na VAG nešlo připojit. Dolil se olej. Druhý den ráno opět šlo pár dní. Po připojení na VAG neukázalo v paměti žádnou chybu. Takhle dvakrár po sobě. Co by to mohlo být? Mám r.v. 2006, čerpadlo Koyo. Dík za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak taky pridam svou zkusenost. Mel jsem podobne prolemy, blikaly svetla, posilovac pulzoval, nejvice za deste, kdyz jsem na miste rychleji zabral, tak zpocatku sel hodne ztuha, az potom pridal, coz bylo naprd, kdyz jsem se musel rychle necemu vyhnout, obcas jsem pozoroval, ze na volnobeh se cerpadlo zapina a vypina a dvakrat se mi zobrazila kontrolka rizeni, pokazde po opetovnem nastartovani zhasla. Pred mesicem jsem mel auto u sveho mechose na vice oprav a zjistil prave VADNY SNIMAC UHLU NATOCENI KOL, pry se posilovac furt hazel do nouzoveho rezimu. Od ted vsechno v naprostem poradku. Sice kdyz na volnobeh skubnu volantem, tak na chvilku trochu pohasnou svetla, ale to je pry uz normalni. Jinak mam TRW. Co jsem cetl, tak by tomu mel pomoct velky kryt pod motor, tak se na nej uz chystam.

Preju at se vam to taky podari dat dohoromady! ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

taky se přidávám, u mě pouze pocit že jde více ztuha ( bohužel auto jsem kupoval v zimě, nevím jak se chovalo kdysi na letňačích a ani si nevzpomínám kdy začalo tuhnout, jestli po výměně kol apod ), každopádně mám Sedan, 2002, 1.4MPi 50kW. Kontrolky OK, VAG OK, přijde mi že nikde nic neteče, dnes jsem kontroloval svazky a zdají se OK ) akorát přesně nevím který je problémový, ten pod baterkou co vede v liště byl jak nový, ten co je u ŘJ je něčím oblitý ( jako mastný ) ale taky OK, hlavně je přidělaný tak, že neleží nikde na plechu ale je ve vzduchu. Oleje je mírně nad minimální množství, zkusím dolejt. Spíše mám otázku, pod boxem na baterku blízko víčka jsme našel válet se šroubek, odkud může být ?

post-56834-0-77762400-1303325054_thumb.j

post-56834-0-05892700-1303325008_thumb.j

post-56834-0-20940000-1303325024_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

taky se přidávám, u mě pouze pocit že jde více ztuha ( bohužel auto jsem kupoval v zimě, nevím jak se chovalo kdysi na letňačích a ani si nevzpomínám kdy začalo tuhnout, jestli po výměně kol apod ), každopádně mám Sedan, 2002, 1.4MPi 50kW. Kontrolky OK, VAG OK, přijde mi že nikde nic neteče, dnes jsem kontroloval svazky a zdají se OK ) akorát přesně nevím který je problémový, ten pod baterkou co vede v liště byl jak nový, ten co je u ŘJ je něčím oblitý ( jako mastný ) ale taky OK, hlavně je přidělaný tak, že neleží nikde na plechu ale je ve vzduchu. Oleje je mírně nad minimální množství, zkusím dolejt. Spíše mám otázku, pod boxem na baterku blízko víčka jsme našel válet se šroubek, odkud může být ?

post-56834-0-77762400-1303325054_thumb.j

Zdravím, vypadá to na šroub od úchytu na vzduchvový filtr,který je mezi baterkou a filtrem, špatně se tam může, takže je možné že tam někomu spadl. K té tuhosti serva, pokud je všechno v pořádku a nic nikde neutíká ani nesvítí kontrolka, tak se dá Vagem upravit tuhost řízení, myslím že tam jsou tři režimy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a som v klube :feve: dnes poobede cca po 40km jazdy zastavim vypnem motor (vsetko bolo OK) odbehnem do obchodu... asi po 5min nastartujem, servo uz nefunguje + svieti oranzovy volant s vykricnikom :huh: skusal som odpojit snimac natocenia volantu, ale servo aj tak nefungovalo :( kablovacku som davnejsie stihol vyviazat, takze je 100% OK, poistky su OK, 12V do serva ide (meral som prostredny konektor - hnedy a cervenocierny vodic) a na VAGu to hlasi

Adresa 44 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 K

Díl: LenkhilfeKYO X908

Kódování: 00140

Dílna #: WSC 13765

1 závad nalezeno.

