Přejít na obsah

Jaký olej


Host aka

Doporučené příspěvky

Jo jo zlepšilo se to o hodně za celou dobu mezi výměnou jsem musel dolévat jen jednou a to raději preventivně pred cestou do Německa 1500km po dálnicích (cca 4tic km před výměnou oleje) a to jsme byli na dovči v Chorvatsku takže taky mnoho km po dálnici.

A koľko ti to žralo oleja 5W 40 pred zmenou??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leju taky Mogul,pro naše otesánky dobrá volba ;)

No to jo :palec2: jsem právě přemýšlel, že 2,0 a 1,6 55Kw jsou tak zhruba stejné stáří a podobná konstrukce, tak by jim mohl Mogul "chutnat". Jinak já teda mám na škatuli jen GX-FEpro a nic jiného (Forte, Extreme) ale ještě se mrknu... 4 litry za 465Kč :) Nalil jsem tam jen 3 l , abych to měl přesně ve středu mezi ryskama. Litr mi zbyl na dolívání. Ale ta moje ho zatím nepapá. Už mám na něm najeto skoro 3000 Km a hladina se ani nehne ;) snad to tak zůstane hodně dlouho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KONNY: nebo si kup 5L a pouzijes do dalsiho roku nebo treba pak budes chtit dolit a nebudes mit z ceho. Nebo z nekterych servisu ti odleji ze sudu a je to levnejsi...a chlapi, kontrolni otazka, kazdy si ten olej vymeni a copak dela s tim starym? :p

No jo, ale ten Mogul se dělá jenom v 4 litrovým kanystru tak k němu přikoupím ještě litr a bude to OK ;)

Jinak Mogul jsme dávali i do Š 120 a motor jezdil perfektně i po 220 000 km tak s ním chci pokračovat i u Octy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám TDI 81KW AHF 157000 rv 2OOO používam Castrol TXT Softec 5W-40 a som spokojný, ale zdá sa mi že asi tak 5000Km po výmene začne byť motor hlučnejší, uvažujem že prejdem na niečo iné, asi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 ale nie som si istý či to môj problém odstráni má niekto s niečím takým skúsenosti? Alebo nejaký nápad čo by to mohlo robiť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to vím, že se dělá i po 1 litru. Já jsem to ale myslel tak, že když chci měnit olej v autě tak koupím ten kanystr, ale ten je u Mogulu jen 4 litrovej a tak budu muset přikoupit i 1 litr navíc

Počkej a kolik má 74Kw náplň??? Do mojí se dají taky narvat 4 litry, ale už je to +-1mm nad horním ohybem měrky. Tak jsem dal jen 3 litry a je to přesně na středu mezi max. a min. Takže mě ta 4litrvka vyhovuje-no vlastně ani moc ne. Litr mi zbyl a co s ním....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle technického listu má 74kw olejovou náplň 4,7litru a 55kw jenom 3,5(tudíš to TomášT poprvé přelil)!

Ty nalej v klidu 4 litry a po kontrole měrky dolej z litrovky podle uvážení :) Viděl bych to,že ti zbude tak půl litru do kufru,pro klid v duši při dlouhých cestách :palec2:

Editováno: , autor: hony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle technického listu má 74kw olejovou náplň 4,7litru a 55kw jenom 3,5(tudíš to TomášT poprvé přelil)!

Ty nalej v klidu 4 litry a po kontrole měrky dolej z litrovky podle uvážení :) Viděl bych to,že ti zbude tak půl litru do kufru,pro klid v duši při dlouhých cestách :palec2:

