Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Čekej ještě:

- fotky detailů na facebooku

- první fotku ve tmě

- "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu

- první tři fotky na asfaltu

- první fotku interieru

- první testovací den odhalených aut pro novináře

- první cena

- ceník

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou...

"Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu.

Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne :) kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici :) nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda, značka F je vlastně možná obdoba značek H, které kdysi znamenaly, že na auto se nevztahují rychlostní limity atd. A tady to platí i tak, že se na auto nevztahují ani fyzikální limity. :D

Jo, dá se s tím jet i tak, jak si ani řidič Subaru netroufl, však je vidět jak bylo ve videu na minulé stránce. Ale právě v Subaru byla nějaká kancelářská krysa, v Octavii jel profík, který na okresce každou zatáčku jede řízeným smykem. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem neřekl, že je nemusí jezdit podle předpisů, ale nepředpokládá se to :D

Každopádně to byla rovinka, tak proč by neměl mít odvahu na to, aby s tím jel 160 kmh v dešti :D to že má někdo Subaru neznamená, že s tím umí jezdit :D je spousta lidí, co mají BMW a ani nevědí, že mají pohon na zadní kola a nebo mají řidičák ještě horký z tiskárny :)

A proč by nemohl jet smykem každou zatáčku? Když je na to dost zkušený, tak proč ne :D ne nadarmo se říká .. jednou jedeš zatáčku řízeným smykem a už nikdy jinak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že se nedá škatulkovat. Má-li řidič dostatek zkušeností a auto zná, může si dovolit jet i 160 na dešti, neboť cítí, co auto dělá a v případě nouze ví, co dělat.. Jede-li nějaký puboš s čerstvými papíry 160km/h a více, může být nebezpečný i na suchu...

Sám v dešti v rámci bezpečnosti jezdívám méně, měl-li jsem však zpoždění, občas jsem jel kolem 160 i na mokru s tím, že samozřejmě na mokru nejezdím na tempomat a hodně vnímám chování auta.. To jsem však donedávna taky najezdil cca. 400 - 500km denně...

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne :) kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici :) nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách :)

no jestli k tomu mohu něco říct dělam v automobilce a taky testuju auta na dráze, a řidiči kteří testujou auta na dálnicích co to auto dokáže nebo nedokáže, jsou úplně normální zaměstnanci a ne nějací profíci. Mnohdy jsou to horší řidiči než támhle blondýny, takže s tím že jsou to profíci školení v drsných podmínkách jsi úplně vedle :)

Editováno: , autor: bazycek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou...

"Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu.

Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství.

Lidově řečeno šaškárna :-)

Hlavně mě dostává to, jak ze zamaskovanou verzi (včetně vnitřku) jezdí novináři :D to už je hodně divadýlko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Sedenie bude určite lepšie :kol-47:


Nevím kolik má ten maník cm na výšku, ale nepřijde vám, že opěradlo je poněkud kratší?
Je to vidět i této fotce: http://www.autobild.de/bilder/wird-er-ein-star-der-neue-skoda-octavia-3696730.html#bild7|ref=http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-iii-erprobungsfahrt-3696659.html
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...