Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Nevím, na mě to tak vždy působilo.. Ty jejich prezentace a "vytůněné spojlery" na auto s běžnými výkony, které u konkurence kolikrát náleží základním modelům.

Řada "S", či "RS" u Audi znamená vysoké výkony.

Řada "FR", či "Cupra" u Seatu znamená rovněž vysoké výkony.

Řada GTI od VW znamená střídmější výkony, ale GTI je legenda.

Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k čemu je RS dobrá když jsou silnice jako tankodrom? Na Vinohradský jsem včera chytnul u Jiřáku díru a myslel jsem že mi upadne kolo od Sorenta a to mám 245/65-17 kola. Rána to byla pěkná a dneska jsem se podíval na tu díru a byla jak na mamuta. Tu chytnout s břichoplazem RS tak se může jít pro novou nápravu nebo rovnou pro jiné auto. Z nějakejch pseudosporťáků jsem vyrostl a pragmaticky volím pro vždy těžkej teréňák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proc sis misto terenaku koupil sorento ? ....

Ono se rika ze kazda vec si najde sveho kupce a u vRS to nebude jinak , je plno lidi kteri maji radi pohodli a pri tom lehce sportovni nadech ktery neni preplacany nakymi extra spojlery ale jen lechce podtrhnuty ;) ono vRSko se musi prodavat jinak by se na nej davno vykaslali a taky se je treba kouknout na to ze pro skodovku neni cilova zeme jen CR ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych to tak....

 

Kdo má rád škodárnu, chce mít sportovnější káru a přitom originál,tak to RSko veme...

Jde i o styl.

RSka mají vymazlenější introš...

A spoilerování ? Jaké?

Jen se lehce vymodelují nárazníky a vyřízne díra pro výfuk,plus decent křidélko. To je z exteriéru asi vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS nikdy nemelo zadne uspechy ? :D ........... hm zajimavy :D

 

Znovu cituji: Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. Tím myslím, že novodobé modely OI RS, FI RS, FII RS a OII RS nejsou nic, než ospojlerovanými sériovými auty a s tou pravou podstatou RS z historie značky nemají nic společného.

Proto se naprosto přikláním k názoru Lucasse - nic, než marketingový tah. Určitě se prodává, o tom žádná, jen mě to vnitřně trošku prudí - zařazení RS v koncernu znám, jen mi nedává smysl, protože mi vlastně nic extra nenabídne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolfspitz:Ne každy touži jezdit po silnici s tankem a hrat si na to že ma tereni auto.Navíc s terenakem(ne nějake posrane Sorento),se ve městě opravdu blbě parkuje,tak je opravdu lepši "klasicky" osobak.Spousta lidi ma radoby terenak na frajeřinu a stejně jej nikdy prakticky nevyužije aby se jim nahodou na polni cestě nezablatil...

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zas téma :D

 

RS je prostě motorově vrcholná verze Škodovky a proto si zaslouží odlišení.

 

FR nebo Cupra je známka super výkonu? :D A kdes na to přišel? :D dyť tam jsou skoro totožné motory, jako má škodovka, nebo máš pocit, že Seat Leon Cupra má pod kapotou 3.0 biturbo se 400 kobylama? :D

 

A já třeba zas nechápu, proč si někdo kupuje do města Sorento :) a jestli jsi vzal díru s takovýma kolama, tak jsi buď slepej nebo jsi dělal za volantem bůh ví co, páč to musela být díra velká jako kanál, aby do ní zapadlo takové kolo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak mám i pocit, že škodovka používala označení RS dříve, než Audi :) flame ani ne, jen prostě tyhle zbytečný debaty o ničem mi přijdou prostě na nic :D

 

A kór, když se tady objeví srovnání Sorenta a O3 RS :D za chvilku budeme psát, že O3 RS má malý krouťák, to moje Scania 6x4 má tedy krouťák mnohem vyšší apod. žvásty :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: já netvrdím "známka super výkonu". Já tvrdím, že výkon má vyšší a vzhledem k velikosti a váze auta dává smysl.

 

Nicméně tuto debatu bych uzavřel tak, jako jsem ji otevřel - nechtěl jsem zase zvedat vlny nevole, hádek a patlání o ničem, jen jsem sdělil své obavy a nesouhlas s označením "RS". Uzavřel bych to možná klasickou připomínkou, že je tolik aut na trhu proto, aby si každý vybral to pravé.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: ta díra je skutečně jako kanál a je u spodního semaforu na Jiřáku. Tam se stojí v koloně a pokud tu díru zakreje vpředu jedoucí auto tak se nevidí když on se jí vyhne. Dneska jsem o ní věděl a tak jí vzal na prostředek auta takže Ok, ale bez znalosti to vymete každej druhej. Proto je tak hluboká a zrádná.

Já jiný auto již nechci, třikrát se do mě strefili za poslední čtyři roky a narozdíl od viníků já dopadnul vždy perfektně. Vzhledem k dezolátním silnicím považuju svojí volbu za bezvadnou a ta bezpečnost je v praxi potvrzená. Dříve jsem dělal každý čtyři roky generálku náprav u klasiky a nyní mám naprostej klid a to jsou silnice daleko horší. Proto u nás nevidím perspektivu pro RS, snad jen v západní Evropě kde silnice jsou ještě v přijatelným stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebudu reagovat na hovna :D

 

   typickej priklad cechackovstvi,... vsichni budou jezdit v SUV a jeste je k nicemu nevyuzijou :D

 

   zase se na chvily distancuji ;) protoze resit hovna fakt nehodlam,... s nekteryma lidma souhlasim, ale jiny by meli zaujmout pozici: mirnej predklon, poklusem klus a primo proti nejblizsi zdi co kde maji, aby se probraly ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...