Dix1 Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Už aby byla venku celá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 ... to zase bude trapárna ... Já to "supersportovní" Škodovácké RS nějak nemohu strávit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Tak ale RSko si nikdy na supersporta nehrálo.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Nevím, na mě to tak vždy působilo.. Ty jejich prezentace a "vytůněné spojlery" na auto s běžnými výkony, které u konkurence kolikrát náleží základním modelům. Řada "S", či "RS" u Audi znamená vysoké výkony. Řada "FR", či "Cupra" u Seatu znamená rovněž vysoké výkony. Řada GTI od VW znamená střídmější výkony, ale GTI je legenda. Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Je to jakési doplnění té tvojí rovnice pro koncern Audi = S/RS Seat = FR/Cupra VW = GTi Škoda = vRS Lehké Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Jeste doplnim VW =GTi + R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 _Denis_: ber to jako marketingový tah, který se víceméně daří, nic jiného v tom nejspíš není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 RS nikdy nemelo zadne uspechy ? ........... hm zajimavy ...... jinak uz vime ze nebude chrom ramecek masky, ale cernej lesklej, taky tod otazka jestli uz v zakladu a nebo to bude za priplatecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 A k čemu je RS dobrá když jsou silnice jako tankodrom? Na Vinohradský jsem včera chytnul u Jiřáku díru a myslel jsem že mi upadne kolo od Sorenta a to mám 245/65-17 kola. Rána to byla pěkná a dneska jsem se podíval na tu díru a byla jak na mamuta. Tu chytnout s břichoplazem RS tak se může jít pro novou nápravu nebo rovnou pro jiné auto. Z nějakejch pseudosporťáků jsem vyrostl a pragmaticky volím pro vždy těžkej teréňák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Jenže to je tvoje volba tohle, a někdo zvolí tu druhou, ať je to čech, němec, rakušák nebo brit Ono mít auto nízko znamená o to víc dávat pozor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Tak proc sis misto terenaku koupil sorento ? .... Ono se rika ze kazda vec si najde sveho kupce a u vRS to nebude jinak , je plno lidi kteri maji radi pohodli a pri tom lehce sportovni nadech ktery neni preplacany nakymi extra spojlery ale jen lechce podtrhnuty ono vRSko se musi prodavat jinak by se na nej davno vykaslali a taky se je treba kouknout na to ze pro skodovku neni cilova zeme jen CR 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Řekl bych to tak.... Kdo má rád škodárnu, chce mít sportovnější káru a přitom originál,tak to RSko veme... Jde i o styl. RSka mají vymazlenější introš... A spoilerování ? Jaké? Jen se lehce vymodelují nárazníky a vyřízne díra pro výfuk,plus decent křidélko. To je z exteriéru asi vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 RS nikdy nemelo zadne uspechy ? ........... hm zajimavy Znovu cituji: Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. Tím myslím, že novodobé modely OI RS, FI RS, FII RS a OII RS nejsou nic, než ospojlerovanými sériovými auty a s tou pravou podstatou RS z historie značky nemají nic společného. Proto se naprosto přikláním k názoru Lucasse - nic, než marketingový tah. Určitě se prodává, o tom žádná, jen mě to vnitřně trošku prudí - zařazení RS v koncernu znám, jen mi nedává smysl, protože mi vlastně nic extra nenabídne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Njn ale, tak to se dá říct i o verzích Scout že si hrají na tereňáky...Verze Laurin a klement na luxusní káry atd :D No ono to nenabídne nic moc oproti jiným značkám,ale ve své vlastní řadě to je klasa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 http://www.skodahome.cz/novinky/2091-nejrychlejsi-skoda-octavia-vsech-dob.html No vida a zrovna to řešíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 (editace) wolfspitz:Ne každy touži jezdit po silnici s tankem a hrat si na to že ma tereni auto.Navíc s terenakem(ne nějake posrane Sorento),se ve městě opravdu blbě parkuje,tak je opravdu lepši "klasicky" osobak.Spousta lidi ma radoby terenak na frajeřinu a stejně jej nikdy prakticky nevyužije aby se jim nahodou na polni cestě nezablatil... Editováno: 27. Březen 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 To je zas téma RS je prostě motorově vrcholná verze Škodovky a proto si zaslouží odlišení. FR nebo Cupra je známka super výkonu? A kdes na to přišel? dyť tam jsou skoro totožné motory, jako má škodovka, nebo máš pocit, že Seat Leon Cupra má pod kapotou 3.0 biturbo se 400 kobylama? A já třeba zas nechápu, proč si někdo kupuje do města Sorento a jestli jsi vzal díru s takovýma kolama, tak jsi buď slepej nebo jsi dělal za volantem bůh ví co, páč to musela být díra velká jako kanál, aby do ní zapadlo takové kolo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Cítím Flame Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Jinak mám i pocit, že škodovka používala označení RS dříve, než Audi flame ani ne, jen prostě tyhle zbytečný debaty o ničem mi přijdou prostě na nic A kór, když se tady objeví srovnání Sorenta a O3 RS za chvilku budeme psát, že O3 RS má malý krouťák, to moje Scania 6x4 má tedy krouťák mnohem vyšší apod. žvásty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 mc2uba: já netvrdím "známka super výkonu". Já tvrdím, že výkon má vyšší a vzhledem k velikosti a váze auta dává smysl. Nicméně tuto debatu bych uzavřel tak, jako jsem ji otevřel - nechtěl jsem zase zvedat vlny nevole, hádek a patlání o ničem, jen jsem sdělil své obavy a nesouhlas s označením "RS". Uzavřel bych to možná klasickou připomínkou, že je tolik aut na trhu proto, aby si každý vybral to pravé.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 mc2uba: ta díra je skutečně jako kanál a je u spodního semaforu na Jiřáku. Tam se stojí v koloně a pokud tu díru zakreje vpředu jedoucí auto tak se nevidí když on se jí vyhne. Dneska jsem o ní věděl a tak jí vzal na prostředek auta takže Ok, ale bez znalosti to vymete každej druhej. Proto je tak hluboká a zrádná. Já jiný auto již nechci, třikrát se do mě strefili za poslední čtyři roky a narozdíl od viníků já dopadnul vždy perfektně. Vzhledem k dezolátním silnicím považuju svojí volbu za bezvadnou a ta bezpečnost je v praxi potvrzená. Dříve jsem dělal každý čtyři roky generálku náprav u klasiky a nyní mám naprostej klid a to jsou silnice daleko horší. Proto u nás nevidím perspektivu pro RS, snad jen v západní Evropě kde silnice jsou ještě v přijatelným stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 ta díra na tý Vinohradský je už alespoň tři měsíce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 nebudu reagovat na hovna typickej priklad cechackovstvi,... vsichni budou jezdit v SUV a jeste je k nicemu nevyuzijou zase se na chvily distancuji protoze resit hovna fakt nehodlam,... s nekteryma lidma souhlasim, ale jiny by meli zaujmout pozici: mirnej predklon, poklusem klus a primo proti nejblizsi zdi co kde maji, aby se probraly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 jo, už se jí říká díra sv. Jiří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.