Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

to nemas celkem pravdu, obe verze (lita i kovana) se jeste dodatecne triskovo opracovavaji, ted uz to neni jak kdysi ze je tam hafo odpadu, pouziva se tlakove liti do presnych forem a je tam vazne malo odpadu (bezne 2-3 perc, max 5 perc), dokonce i pri kovani se pouzivaji postupove nastroje kde se kuje na vice krat a pak prebytecnej vyronek se oddeli pri poslednim uderu a do obrabeciho stroje jde minimum na obrabeni, obrabeji se hlavne funkcni plochy...(ale nejenom ty)

To vím(střední zemědělská technická- motory atd.), ale chtěl jsem říct že dříve se odlila kulatina a CELÉ se to soustružilo......Do konečné podoby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u nás je něco kolem 150 aut...

No proč to netopí - už to tady někdo psal - vyšší účinnost motoru = méně zbytkového tepla a konstrukce chladící soustavy v tom asi taky bude nějak namočena.

I já k tomu něco psal. U TSI je díky přímovstřiku vyšší účinnost a málo odpadního tepla. Nafty mají topný element před topením, takový fénovou spirálu.Akorát je fakt záhada že to nějaký jouda nevyzkoušel jak tp topí(netopí). Já osobně pustím klimu a paradoxně pomáhá topit(to jsem se dozvěděl od bráchy kde to dostali jako radu na školení k autům od servisu), kdy funguje jaksi obráceně....Nevím ledničkám nerozumím.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele,já nevím. Když jsem jel s bráchovým 1.8 TSI,tak za normální jízdy ve dvou osobách není prakticky žádný rozdíl (je nepatrně tišší než 1.4 TSI). Výkon se projevil,když jsem tam při předjíždění loupnul za tři a přišlápnul to na na podlahu,nebo ve vyšší rychlosti na dálnici to znatelněji zrychluje (táhne). Ještě jsem si všimnul,že u 1.4 TSI to citelněji "zatáhne" při 3000 ot.,kdežto ta 1.8 TSI táhne plynule. Otázka je,kolik by na Jarově SM naměřil u 1.8 TSI.

Povedená reklama - to myslíš jako na 1.4,nebo 1.2 TSI? Když pak za několik měsíců tu 1.4 TSI začnou hanit? Že by jim přestala škodovka platit? :kol-32:

Jedině řešení je - zajet se svým autem na Jarov a hodit to na tu brzdu.

EDIT: Tímto se nechci nějak zastávat SM i když si ten časopis pravidelně kupuji,tak ne vždy se mi tam všechno líbí.

No, já bych se kvůli tomu taky nehádal :kol-28: jen píšu svůj pocit a nepůsobí to na mě věrohodně (nebo profesionálně). Jedna možnost je, že jim ŠA dala k dlouhodobému testu auto s "otevřeným" motorem, nebo to špatně naměřili, neověřili a napsali nesmysly. V protokolu bývá víc údajů (možná to někdo jiný trochu víc osvětlí), nějaký měrný výkon, výkon na kole a já nevím co ještě. Každopádně exaktní jednotka a i když na Jarově určitě nebyly třeba "předpisové" klimatické podmínky apod., jásat, že má motor ve skutečnosti o 26% víc než udává výrobce... :kol-44:

Jinak neber to zle, ale já nemám moc rád ta subjektivní porovnání. Vždycky vyjde, že 1.6TDI jede jako 1.2TSI, 1.2TSI jede jako 1.4TSI, 1.4TSI jede jako 1.8TSI a 1.8TSI je "hotové benzínové ereso", takže mezi základním TDI a benzínovou RS "za normální jízdy ve dvou osobách není prakticky žádný rozdíl", i když má papírově třeba 0-100 za polovinu. Byť uznávám, že (jak jsem psal dřív) papír snese všechno a nějaká půl vteřinka nemusí být nutně za volantem mimo závodní dráhu znát...

A nakonec i změna velkého inzerenta může být za změnou výsledků testů... i když já narážel jen na ten roční test 1.4TSI a měření výkonu na Jarově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, už tu zaznělo že není nic horšího, než být vepři :kol-28: (nebo vepřem?). Každopádně těch +26% výkonu zní podezřele a trochu to (z mého pohledu) shazuje zbytek informací v článku... jinak u té subjektivity se občas objevují takové "fanatické" názory, jako že majitel BMW M3 by se s jakoukoliv Oktávkou bál předjíždět a majitel stodvacítky bude tvrdit, že je Oktávka raketoplán... a teď kde je pravda, když nebudeš znát pozadí? No, konec filozofování, TSI zdar!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že naše Verva je vlastně OMW, to už, ale neplatí v Polsku u Orlenu, vož je vlastně majitel Benziny a značka Verva je obchodní označení prémiových paliv právě od Orlenu. Pro poláky to dělá největší rafinérie v Polsku, kde leží nevím, potom nepátrám. Čím je naše (rakouská) Verva ještě zajímavá je to, že má nulový obsah biosložky, proto je vhodná i pro motory, které dlouho stojí, např. motocykly přes zimní sezónu, veterány apod. Co se týče OC tak má opravdu kolem 98 a 100 je pouze součást obchodního názvu.