01309 - ridici jednotka pro pomoc pri rizeni - (J500)

37-00 - defekt

Fabia, 2002, servo KOYO HPI 6Q0 423 155L

PS: da sa nejako cez VAG otestovat ci je servomotor funkcny? dakujem za rady

Editováno: , autor: Gembler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.

Předem se omlouvám,že píšu extra.Vím,že problémy,které mám zde jsou více,méně popsány,ale u mé Fabie 1,4TDI r.v.2003 se zjevily tak nějak všechny najednou.

Tedy o co jde?Podotýkám,že problém se projeví,nebo doposud se projevil při vyšších venkovních teplotách(23°C a více).

Nejdříve šlo chvíli z tuha řízení.Pak se rozsvítila kontrolka ABS a cítil jsem klepnutí do brzdového pedálu.Během další jízdy se nic z toho neopakovalo.Přsto jsem navštívil servis.Auto napíchli na diagnostiku,ale žádnou závadu jim nenahlásila.Takže mi bylo řečeno:přijeďte až se závada opět projeví.

Pár dní klid.V pátek odjíždím s rodinou na chajdu(25km od Kladna) a po cestě opět chvíli těžké řízení.Zastavím,vypnu motor,znovu nastartuju a pokračuju bez problémů dál.Při dojíždění k chatě opět těžké řízení,pípání a rozsvítily se kontrolky servořízení,ABS a brzdový systém.Ztěžka tedy zaparkuji a auto nechávám stát.V sobotu ráno jedu pár km a nic se neděje. V neděli odjíždíme odpoledne domů a celou cestu trnu co se bude dít,ale řízení se chová normálně,auto brzdí a bez upozornění kontrolek dojedu až domů.Divné mi je jen to,že před nastartováním sešlápnu spojku a brzdu,ale auto couvá a nebrzdí.Musím zatáhnout tedy ruční brzdu(tohoto jevu jsem si dříve nevšiml).

Těch závad je na jednoho člověka laika a jedno auto docela dost.Koupil jsem ho v březnu a už začínám pomalu litovat.

Věděl by někdo čím mohou tyto závady být prosím?

Jinak všem přeju hodně bezproblémově ujetých km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím vás, vlastním Fabii I 1.4 Tdi 59 kw rok 06 a dnes se mi po příjezdu domů mezi vraty z ničeho nic rozsvítila kontrolka volantu s vykřičníkem a řízení ztuhlo, koukal jsem zespoda zdali někde něco neteče a nic. Je možné že je jen potřeba dolýt kapalina? Jak jsem zde četl tak většinou odejde čidlo polohy volantu z důvodu zvlhnutí nebo znečištění, spodní kryt motoru tam mám takže stím by asi problém být neměl, ale když jsem cca před měsícem měnil olej chvilku tam nebyl. Poraďte co bych mněl učinit ze všeho nejdříve. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, na Fabce 1,9sdi rok 2001 se rozsvítila kontrolka serva a po pár dnech přestalo jít uplně. Navíc problikává palubka, světla.

Po přečtení těchto přiznám se asi 20 stránek jsem došel k ávěru, že to bude snímač polohy volantu nebo kabeláž. Vyndal jsem baterku, mrknul jsem na dráty, od pohledu vypdaj moc hezky, nikdy neporušený atd... Když byla venku baterku, mrknul jsem na hladinu oleje v servu a uplně prázdno...

Zkusmo jsem olej dolil, kontrolka zhasla, servo chodilo bez problému, samozřejmě asi deset dní. Takže máme netěsnost na servu, jde s tím něco udělat? Nějak to přetěsnit? Nebo jedině nové?

Díky za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes byl na Vagu a ten nic neukázal jelikož se neobjevila jednotka servořízení, tak jsem prošel všechny kabely a promazal všechny kontakty a nic, na kontaktu k servočerpadlu jsem zkoušel zdali tam jde napětí a jde. Tak nevím zdali odešlo servo nebo snímač. Prosím poraďte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...