Duben 24, 201312 r V mém případě je náhradní auto problém protože srovnatelná velikost a charakter není k dispozici běžně. Takže mi proplácela pojišťovna v případě nezaviněný nehody 3000 kč bez daně a den na půjční auta jinde. Je to taxa kterou má pojišťovna v sazebníku k kategoriím aut a já mám M1G. K tý rychlosti motorky je těžko se vyjádřit spolehlivě ale ten rostřik motorovýho oleje po celý OIII a zutá guma vypovídá o vyšší rychlosti. Má někdo specifikaci toho ochranného systému na chodce u OIII? Bylo by to zajímavý pro všeobecné vyvarování se vysokých nákladů během provozu.
Duben 24, 201312 r Co se té kapoty týče, sakra lidi, není to i ve vašem zájmu? Fakt reptáte už nad vším. Vymakané to určitě mají, ale i kdyby ne, 100x raději hodím auto do servisu, než abych šel sedět za zabití z nedbalosti. Když už jde sedět i řidič, který na dálnici přejel bezďáka, který tam spal, půjdete možná sedět i vy za to, skočí-li Vám nějaký kretén pod kola. Je lepší, když bude mít měkčí podklad a tím vyšší šanci na přežití. I kdyby vás svým manévrem naštval natolik, že byste jej měli chuť zabít, on třeba neumře a nezmrví vám život..... Upraveno Duben 24, 201312 r od _Denis_
Duben 24, 201312 r Ta kapota je správně pro obě strany - já jsem teda nikdy nikoho nesrazil tak nevím jak taková nehoda v reálu funguje ale hlavně jestli vystřelovací kapota něco zachrání, asi bude hodně záležet na X ruzných faktorech, tak jako vždy. Jinak je to v pořádku, jako většina bezpečnostních prvků K rychlosti motorky, ty jsi znalec v oboru, že podle rozstřiku oleje a zuté gumy hned víš, že jel rychleji ? Jako sorry ale to je shit co píšeš, typická mentalita lidí u nás.
Duben 24, 201312 r mike_k: myslím, že jsem tu četl, že se auto po odstřelení kapoty zablokuje? Resp. nejde nastartovat? Nebo to jde nějak odblokovat jen přes počítač, myslím, že jsem tady něco takového četl. Nic se nezablokuje, dle vyjadreni Skodovky je auto normalne pojizdne, ne tedy ze by se s tim dalo jezdit, ale co nejrychleji navstivit servis. Kazdopadne pokud je auto jinak pojizdne tak s vystrelenou kapotou odjedete. Jinak ta kapota je vystrelovaci proto ze musi byt minimalni prostor mezi motorem a kapotou kvuli ochrane chodcu a aby auta nemusela mit pak designove nafouklou kapotu, tak se to vyresilo takto. Upraveno Duben 24, 201312 r od bicista
Duben 24, 201312 r Našel jsem komentář na netu k té bouračce motorky a OIII: Včera ráno se zabil motorkář na křižovatce kousek od místa, kde bydlím. Jel sice asi rychleji, ale do křižovatky vjel na zelenou a 65 letý děda v Oktávce mu nedal přednost. Klukovi bylo 25. Upraveno Duben 24, 201312 r od Pawouk
Duben 24, 201312 r Deda asi nemel system rozpoznavani dopravnich znacek To si deda novou skodu moc neuzil, mozna ze pri jeho veku az ho pusti z krimu se ji zpatky nedozije. Ale zas na druhou stranu kdyby jel motorkar asi 50km/h tak by to zrejme prezil. Ono taky deda se mohl podivat doprava, motorka nikde a najednou sršeň a prask. Dost dobre se da motorka prehlidnout pres sloupek u dveri. Ale dle fotek to vypada ze jsou ve svetelne krizovatce ne ?P.S proc kdyz napises prizpevek tak za nim udelas desitky prazdnych radku ??!! Upraveno Duben 24, 201312 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Ty prázdné řádky jsem upravil.
