Popu Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 ja abych se pochlubil ........... ja na vikend tedka testuju 1.4 TSI .......... AMBITION + ............... nic mene abych rekl pravdu, od motoru sem cekal malo, kazdopadne me rozsekal na plne care opravdu jsem to od neho necekal,... fakt me nadchnul to turbicko tam je znat a spotreba neni taky nejak extra zavratne vysoka,.... kazdopadne BENZIN je BENZIN a NAFTA je NAFTA mel sem na hodinu pojcenou i 1.8 TSI DSG ........... a abych vam pravdu rekl DSG !!!!!!! mi nesmi do baraku,.... na komfort a pohodu pekny ale jinak ? zadna slava,...... KLACEK je proste KLACEK a neni nad to si to tam nakvaltovat sam za sebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 (editace) mc2uba: Ale houbelec. Kdyz se clovek nesnazi to videt, tak to vubec neni videt a nevadi to nicemu. Editováno: 1. Březen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Má to roky Ford a taky nikdo nešilhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Lukason:Jak řadí to DSG při klidné jízdě a při kickdownu ? Z DSG jsem řídil to 6.st,tohle ne. Já to mám opačně.Manuál už nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Ale joo si dělám srandu, jasně že to nevadí ničemu jen to pomáhá Při klidné jízdě řadí DSG téměř neznatelně, ale co myslíš tím kickdown nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 kickdown je tuším, když dáš plyn na podlahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Aha, tak v tom případě se nic nestane, asi vteřinu se nic neděje, tedy kromě podřazení a až potom auto začne akcelerovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 mc2cuba:Se 6.st DSG jsem jezdil v SIIC 125 KW,ale díky za reakci.O jedné OIII 2.O TDI DSG v okolí vím,tak ji testnu.Mě právě zajímalo to 7.st.DSG. Kickdown-při prudkém přidání plynu si aut.převodovka podřadí o 2 st.dolů,aby se šlo líp rozjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 rezim sport sem netestoval, ale defakto to co tam bylo zarazene tak to chvily trvalo nez se to zpamatovalo,..... do 3000 ot/min klidne auto, jak kdyz v tom je nejslabsi motor,...... jakmile ŘJ zjisti ze je ,, podlaha " a otacky nad 3000 ot/min, sekundu se vzpamatovava a hodnoti, pak podradi ( neni problem o dva rychlostni stupne ) a vypali jak postrelenej kanec ........ vykon pekny !!!!!!!!! ale jak rikam,... jsem proste mladej a nevyblblej a proto je prome klasickej KLACEK paradni automat az tak v 60 letech, pokud tady jeste budu a nebo nebudu chodit na nocni ze nebudu mit na auto vubec cas :D nic mene,........ otestoval sem napravu .......... VICEPRVEK !!!!!! oproti KLICE ...... nevim jestli dojem ci vsugerovanej pocit ale na hrbolech byla o trocsicku, ale fakt o trosicku tissi ........ kazdopadne jak rikaji vsichni a hlavne vyrobce ....... je to FAKT NEPOZNATELNEJ ROZDIL .......... byli suchy silnice takze par zatacek padlo jak s KLIKOU tak VICEPRVKEM a rozdil v chovani ? ........ ani jedno neustrelilo, vsechno hlidalo systemy a tak proste celkove bez rozdilu ...... ta rychlost a vlitnuti do zatacky proste musi byt razantni aby to VICEPRVEK vice udirigoval,.... jinak proste k NEPOZNANI ! timto prosim,... NEROZJIZDEJTE MOC DISKUZI O NAPRAVE :D :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 (editace) No koukám podle tebe by mohli dát dozadu klidně tyč napevno, správně to podat a ovečky jsou spokojené Když to říkají všichni (kdo všichni ?) a hlavně výrobce to mě rozsekalo, co by asi tak měl výrobce tvrdit ? Že to řešení je horší, ale přesto jsme vám ho dali, stejně si to koupíte ? To že nic nepoznáš ty (částečně díky tomu, že nechceš) neznamená, že to platí vždy... Editováno: 1. Březen 2013, autor: attim 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Lukasone promiň, nic osobního, ale píšeš otřesně. Přijde mi, jakoby nějaké psychicky narušené dítě sedlo k PC svého táty a zkoušelo tlačítka na klávesnici. Množství smajlíků je naprosto nepřiměřené, což zde již jednou bylo napsáno. Pokud chci něco podstatného zvýraznit, píši tučně, netřeba psát každé druhé nepodstatné slovo za pomoci Caps Locku. Když už ten vykřičník musí být, stačí občas jeden a ne 10 málem za každým slovem. Věta začíná velkým písmenem a končí tečkou (jednou!). A v neposlední řadě, když se sem tam objeví ještě nějaký ten překlep, tvůj text je bez diakritiky s výše uvedeným dokonale chaotický a o ničem nevypovídající. Jinak řečeno: Lidí bez sebeúcty znám plno, piš si jak chceš, ale chceš-li, aby lidé tvůj text četli, projev aspoň tu snahu a piš jako člověk. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 jo promin,... zapomel sem ze jsem laik a nepoznam nic kazdopadne se ti omlovam,... zapomel sem ze ty jsi asi EXPERT promin no ja daval jenom svuj subjektivni nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 (editace) DENIS:........ nikdo te nenuti aby jsi muj kometar cetl,... kdo bude chtit precte si, kdo ne NEprecte nehlede na to ze ja ty tvoje slohovky taky nectu ...... unavujici,... PsAt si Budu jak KEI MEI NWUn iowncisnwom iegn ie wefs asjjhulala DENIS ......( PSAT si budu, jak budu chtit ja ) ....... ne jak budes chtit ty a ostatni Editováno: 1. Březen 2013, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Ušetři mě prosím svých blábolů "nikdo tě nenutí to číst". Svým textem pouze spamuješ zdejší téma. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 .................. jasne o spamovani viz. blaboly s naprovou si myslim ty obzvlast by si mohl pomlc tim koncim tvoje mindracky, a dal se k tobe vyjadrovat a reagovat nebudu nehlede na to,.... pokud se ti neco nelibi, nikdo te do niceho nenuti cist ci reagovat ..... kecy o kecach si bez placat nekam jinam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Není třeba se omlouvat - nejsem expert, ale nežeru marketing, názor si umím udělat sám a ten je jednoznačný. Ačkoli za to, jak tady píšeš, by ses teda omlouvat měl a to několikrát denně a zvlášť když takhle reaguješ ve chvíli, kdy ti to někdo vytkne (a má pravdu). Piš jako člověk a lidi tě budou brát aspoň trochu vážně. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Někteří jedinci tady sou opravdu k ničemu,poznatky žádný,jen rejpou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 dnes na R10 cca ve 14:30... nejsem zdejsi a do bolky jezdim dvakrat za 14dni do skoly a tuhle jsem jeste nepotkal... patrne je to RS, predni mlhovky mela "prelepene", cervene brzdove trmeny, krasne decentni kridelko vzadu a volant na prave strane 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 (editace) Ja som bol na jazde vcera. 2.0 man, elengance + bolero + zadne led + bixeony. osobne by som tam prihodil este farebny dot, bixeony by som vymenil za ledkove, vyhrievane sklo atd... Nejdem tu spominat xy veci ktore tu spominaju ludia nadomnou, cize len moje postrehy: Prvy dojem perfektny. Presne tak ako som si to predstavoval. Prijemny, elegantny interier. Kopa miesta... Konecne ma netlaci koleno pri opreti o palubovku - presne vpadne do vyrezu kde je popolnik Motoricky je dvojliter fest zivy. Zacina tahat niekde mierne po 1500 a taha az po cca 3500. Jedine s cim som mal problem prve dva pohnutia bola reakcia spojky pol centimetra nad zemou. Pripadal som si ako v autoskole ked mi zhaslo pri rozjazde Co je vsak zaujimave, Auto start&stop motor sam nastartuje pokial stlacite spojku (pustate spojku - motor skape, zatlacite ju - motor naskoci) a netreba vechslovat klucikom. Trosku ma prekvapilo samotne startovanie klucom, predpokladam vsak ze je to koli A S&S. Otocim klucom do polohy 1, rozsvietia sa kontrolky, otocim kluc do polohy 2 a pol sekundy sa nic nedeje. Uz som siel spekulovat ci to nemam zvrtnut este viac ked v tom motor naskocil... Normalne som bol chvilku v stave WTF. Dalsia zaujimava vec bola ked som dojazdil, vypol motor, nechal kluc este v zapalovani a vyskusal svetelnu hukacku. Potiahol som packu k sebe, ozvalo sa buchnutie ako keby nieco odniekial vyletelo ale svetla nesvietili. Pustil som a skusil znova. Teraz to buchlo znova a svetla zasvietili. Nechapem co sa dialo. Toto som si na ziadnom inom aute s bixeonmi nevsimol. Co