Přejít na obsah

Pri kolika najetych km umiraji veci?


Chossse

Doporučené příspěvky

Zdravim ridici ;) ,chtel jsem se zeptat!Mam koktu 2003 1.9 Tdi 74Kw 4x4 plus chip primo ze servisu skoda na nejakych 130 neco PS!No uz mam najetych 257tis km,a ted nedavno jsem vymenil rozvody+drazkovy remen s jeho napinakem uz se nejak podezrele trepal!Dale nedavno desticky+predni kotouce!Zadni jsou zatim dobre a jeste neco vydrzi puvodni!Menene trurbo pri nejakych 130tis km bylo nejake marne!Tlumice a ulozeni je taky puvodni!Ted se mi neco zacalo ozivat z motoru takze asi spojka nevim nejsem si jisty!Jinak zatim nic a to doufam ze to tak pujde dal!

A ted ta otazka ti co mate tolik najeto co se zacina srat nebo je na vymenu pri najetych neco pres 200tis km?Jenom me zajima na co se jeste mam tesit! ;) Dik za odpo!

Editováno: , autor: Chossse
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsem si všimnul, spojku už řešíš... vydržela docela dost, mně vydržel setrvák jen něco přes 1/2 tvých km ;)

-

Koukam nejsem sam co meni dily i pod 200k ;) , takze jeste prihodim - prvni sel starter (zatepla startil tejden) + preventivne vsechny zhavicky. Taky predni kotouce + desticky, zadek jen ty desticky, vejfuk podezrele dobrej, takze asi predchozi majitel, a taky celou saharu, i kdyz ten mensi na klimu jeste vrzal z poslednich sil, jo v italii asi meli vedro kol11 .

-

Tak letos i zadní kotouče a brzy půjde mechanizmus stěračů :)

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bych řekl, že je to i dost individuální....krom notoricky známejch věcí.

Naproti tomu co píšeš, jsem kupříkladu já při 140k. měl odepsaný zadní kotouče a přední byly ok, tlumiče vzadu chtěly taky ven. Turbo, váha vzduchu, výfuk... pořád dobrý. Brácha u 81kW spojka a silentbloky při 130k, při 150k plynové vzpěry zadních dveří a oboje kotouče.

Je to všechno pod 200k ale když ti nikdo nereaguje, tak mi to nedalo....

Před časem jsem četl nějakou dlouhodobou recenzi na Oktu na netu. Chlápek jí měl asi tři nebo čtyři roky, najeto přes 300 a používal jí jako služebák ve stavebnictví (dostávala dost zabrat). Celkem pěkně to tam všechno rozepsal - co kdy odchází, včetně nákladů (největší položku dělal podvozek, motor myslím dobrej). Po cca 250k se mu přestala rentovat, tak jí poslal do světa a koupil raději novou.

Něco vyčteš třeba i tady:

http://www.autorecenze.cz/recenze-auta-sko...7-552-off-0.htm

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem koupil auto s 198t km a ted (po roce) mám 236t km a měnil jsem komplet spojku, vstřikovač (nejspíš ho vyměnili v bazaru, protože měl úplně odlišné SN od těch tří), komplet všechny brzdy samozřejmě všechny náplně, filtry, rozvody... zimní, letní pneu, alarm.. No vyšlo mě to kolem 70 000kč... Ale teď jede jak čert! Jen nevím co všechno měnil předchozí majitel, tak čekám co ještě se vyse*e, např turbo, váha vzduchu, startér, tlumiče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Zdravim ridici ;) ,chtel jsem se zeptat!Mam koktu 2003 1.9 Tdi 74Kw 4x4 plus chip primo ze servisu skoda na nejakych 130 neco PS!No uz mam najetych 257tis km,a ted nedavno jsem vymenil rozvody+drazkovy remen s jeho napinakem uz se nejak podezrele trepal!Dale nedavno desticky+predni kotouce!Zadni jsou zatim dobre a jeste neco vydrzi puvodni!Menene trurbo pri nejakych 130tis km bylo nejake marne!Tlumice a ulozeni je taky puvodni!Ted se mi neco zacalo ozivat z motoru takze asi spojka nevim nejsem si jisty!Jinak zatim nic a to doufam ze to tak pujde dal!

A ted ta otazka ti co mate tolik najeto co se zacina srat nebo je na vymenu pri najetych neco pres 200tis km?Jenom me zajima na co se jeste mam tesit! ;) Dik za odpo!

Jeste porad me to zajima! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám asi 260 tis,koupil jsem to ve 200tis. A snad poctivých:

-205tis komplet tlumiče+uložení+dorazy

-220 přední náprava,lůžka stabiku-krom řízení

-225 zadní destičky-koutouče doteď originál-si teda myslim

-225 napínák řemenu-spíš preventivně-šustil-vůli neměl

-230 žhavičky

-pak dlouho nic-poměrně dlouho

-247 spojka-mírné vibrace v zatížení-lamela dobrá,ještě by jednou tolik najela,ale mírná vůle v setrváku,výměna za jednohmotu Valeo

-247 hydroštely-i za tepla jeden někdy mírně cvakal-za studena cvaká furt-ale míň-původní vypadali jako nové-nikde nevydřené,tak nevim-možná cvaká vstřik

-247 přední ložiska-po 10 tis km konečně klid :)

-255 svazek immobilizeru-občas nenačetlo klíč ve sklříňce- oprava za 157 kč :)

-257 elmag spojka kompresoru,šustila snad od koupě,ale teď už nějak víc. Vyměněn celý kompresor

-257 vodící kladka drážkového řemenu,mírná vůle v ložisku+ taky šustila

-257 pravá poloosa-mírná vůle vnitřního kloubu-lehké vibrace za jízdy a na vnějším prodřená,spíš propíchnutá manžeta-výměna celé poloosy

-rozvody po koupi nepočítám,pravidelně oleje+filtry taky ne

-teď mě čekají ještě tyčky řízení,nechám u známého přejít vstřiky a čerpadlo,opět silentbloky přední nápravy(ty zadní),už jsou opět utrhané a dám z TT a možná někdy i zadní náprava

-váha vzduchu stále originál,všechny vyměněné díly měly na sobě rok výroby odpovídající roku auta,takže byly původní,výfuk je jakoby to nikdy nejelo v soli

-olej nežere ani kapku,chytá,chladí,topí,takže doufám že ještě tak 3-4 možná 5 let vydrží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...