TomášT nic nepřelil :p V německu to na poslední výměně trochu přelili. Já jen byl lenošný to upustit žáno...a čekal jestli to náhodou nesežere...a ona nesežrala. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No převodovka mě taky čeká. Teda nutné to není,ale říkám si, že by to určitě nebylo na škodu. Zašel jsem k autorizovanému prodejci a bylo mi nabídnuto toto: ARAL převodový, nebo originální olej-plná syntetika. Asi tam dám ten originál. Akorát teda 1l=900Kč :feve: Kamarád co tam pracuje mi říkal, že ten levnější ARAL není špatný-je ale dost řídký-hodně řídký..takže řazení paráda a jedna báseň,ale může po čase prolínat přes gufera. Že on (kdyby to bylo jeho auto) dal by ten originál a dalších 100 000Km by převodovku neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do převodovky dej nějaký převodový olej 75W-90, API GL 4 nebo 4+, hlavně ne API GL 5!!!!! Já jsem tam dal Mogul 75W-90, API GL 4, litr za 260 Kč...

jo díkes mam 6 kwalt a nechci tam dat nejakou kasi do zavodáku jsem lil tafix .víte někdo kolik je v prevodovce presne oleje???-6 Kwalt!!!a přesné množství v motoru chci tam nalít 5w40 od shellu souhlas?ted tam byl 5w30.nechal jsem to chipnout a sla srat spojka takze kdyz uz to budu mit rozdelany tak to udelam vse at je klid ...sehnal jsem ji novou pres autokelly kolem 5tis,,je to 3 dilna sada-klasika ona sada stoji kolem 12,000 ale koupil jsem to zvlast a jeste 30procent sleva,vite nekdo o lacinejsí dikes

Editováno: , autor: jaryn.11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V převodovce by měl být plně syntetický olej 75W-90 a hlavně a pouze API GL4+ (VW 501.50,G50)

Já mám tento: http://www.liqui-moly.cz/detail/vykonny-pr...olej-sae-75w-90

Specifikaci splňuje ještě Castrol: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=118

Určitě jsou i jiné....

Jak psal Konny, hlavně ne GL5, ten je na hypoidní převodovky.

Chyba co se často při výměně stává, je to, že se tam většinou člověk pro jistotu snaží dát trochu oleje navíc, pak jde řazení ztuha.

Auto do roviny a naplnit po rovinu napouštěcího otvoru, ne víc!

Petris: s Repsol oleji zkušenost nemám, ale používám od nich mazací tuk a je to špica!

Dopořučil bych, ale tento nový druh od Mogulu: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1286

Na jeho předchůdce jsem ujel několik výměn a motor nic nebral, byl to tenhle: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=960

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No převodovka mě taky čeká. Teda nutné to není,ale říkám si, že by to určitě nebylo na škodu. Zašel jsem k autorizovanému prodejci a bylo mi nabídnuto toto: ARAL převodový, nebo originální olej-plná syntetika. Asi tam dám ten originál. Akorát teda 1l=900Kč :feve: Kamarád co tam pracuje mi říkal, že ten levnější ARAL není špatný-je ale dost řídký-hodně řídký..takže řazení paráda a jedna báseň,ale může po čase prolínat přes gufera. Že on (kdyby to bylo jeho auto) dal by ten originál a dalších 100 000Km by převodovku neřešil.

Jestli chceš do škatule něco kvalitního tak tam dej olej co patří do 6ti kvaltu, stojí teda 850 kč/l, sehnat jde jen v autorizáku ale je to plná syntetika a řazení pak jedba báseň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to bude asi on. Je to originál Škoda-plná syntetika-litr+- 900Kč. Je v takových bílých flaškách. Více méně počítám, že ho pořídím. Jen mi známý říkal ať zase tak nedivočím, že do 100 000Km tam můžu nechat ten původní, že mám motor i převodovku suchou-bez úniků, tak není kam pospíchat. Jenže ho prodávaj jen v litrovkách a náplň v převodovce 02K je 2,5l, tak stejně musím koupit tři litry....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mam 1,9tdi 81kw davam do nej castrol magnatec 5w40 c3 norma 50200/50500 benzin /diesel

ked som to povedal znamemu mechanikovi tak mi povedal aby som pri dalsej vymene presiel na castrol edge turbo diesel 5w40 norma 50200/50500/50501 akurat ma plus normu pre pd motor

neviem ci to mam zmenit alebo nechat tak... ze magnatec je len do benzinovych motorov ale ma specifikaciu aj pre diesel a viem ze nie som sam co magnatac davame do diesla... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...