Co se týče zavážením Unipetrolu, tak vozí na Benzinu, Shell, Tesco, Makro atd., ale pozor Benzina, Shell před plněním do tanku přidávají přesný poměr aditiv, což se u Teska, Makra,Globusu neděje. Zajímavosti je i to, že Shell i Benzina má aditivum každý svoje. Tohle je zaručená informace, kterou mám přímo od obsluhy ČS potažmo řidiče cisterny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím Tě, dnes si v Astaně pustili do přístroje za cca 5 milionů vodu s bahnem (má být demineralizovaná s vodivostí do 5 μS -to je dost čistá voda....) a pak mi řekli že "santěchniki sdělali maljenkuju ašibku" (asi tak za 300 tisíc).......

jo jo, bůhví, co tam lijeme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

očeń cholodno-jak už jsem psal, minus 30 cca... jinak o palivu-když měla žena ještě fabiovou eresu (starou 1,9 TDI) tak jsem do toho lil Shell Diesel Power Racing echt Gold Super a já nevím jak se to jmenovalo...stálo to už tenkrát strašný prachy a tam to teda poznat bylo.Jak ? To neumím přesně popsat a taky si to už vzhledem k věku nepamatuju-ne že by výkon šel nahoru, to jsem nepoznal, ale zvuk byl takový "sametovější" .... něco jako když to v posteli vyjde tak jak má a pak si kontrolně sáhnete na to správné partnerčino místo a ono je to takový sametový :kol-138: tak tak nějak bych to řekl.... ale nebylo to vždycky jenom někdy...musel vát vítr vhodného směru, přiměřená teplota, tlak a rosný bod....no prostě jako při "akci"

Tak ještě nějaké nové téma? Tady jsme probrali už vše -od hérečky až k Unipetrolu. A já bych se chtěl dovědět něco nového! Co třeba nějaká kupovaná aditiva, zkoušel to někdo? Teď myslím aditiva do benzínu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím je naše (rakouská) Verva ještě zajímavá je to, že má nulový obsah biosložky...

Tohle jsem slyšel taky...
A pak se divíme,co za sajrajt natankujem do svých strojů. :kol-32:

To by taky měla být drobná výhoda benzínového pohonu, ten "lůj" v naftě bude horší...
Uvažuje se i o přejmenování Benziny na Orlen. Orlen má stanice po celé evropě, ale jen u nás mají název Benzina.

Já už někde potkal Star (?), což snad má být levnější značka, nicméně cena na tabuli byla spíš vyšší...
...tam to teda poznat bylo.Jak ? To neumím přesně popsat a taky si to už vzhledem k věku nepamatuju-ne že by výkon šel nahoru, to jsem nepoznal, ale zvuk byl takový "sametovější" ...Co třeba nějaká kupovaná aditiva, zkoušel to někdo? Teď myslím aditiva do benzínu....

Podobné placebo jsem pozoroval u těch dražších benzínů s vyšším OČ. Ač jsem bral vždy plnou do "suché nádrže" (někdy víckrát za sebou), žádný měřitelný rozdíl jsem nepozoroval (teplota, spotřeba dle PP atd.), snad pocitově to líp jelo v těch nejvyšších rychlostech.

Jedno aditivum jsem dostal a asi v 15000km použil. V popisu bylo něco o odstranění vlhkosti v nádrži a usazenin speciálně pro přímovstřiky. Četnost použití doporučovali asi 2x za rok, což jsem nedodržel, ale při nejmenším to do teď nic špatnýho neprovedlo, tak to možná zopakuju, stojí to pár korun...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mates-dobrý, no. A spokojenost se projevuje čím? To máš BWA nebo CCZ (do toho novějšího stačí 95 i normálně). Já bych chtěl vědět ten subjektivní pocit,myslíš jako že je to tišší nebo rychlejší nebo to jde líp nahoru nebo co. Mates, to není výslech já bych jen rád něco nasál (vědomosti), protože já to zkusil nalít kamsi dvakrát a ze začátku jsem si spíše vsugeroval pocit "kuva dal jsem za to pětičento tak to fakt jede jak z praku, třista z místa , dvěstě v městě", ale pak když mě ten orgasmus přešel, tak to jakoby jelo furt jak předtím, tak bych rád věděl jak se ta spokojenost projevuje, pokud to umíš popsat, bo já to neumím. Děkuju a nezlob se to není rýpání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohodě neberu to jako rýpání já mám motor BWA tak to používám spíš k navýšení oktanů vycházím z odpovědi p.Cimbu viz citace:. Benzin 98 oktanů ano, či ne?

