KubinoPv Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Tak tak- k té spotřebě. No a já po W6stce houpl do nouzáku 6krát a skončilo to novým turbem. Já už tomu autu vůbec nevěřím, že někam dojede. Rozvody práskají znovu a díky bohu doplacené 4-leté záruce. To turbo se vy.ralo týden po dvouletce..... Ironií je to že dnes nic "normálního" nekoupíš u žádné značky, všechno jsou to dneska stejné s.ačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Já uvažoval třeba i o korejcích, Cee´d např. Dnes jsem shodou okolností jedním jel. Najeto 80 000 km, z většiny po Praze a v kabině ticho jak v hrobě. Což já o své Octě říct nemůžu - mě tam furt cosi chrastí a vrže. Jediný problém za ty km byl jen s uchycení jednoho tlumiče (nebo tak něco) a trochu mu tam zlobí immo. Jinak 1.6 CRDI bez závad. Je to kromě konstrukčních závad, také asi o tom, chytit "povedený" kousek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Na Ceeda slyším jak kladné tak v okamžiku záporných hodně drsné názory. Rozhodně je to i kousku na který se přijde. Někde tu někdo popisoval že benzín je totální hniloba....A to mlácení a vrzání nemůžu posuzovat.U mé exslužební za bezmála 80tis nevrzla ani pětikoruna v popelníku.... Kastlíky mám v nynějším povozu obsazené CDama a ty rachtí i když "jen" leží.... Mne spíš točí ten nechutný zvuk ventilátoru na první rychlost. Tam je konstrukční prů.er a od nástupu FII to niiiiiiikdo neřeší. Za to bych urval kou.e. Jo a měl jsem dva dny jako náhradní "tvoji" 1,4ku a jezdila dost dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Ještě aby nejela dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Spotřeba na volnoběh při stojícím vozidle je cca u všech stejná, ale jakou volnob. spotřebu máte při jízdě bez rychlosti?? Ne, že bych tímto způsobem pořád jezdil - někdy ano a spotřebu mám kolem 1,6. A co vy?? 80 km/h = 0.8 l/100 km 60 = 1.0 50 = 1.2 40 = 1.3 35 = 1.6 30 = 2.0 Dál jsem to nesledoval. Občas se to liší o +/- desetinu litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Z trochu jiného soudku, na kolik foukáte u octy 1.4tsi liftback kola? Mám na tom 225/45 R17. Když jsem ji koupil, bylo tam 2.6 ve všech, upravil jsem si to na 2.3 ve všech. Většinou jezdím ve dvou a v kufru toho nikdy není víc jak 50kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 (editace) Tady 레보딕스를 방문해 주셔서 감사합니다. nebo tady l이 가능하게 되었습니다. 자세한 견적 및 제품문의는 .. nebo ještě tady 고객과 함께 생각하고 고객과 함께 발전하는 si diskutujte o Ceedu jak chcete, ale tady je to škodovo :-) Editováno: 1. Září 2012, autor: radim1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 radim1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 sakra, to musel bejt ale mejdan..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 pawouku, to byl jen žert....to jsem Tě nějak vytočil? jarisku-to není mejdan, to je časový posun :-) Jiné korejské stránky jsem nenašel....tyhle jsou našeho partnera ze Seoulu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Chi chi, to néé. Ale když už korejsky, tak o Cee´du. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagbetmen Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Zdravím, chtěl bych se zeptat a zároveň poradit, syn si chce koupit novou Octavii, teď má Octavii combi 1.9 TDI, 77 kW, r.v. 20006. Ja jsem si koupil před dvouma měsíci novou Octavii 1.4 TSI, ale čtu zde o tom, jak při studeném startu se přeskočí řemen a jak mají majitelé TSI problémi , tak lituji, že jsem octávku s tímto motorem koupil. Mám zatím najeto 950 km, mám ale obavy abych neměl tímto motorem taky problémy. Nevím jestli by si syn měl raději koupit 1.6 TDI, 77 kW nebo 2.0, 81 kW nebo se nemusí bát té 1.4 TSI nebo se má podívat po jiné značce? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Buď v klidu. Pokud z tohoto důvodu nejsi, nesmíš jezdit autem :-) To nemyslím zle, ale tak to je. Chovej se k autu jako člověk a vše bude OK. A když ne, není důvod k lítosti. Jsou to pouze věci. 1.4 TSI jistě skvělá volba. Dedukuji podle své 1.8 TSI a názorů zdejších TSÍčkařů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Dnes se sype kdeco u kdečeho. Minimálně bych uvažoval o prodloužené záruce. Jinak 1.4 TSI má rozvodový řetěz a ne řemen. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Z trochu jiného soudku, na kolik foukáte u octy 1.4tsi liftback kola? Mám na tom 225/45 R17. Když jsem ji koupil, bylo tam 2.6 ve všech, upravil jsem si to na 2.3 ve všech. Většinou jezdím ve dvou a v kufru toho nikdy není víc jak 50kg. U těch nízkoprofilovek se doporučuje od cca 2.6-2.7, při nižším je oktávka dost náchylná na pilovité sjíždění a z toho plynoucí hlučnost pneu. Jinak jak tu zaznělo, řepka se naštěstí do benzínu nedává, ale Evropu mocně zásobují bioetanolem jihoamerické plantáže (ekologie postavená na hlavu) a min. "eupodíl" je u benzínu asi o 2% nižší než pro naftu, kolik tam smí být nejvíc nevim (tuším 5% u benzínu a má se to zvyšovat), každopádně udajně OMV a Benzina v těch 100 oktanovejch benzínech biosložku nemá vůbec. Naopak u 98 oktanových benzínů se říká, že kvůli nízkému proběhu u benzínek je lepší vzít N95 a použít nějaký octane booster... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Otázka je, kolik mají výtoč u těch 100 oktanových. Při dnešních cenách... Když jsem ještě tankoval Carreru 100, tak se mi stalo, že to nešlo natankovat - byl "spadlý" benzín v potrubí, trvalo nějakou dobu, než se to celé natlakovalo. Podle obsluhy, kterou jsem si zavolal, už tehdy (před rokem), to nikdo nebral (OMV Blansko). Dobrý pocit to tedy ve mě nezanechalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 U těch nízkoprofilovek se doporučuje od cca 2.6-2.7, při nižším je oktávka dost náchylná na pilovité sjíždění a z toho plynoucí hlučnost pneu. Myslíš, že bych tam měl dát víc než 2.3? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Tak tak, jak píše. Při té šířce se to při malém tlaku středem běhounu kroutí dovnitř a jezdí po bocích a pilousuje se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Otázka je, kolik mají výtoč u těch 100 oktanových. Při dnešních cenách... Když jsem ještě tankoval Carreru 100, tak se mi stalo, že to nešlo natankovat - byl "spadlý" benzín v potrubí, trvalo nějakou dobu, než se to celé natlakovalo. Podle obsluhy, kterou jsem si zavolal, už tehdy (před rokem), to nikdo nebral (OMV Blansko). Dobrý pocit to tedy ve mě nezanechalo. Já to napsal trochu nešikovně, v Praze by to mohlo být lepší, ale nebude to i tak asi žádná hitparáda (ani obyč. N98 ani ty "100 oktany", BTW dle normy by měl mít ten 100oktan taky min. 98 oktanů a ve skutečnosti dle testů mívá 99 a víc plus aditiva. Test N98 jsem asi neviděl.). Tohle jsem někde čet pro majitele aut s předepsaným N98, že např. na dovolené na neznámé pumpě bývá lepší vzít "čerstvý" N95 a domíchat octane booster (který je třeba mít s sebou), než spoléhat na dostupnost a kvalitu N98... To jen k tématu "lepších" benzínů. Na druhou stranu ty aditivované občas taky beru, resp. jednou za čas to "propláchnu" 2-3 nádržema top paliva. Jestli to má cenu nevím, min. to zatím nijak neškodí... Myslíš, že bych tam měl dát víc než 2.3? Nejsem velkej odborník, ale myslím, že lepší by to bylo. Jednou mi to před dovolenou (v očekávání plně naloženého auta) nafoukli na hodnoty z víčka nádrže (tuším 2.8 a 3.0 vzadu) a to jsem nevydržel a ufukoval, to byl žebřiňák a hrozný rány. Teď bych měl mít všechny cca. 2.6 a komfort mi přijde přijatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 (editace) Shell má nový V-Power : http://www.shell.sk/...us_120629.html# To bude motor dočista čistý a pojede to jako Ferrari F1. Editováno: 3. Září 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Měll bych taky do mého "Ferrari" fláknout nějaké lepší žrádlo, zatím jsem mu víc jak 95 oktanů nedopřál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Aby se ti pak nerozkočil motor z toho blaha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 No a kolipa to bude stát? Aby se mi z toho spíš nerozkočila šrajtofle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Ta se nerozkočí, v ní bude jen průvan a nezbyde v ní zhola nic. Ale už jsme poněkud OT, a proto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.