Duben 24, 201312 r Kolik takových nehod na moto jste zažili nebo aspoň viděli ? Z čeho se dá usoudit, že kdyby jel 50 (možná jel, možná ne), tak by zřejmě přežil ? To jsou jen blbý kecy. Já ho nijak neomlouvám, je možné, že jel rychleji, určitě taky mohl mnoho věcí udělat jinak, případně děda mohl dávat víc bacha atd ... mě jde o to, že hned je všem jasné, že musel jet rychle, když jste to všichni maximálně četli a viděli fotky. Proto říkám, že melete shity. A hlavně jsme úplně OT.
Duben 24, 201312 r nemusi... zalezi jak se to vysetri, pokud nebyl ridic oktavky trestne stihan, projevi listost, atd atd muze dostat ,,pouze,, podminku + zakaz rizeni.. vse ale zalezi na tom, jak to vysetri cajti, muze tam byt spoluvina atd atd.. neni to tak prukazny.. urcite deda nedostane 5let natvrdo..rekl bych, ze to bude na podminku.. ale jeste jednou pisu-zalezi jak to vysetri policajti, jaka bude vina atd atd..
Duben 24, 201312 r attim: Tak ono cely tohle vlakno je z 90% OT, takze se nic mimoradneho nedeje. Tak aspon se tu o necem mele. Hezky je tam videt jaky vypada ten bocni airback. Hlavne v sobotu 27.4 hura do salonu, meli by tam byt nove O3 Combi ! Upraveno Duben 24, 201312 r od bicista
Duben 24, 201312 r Předpokládám, že kdyby jel 50 kmh, tak tu Octávku neotočí motorka o 180 stupňů na druhou stranu křižovatky. Nic méně, polemizovat o tom, kdo jel na zelenou a červenou bez svědků nemá moc smysl.
Duben 24, 201312 r než soudit něčí rychlost a debatovat o to co možná bylo a nebylo, se podívejte např. na tohle video: Je to sice jiné vozidlo, ale sledujte, kam se "trefí" hlava. A pak je jedno, zda jedete 30,40,50, 65 nebo víc km/h.... EDIT: zde ještě lepší úhel pohledu a lepší kvalita... Upraveno Duben 24, 201312 r od Honza9007
Duben 24, 201312 r Já bych motorkáře neřešil..... Většinou když sebou někde říznou v provozu ,tak je to špatné. Ono stačí v 40 vzít krkem sloupek a je vymalováno. Na okruhu to je něco jiného tam se člověk klouže metry po zadku. Sednout na motorku je vždy velkej risk. Joo a sám mám 3 motorky a jezdím často, takže nejsem proto motorkám zaujatej
Duben 24, 201312 r mc2uba: to by ses divil, to auto vůbec nemusela otočit jen ta motorka, auta po nehodách končí fakt v úplně nesmyslných polohách, takže z tohoto něco soudit je taky nesmysl. Videa nahoře to pěkně ilustrují a to nebude žádná vysoká rychlost.
Duben 24, 201312 r Dávám sem fotku jak dopadla OIII po nárazu pro srovnání s videama nahoře. Ačkoliv neznám rychlost motorky na videu, domnívám se že to bylo 50 km a Mercedes dopadnul dobře a dveře jsou celé a funkční. Kdežto tady na OIII se vypařily a tak to svědčí o síle nárazu, tedy i rychlosti. Pro posouzení případu bude důležitý zda děda nejel na červenou. Pokud by měl volno v cestě tak by to nebyl problém a ještě by se znaleckým posudkem muselo zjistit zda tu motorku mohl vůbec zaregistrovat. Ve vysoké rychlosti motorky by to nemuselo být na jeho vinu. Záleží tedy na co jel. Já mám auto s kamerama a to by prokázalo vše včetně mé rychlosti.
