Květen 19, 201015 r no uz som dosiel zo servisu tak nahrali novy soft do RJ a do autoradia, tak uvidim, budem testovat.... daj vedet potom jak si rano nastartoval
Květen 19, 201015 r daj vedet potom jak si rano nastartoval podla mna to bude take jak doteraz, lebo to jemne trase ked zvysim otacky na 1000 - 1100, ked drzim tie otacky a prepnem na plyn, tak to prestane, mam podozrenie ci nie su spinave vstrekovacie trysky, sviecky, pal. filter?? v pondelok idem na kontrolu LPG tak sa ich popytam na ich nazor a este fakt som zvedavy na start rano... Upraveno Květen 19, 201015 r od petoL
Květen 19, 201015 r skus pozret skrtiacu klapku ci nie je zanesena.... ale ked na plyn ide dobre, tak je ok, nie??
Květen 20, 201015 r znamy moj jeden ma fabiu I a tiez na plyn a otacky mu kolisali vselibarsjako a poradili mu vycistit skrtiacu klapku, ked to spravil uz to tak nerobilo...cize tam bude asi viac faktorov preco to robi...
Květen 20, 201015 r Tak že nahrán nový SW stav stejný a moc se mi nechce věřit že by se jen tak s SW "stratily nějaké bajty" spíš provedli jenom reset , je to o ničem.
Květen 20, 201015 r Tak že nahrán nový SW stav stejný a moc se mi nechce věřit že by se jen tak s SW "stratily nějaké bajty" spíš provedli jenom reset , je to o ničem. fakt neviem, na LPG motor ma hladky chod, uplne super, akonahle prepnem na BA tak trase, jemnucko, podotykam ze na otackach medzi 800 - 1200, pri jazde to uz nejako necitim, inac ranny start bol o nieco lepsi...
Květen 20, 201015 r znamy moj jeden ma fabiu I a tiez na plyn a otacky mu kolisali vselibarsjako a poradili mu vycistit skrtiacu klapku, ked to spravil uz to tak nerobilo...cize tam bude asi viac faktorov preco to robi... no pozor, mne otacky nekolisu, len citit take jemne trasenie...
Květen 21, 201015 r Na elektonický otáčkoměr bych moc nespolíhal , muselo by se to změřit mechanickým přímo na motoru , ale tam je problém s přístupem.
Červen 1, 201015 r Auto dva dny v servise a výsledek O . Jak se čistí vstřikovače může někdo poradit? Upraveno Červen 1, 201015 r od luk59k
Červen 1, 201015 r No mi jeden vstřikovač čistil borec v servisu ultrazvukem. Ale nakonec to vstřikovačem nebylo Trvalo ale rok než jsem na to přišel.
Červen 2, 201015 r Bylo to zapalovacím kabelem, rok jsem s tím jezdil, než jsem si koupil VAG kabel, pak to bylo otázkou 14dní a bylo po problému. Vyměnil jsem všechny zapalovací kabely a zatím je to v richtigu ani jedno vynechání zapalování. U většiny závad, které se vyskytují sporadicky lze předpokládat zradu v elektrice, protože mi to občas jelo normálně, občas to škubalo a někdy to jelo jen na 3.
Červen 6, 201015 r Takže po třetí návštěvě v servisu kde auto bylo dva dny vic sním nedělali ,jenom stahovali data a posílali je do MB ,ta se somozdřejmě mlčí. Jak jsem přijel domů a vystoupil s auta tak sjem slyšel jak praská rozpalený výfuk přesně tak když do něho flustá benzín který tam pak hoří , to jsem se už pořádně nasral a podíval sjem se na svíčky no samozdřejmě 3 OK 1 černá. Když jsem jim to říkal v servise tak samozdřejmě napíchli počítač ten jim nic neukázal protože není vševědoucí mechnik je líný se podívat na svíčky a hnet by věděl která bije. Mají štěstí že je neděle. Mimochodem mi také zatékalo do kufru to jsem si opravil sám . Motor polský elektrika bulharsko tak co od toho můžeme čekat . upřimnou soustrast
Červen 6, 201015 r Jo to, že je ten motor z Polska se ví, já mám naštěstí ještě ten Německý Jinak asi ti to nepálí ten jeden válec, to bude asi problém elektriky. Ale v servise jsou paka, tam ti to jen horko těžko opraví. Sežeň někoho s diagnostikou, ať to s tebou projede. Jinak za jízdy to necuká? Kontrolka emisí se ti nerozsvítila? V servise jim to nenapsalo vůbec žádnou závadu? Upraveno Červen 6, 201015 r od Lancelot
Červen 6, 201015 r Chce to otestovat měřené hodnoty dle DP. Není možné aby tam nic nebylo, když svíčka je začouzená. Pokud je to v záruce, tak přitlačit na servis nebo zkusit jiný.
Červen 6, 201015 r Někde jsem se dočetl že když je problém na jednom válci , tak ho řídicí jednotka odstaví aby nedošlo ke zničení landa sond+ katalizátoru spalovaním směsi ve výfuku asi to nebude tak pravda, vy všichni tady děláte diagnostiku ale nikdo zvás neví jak je udělaný program a ten může samozdřejmě obcházet různé povely přichzejíci do Řj . Různé bajpasy a pastičky v programu které tyto hlášky chytají a retušují,
Červen 6, 201015 r Je to tak, když jeden válec výrazně nepálí (setrvale), je odpojen aby nedošlo k poškození katalyzátoru. Teď je otázka jak je nastaven ten práh pro to odpojení. Protože já jsem měl i 8 vynechání a nic, ani se nerozsvítila kontrolka natož aby se válec odpojil. (asi je třeba určitý počet vynechaných cyklů za sebou, aby to diagnostika odhalila) Takže pokud ti to nepálí jen velmi sporadicky, nebo tak nevýrazně že to jednotka nepozná, tak to bude hodně těžké odhalit. Jinak zkusil bych přehodit zapalovací modul z toho válce, kde byla očouzená svíčka na jiný. Upraveno Červen 6, 201015 r od Lancelot
Červen 7, 201015 r Tak jsem se vráti ze servisu , byl jsem u toho jak byl napíchnutý na PC - výsledek motor OK . Když jsem se ho zeptal jestli se mu zdá že ten motor běží normálně řekl že né že škube , co stím dude dělat pokrčil rameny. To už jsem vypěnil ařekl jsem mu o svíčkách. Pak následovalo opravování systemem pokus - omyl. Závěr špatný vztřik který nemají bude se pokračovat zítra ráno. Je to važná závada a diagnostika to neodhalí takže je k hovnu. Když je nastavená tak že si nedokáže ošahat zapalovací moduly , vztřiky , landa sondu a jiné tak je to nanic. možná by to poznala kdyby to upadlo na cestu.
Červen 7, 201015 r Seber se a jed jinam , vstřikama to nebude ... Mě je dělali asi 4x - poté mi pán zdělil, že jestli s tím ještě jednou přijedu pošle to na rozbor benzínu a celé to zacvakám. Protože klasika líný technik si myslí, že si z něj dělám prdel a že tankuji blbě. Naštěstí (ťuk, ťuk) mám zatim klid
Červen 8, 201015 r Když je auto čipnuté, nemusím se bát jen na přehrání softu? nezjistí to, případně nebude to horší nebo nepřemažou něco? Já ale předpokládám, že mapa je v jiné paměti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.