ma ale sklamalo bol zvuk. Bolo tam sice Bolero, ale len zakladne audio... Zobral som zo sebou CD testovacich nahravok, rozne elektro, orchestralne, pop atd. Ta zakladna audio sustava absolutne nebasuje. V EQ nastavene basy na plno, a nic. Z reprakov sice vychadzal zvuk ktory sa mal priblizovat basom, ale aj lacne cinske sluchadla ich zahraju lepsie. Cize podla mna je CANTON nevyhnutnostou pokial chcete v aute pocuvat aspon ako taku hudbu. Dovolim si povedat, ze v O2 s Bluesom je lepsi zvuk ako v O3 s Bolerom (presadal som z O3 do O2 cize som mal priame porovnanie). edit> co sa tyka automat alebo neautomat... pred octou som mal hondu s automatom... a v octavii mi chyba. rozhodne som si uzil jazdu viac s automatom, ci uz po meste, alebo nejaku sportovejsiu s radenim padlami. proste ja som za automat a v dalsom aute automat urcite mat budem... Editováno: 1. Březen 2013, autor: patrikcevela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 patrikcevela: Rána od světel. Pohyb clonky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 (editace) Tak to RS se mi nelíbí! Nemůžu příjít na chuť tý prdeli auta, u RS verze (jako i mého auta) je v podstatě stejná jako u klasik octávky, tak i zde. Prolisy prostě nepřekousnu a svítilny se mi taky moc nelíbí. Předek bude určitě moc pěknej, ostatně i u klasiky se mi líbí. Možná jsem na věci jako tvar křídla atd. hodně starej, ale stávající křídlo je také relativně decentní, ale mnohem líbívější. Teď už jsem si jistej, že i kdyby byly money a chtěl jsem nový auto, tak O3 RS to rozhodně nebude škoda. Jo a jestli při ofiko premiéře bude ta prdýlka vypadat lépe, tak beru svůj názor zpět Editováno: 2. Březen 2013, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 patrickcevela: jenom se zeptát, kolik měříš? Já mám 197 cm a koleno se mi tedy do místa popelníku fakt nevešlo, měl jsem ho opřené o bok rádia, jako v každém autě Canton podle mě nepomůže, měl jsem ho včera v O3 a rádio hrálo stejně, jako by tam Canton nebyl. Ale je pravda, že jsem neměl čas to moc zkoumat, abych si nastavil EQ a vyzkoušel nějaké CD. Nevím jestli to má O3 jako příplatek, ale já jsem tedy včera pádla pod volantem k DSG neměl. Co se týče jízdy, tak si myslím, že když vzít DSG, tak ve městě vypnout Stop/Start, mě to fakt lezlo na nervy. A asi bych si musel na chování DSG zvykat, přišlo mi, že jí všechno trvá hrozně dlouho. Ale to bude absencí pohybu spojky a řazením rychlostí pákou, na což jsem zvyklej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Koukám, že postupně to RSo odhalují... no každopádně přední nárazník je pořád zamaskovanej, tak bych nedělal ukvapený závěry, ale pravda to zadní křídlo mi k tomu taky nějak nesedí...křídlo který je kulatý se k ostře řezaným tvarům auta prostě nehodí! Když už udělali design alá Audi, tak už mohli udělat to výsuvný křídlo, beztak to RSo bude stát přes milion, tak už by je to taky nezabilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 (editace) mc2uba: Soucasne DSG radi urcite vyrazne rychleji nez jakykoliv clovek. Snad jedine podrazeni o 4 stupne pri kickdownu by clovek zvladl rychleji a ani tim si nejsem jisty. Editováno: 2. Březen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 jak pise mike, DSG radi suprove a svizne. To ze to trvaje jen pocit, jelikoz clovek nic nedela. Musel by si v podvedomi jedine predstavit jak seslapnul spojku a preradil. Jedine co mi trochu vadi je ten kick-down. U manualu bych si podradil a nadavkoval plyn podle potreby. Tady date pedal na podlahu, DSG podradi a vystreli to jako raketa pod plnym kotlem. Coz je takovy trochu neprijemny. Ale ja mam najetou DSG jen z predvadecek, takze urcite se s tim da zachazet jinak, jde tam radit nahoru i pomoci plynu (jemne se ubere a preradi to nahoru). 12 let jezdim ve sluzebaku s klackem, nalitam toho opravdu hodne, taky vnitrne bojuji zda mi nebude chybet, ale zacinam mit pocit, ze nebude, a ze bych si tu jizdu chtel vychutnavat zas uplne jinak. Takze vybavu vymenuji za DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.