Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

nuz, novinari nemaju z coho varit, tak sa chytaju toho co mozu :)

1. S urcitostou viem povedat, ze spoj naraznika s blatnikom (a prednym svetlometom) nepojde takto sikmo, ale vodorovne.

2. hmota dveri bude licovat s prahom, len v dolnej casti dveri bude "zaseknuty" prelis, teda dvere sa nebudu tak plynulo zuzovat a potom "odskoci" siroky prah ako na renderi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

No a co čekáš při extrémním tlaku na cenu? Škoda prodává základní Octaviu 1.4TSI s pár prvky navíc za 319 900Kč, Ambition Plus je za 374 900Kč. Před 13ti roky si člověk koupil základ Octavie s motorem 1.4 jenom o něco dráž, za 336 900Kč. Akorát neměl 90 ale 44kW, místo čtyřech airbagů byl jeden, ABS za příplatek 26 500Kč, el. okna, klimatizaci nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním neměla ani GLX za 409 900Kč. Je jasné, že doba pokročila, ale ten cenový pád je extrémní. Oba víme, kolik ještě v roce 2008 stála auta a nejde jen o škodovku. Ceny padaly úplně všude.

Jestli si někdo myslí, že příchodem (dočasného) dumpingu z koreje jen klesnou ceny a produkt zůstane stejný, ať si to myslí. Mně se vývoj směrem k totálnímu spotřebáku nelíbí, bohužel šetří i drahé značky jako Audi nebo Mercedes. A protože dnešní auta budou pro bazarové kovboje prokletím, odrazí se to na cenách ojetin.

Ale když lidi slyší na fantasmagorie o "nejvkalitnějším českém SUV", "sedum", "kdo říká, že vám všechno nedáme zadarmo" a podobné kokotiny, tak se holt bude šetřit. Protože dneska chcou lidi co nejvíc černých teček v ceníku, potřebují mít tlačítka na volantu a ideálně ještě vidět u 1.4 atmosféry napsáno 80kW. Že pak ten motor jede úplně stejně jako o 14kW slabší konkurence, to už je jedno. Zákazník odchází s pocitem, jak výhodně koupil o sto tisíc levněji než u Škody/Fordu/...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cjo,a kolik lidí tu současnou víceprvkovou nápravu u dnešní OII ocení? Podle mě většina majitelů ani neví co tam mají!

Tak třeba já. Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni. A možnost vyšší užitečné hmotnosti se taky občas může hodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jo, dost lidí tady na foru má nějaké zkušenosti a vědomosti. Já tím chtěl říct, že většina "obyčejných" majitelů nemá ani potuchy, na čem jezdí a je jim to jedno a vůbec to neřeší. :kol-28:
Ale za sebe můžu říct, že bráchův Room na 16" i na té jednoduché nápravě při své výšce seděl v zatáčkách dost dobře a drncal podle mého názoru méně, než moje jedničková Fabie Combi na 14" :kol-31: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni.

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že ta vlečná náprava autu neublíží. Nová A3 ji má taky a to si myslím, že audi je v podvozkách o level jinde než škoda.

Jezdím skoro vším co má škodovka teď v nabídce. Charakter chování auta taky hodně dělá ta bouda co sebou vozíš. Nejlepší mi poslední dobou přišlo Citi Go z toho jsem byl fakt nadšenej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Mozno keby si vyskusal Octu na 17" a s lahkym benzinovym motorom vpredu, tak by si poupravil nazor ;)

JJ, tiez mam len to info o predlzeni o 10 cm oproti O2...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...