Duben 24, 201312 r Jeden z důvodů proč jsem prodal motorku. A to jsem jezdil tak jako kdyby mě chteli na každý křižovatce zabít. Prostě přednost pro motorky "neexistuje" a podle toho se musí jezdit. Jedině tak se dá přežít. Koukal jsem na videa (OIII) 1.8 tsi 132kw. Moc by mě zajímalo jestli zachovali převodovku z 1.8tsi 118kw a jak byla dlouhá . . Nový motor točí na 4 malinko přes 200 km/h. To je teda na mě trochu síla takový převody. Defacto je to auto se 4 rychlostma a 2 dálničníma kvaltama. To mě lehce mrzí ,ale nenadélá člověk nic. Upraveno Duben 24, 201312 r od memory2
Duben 24, 201312 r U toho motorkáře, sic mrtvého je "jen" překročení rychlosti a porušení pravidel, ale děda hrubě porušil pravidla zákona o provozu na pozemních komunikacích, nedáním přednosti v jízdě a tak nelze případ posoudit jako spoluvinu. A i kdyby se to nestalo na světlech, tak stále to padá podle situace a paragrafu "nedání přednosti". Bohužel, rychlost, nerychlost. Upraveno Duben 24, 201312 r od Jakub Nabel
Duben 24, 201312 r A nedochází ti, že ty dveře tak vypadají třeba proto, že je museli hasiči zničit aby mu pomohli ? Prostě to co meleš jsou jen doměnky někoho, kdo soudí pouze podle fotek bez znalosti faktů a to je to, o čem mluvím. Nikdo totiž nenapíše - děda udělal chybu, nedal přednost. Co je ale hned jasný, že motorkář určitě nejel 50. Bullshit. Poslední moje OT Jinak k tématu, dnes jsem na R10 viděl v závěsu OIII Lift a Combi, oboje tmavá barva, velká kola. Combi vypadá o dost lépe a ještě lepší by to bylo ve světlejší barvě. Vůbec se mi zdá, že světlé barvy vypadají lépe než tmavé.
Duben 24, 201312 r O víkendu pojedu omrknout salon jak vypadá OIIIC. Snad tam nebude moc lidí abych mohl v klidu prozkoumat.
Duben 24, 201312 r Koukal jsem na videa (OIII) 1.8 tsi 132kw. Moc by mě zajímalo jestli zachovali převodovku z 1.8tsi 118kw a jak byla dlouhá . . Nový motor točí na 4 malinko přes 200 km/h. To je teda na mě trochu síla takový převody. Defacto je to auto se 4 rychlostma a 2 dálničníma kvaltama. To mě lehce mrzí ,ale nenadélá člověk nic. Kde videa ?? chci taky videt.
Duben 24, 201312 r Je to jen zrychlení 0- 200 OIII 1.8 tsi 132kw ,ale je tam dobře vidět jak jsou dlouhý převody
Duben 24, 201312 r Ja mam douhy prevody rad, kdyz na ne motor motor ma, tak to beru jako plus, clovek nemusi zbesile radit.Hlavne v tom videu je to sportovni jizda, takhle vetsinou jezdit nikdo nebude. Tocit to do cervenyho todela vir v nadrzi.Za normalnich okolnosti tam muzes 6tku klidne vrazit v 60km/h a to auto to jak nic roztahne az do 200km/h.Ja zcela bezne u silnejsich motoru jen pouzivam liche nebo sude prevody. Bud 1-3-5 nebo 1-2-4-6. Upraveno Duben 24, 201312 r od bicista
Duben 24, 201312 r memory2: jednak k 1.8tsi vylozene patri automat a druhak zadny normalni clovek prece neradi pri bezne jizde az v cervenem. Vetsina lidi, kdyz uz maji u takoveho motoru manual, tak tam vrazi 6ku nekde u 60km/h a to auto normalne jede a zrychluje a kvedlat je treba leda u nejakeho akcniho predjizdeni.
Duben 24, 201312 r Zajímalo by mě jestli je tam ta aktivace od určitý rychlosti a když tak od kolika km/h. v rozmezí rýchlosti 30-55km/h mike_k: myslím, že jsem tu četl, že se auto po odstřelení kapoty zablokuje? Resp. nejde nastartovat? Nebo to jde nějak odblokovat jen přes počítač, myslím, že jsem tady něco takového četl. asi blbosť nie??...nikde som to tu nečítal,a ak mi to náhodou utieklo,tak rád sa poučím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.