Někteří výrobci automobilů doporučují či přímo nakazují tankovat do vozů s benzinovými motory palivo BA 98 oktanů. Zpravidla se jedná o vysoce výkonné modely, poslední dobou díky downsizingu (zmenšování objemů) se to začíná týkat i modelů, kde nebylo toto palivo vyžadováno. Větší oktanové číslo benzinu v praxi znamená, že pokud je palivo v pořádku, je daný motor méně náchylný na detonační spalování, které zvětšuje zatížení ložisek klikového ústrojí a zvyšuje teplotu spalovacího prostoru. U starších modelů Škoda laici při detonačním spalování říkali že „klepají ventily“, ve skutečnosti se díky enormním nárůstům tlaku ve spalovacím prostoru prakticky prohýbal celý odlitek hlavy motoru doprovázený tímto charakteristickým zvukem.

Výše jsem napsal, že „pokud je palivo v pořádku“. Dle mých osobních, opravdu draze zaplacených zkušeností, je problém v tom, že na území ČR má málokteré palivo s deklarovanými 98 a více oktany skutečně tuto kvalitu. Vzhledem k tomu, že je o cca 3 – 4 Kč dražší, málokdo ho tankuje. Přísada zajišťující OČ je však velmi těkavá, takže palivo s malou výtočí v tancích u benzinových stanic i ve velkoskladech stárne. Dle mých osobních zkušeností s automobilem Subaru Impreza STI, který je na správnou kvalitu paliva hodně citlivý, mnohdy nedosahuje u nás palivo s OČ 98 a výše ani kvalit BA 95, které má naopak u kvalitních ČS běžně hodnoty 96 – 97 oktanů. V průběhu své diagnostické praxe jsem už několik automobilů natankovaných palivem 98 oktanů „spravil“ aplikací přípravku na zvýšení oktanového čísla. Doporučuji tedy tankovat běžný BA 95 u kvalitních ČS a aplikovat „Octanebuster“ neboli zvyšovač oktanového čísla. Tento přípravek seženete u dobrých prodejců, nebo na velkých ČS v oddělení malých záhadných lahviček. Čtěte pozorně příbalový leták nalepený na zadní části přípravku. Rozhodně nic nezkazíte ani čtvrtletní aplikací „Čističe palivové soustavy“. Oba přípravky vyrábí např. Liqui Moly, Sonax, STP, Golden Eagle atd., cena se pohybuje za stejný přípravek od 120 do 160 Kč. Takže u mě kvalitní 95 u značkové pumpy a k tomu to aditivum.Jestli to jede lepší nedokážu posoudit mě připadá že ten motor jede jak z praku pořád.Jinak minulý týden v sobotu jsem jel přes celou Prahu z východu na západ přes centrum a palubák ukazoval průměr 8,4 to mě docela překvapilo ale jestli to bylo díky aditivu nebo benzínu od Shellu to záhada.Já budu to aditivum používat dál lahvička vydrží na 500l benzínu a cena do 500kč mě nepřijde žádnej velkej ranec z pohledu provozních nákladů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jo, dík-když oni mne ale už v tom popisu "matou"....je tam napsáno "pro všechny benzínové motory od karburátoru až po common rail"....no, alespoň by si mohli dát tu práci a napsat to pořádně, že jo. Takhle to ve mně budí dojem , že to míchá Vietnamec v kýblu, v pronajatém baráku, zrovna když nepleje marihuanu...Já vím, jsem hroznej, ale já benzínový motor se "společnou trubkou" ještě neviděl...i když asi by se dalo říct, že i TSI je vlastně common rail,ale spíš se ten název používá u dieselů......tak já to zkusím, až se vrátím, doufám, že se to dá koupit někde v Brně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výborně, Pawouku, jsem rád , že má úvaha nebyla zcestná......alespoň v něčem se s těma dieslama shodneme-máme společnou trubku!!!!

Commonwealth už nemáme, co odešli bratři Slováci a poté i Dáša z hradu, tak alespoň tu trubku. Já nevím, proč se furt dohadujeme, když tu trubku máme a furt jedni prosazují to svoje (tedy diesel, vždyť já jim to neberu).... "používá se u dieselů a stejný princip ovšem využívá i TSI"- trfil jsi to naprosto přesně, Pawouku, navrhuji uzavřít mír s dieslama a dále jen pařit -_- - ale on zase někdo nějakou válku rozpoutá......bohužel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...